Gå til innhold

Kvalm og flau over at jeg bare har hatt sex med en. Unormalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte samboeren min som ung og så har årene sammen med han bare gått og det betyr at jeg ikke har hatt sex med noen andre nå er jeg plutselig snart 40. Jeg plages av det.  Forholdet fungerer bra og jeg ser for meg at det blir oss resten av livet fordi vi passer så godt sammen og har felles verdier,  men synes det er flaut og trist at det ble sånn at jeg ikke rakk å oppleve noen før han.  Når jeg tenker på det er det veldig vemondig og når venninner snakker om forskjellige partnere de har hatt,  kjenner jeg at jeg blir misunnelig.  Jeg kjenner ingen andre som bare har sex med en. Det er jo ikke normalt en plass med mindre du er superkristen og gifter deg. Jeg skammer meg mye over det. 

Jeg har ikke lyst til å være utro. Det kommer ikke til å skje, men jeg klarer ikke å la være å tenke på all jeg har gått glipp av og her sitter jeg som halveis jomfru. Det er jo det det er å bare hatt sex med en. Hva skal jeg gjøre for å takle dette? 

Anonymkode: 23d49...645

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke se hva som er galt med bare å ha sex med en person! Og hvis du er nysgjerrig på sexlivets gleder, så utforsk det med mannen din & ha det gøy sammen 🤩

• Liker 7
Skrevet

Det er mange som bare har hatt sex med én person. Det er ikke uvanlig, men de skriker gjerne ikke høyest. Det er de som ligger med flest man hører om, ikke motsatt. Jeg tenker at det ikke er noe skam i å kun ha ligget med én, og jeg tror ikke det er noe mål om å skulle ligge med flest mulig. Jeg tror det er sunt å holde seg til en fast partner. Man sparer seg selv for mye bekymringer, sjanser for kjønnssykdommer, uønskede graviditeter, grenseoverskridelser, sjalusi, såre følelser og situasjoner der man risikerer å bli brukt. 

• Liker 7
Skrevet

Om du synes det er intressant så kan det hende at mannen din lar deg ha sex med andre jenter i såfall. Mange menn er åpne for det.. 

Anonymkode: 1901d...b39

Skrevet

Noen partnere liker jo swinging.

Jeg kan godt forstå at du har det sånn uten at jeg kan gi deg en løsning på det, for jeg har selv hatt flere partnere som har gitt meg erfaringer på godt og vondt og at jeg derfor føler jeg vet litt mer hvor forskjellig sex kan være, men om det er en trøst så blir ikke sex bedre enn det den er i et langvarig forhold med noen man kjenner og er trygg på. 

Anonymkode: dae01...46b

• Liker 1
Skrevet

Har dere deilig sex da? Isåfall har du ikke gått glipp av noe. Sex er som vin. Dårlig er elendig og god er fantastisk. 

Som ung hadde du nok opplevd mest av det første (ikke noe tap), og har du og mannen god sex har du jo opplevd det.

Verre stilt er du om dere ikke har deilig sex. 

Anonymkode: a7bbf...6c9

• Liker 3
Skrevet

Er omvendt, angrer på de aller fleste jeg har ligget med. 

Anonymkode: 55d43...5c4

• Liker 2
Skrevet

Kvalm og flau over at du bare har ligget med en...den var ny. De aller fleste angrer jo på alle de har ligget med før de fant sin såkalte "livspartner". Her var du relativt heldig og traff han på første forsøk. Altså det er ytterst sjelden at gresset er grønnere på andre siden.

• Liker 8
Skrevet

Skulle gjerne hatt sex med kun nåværende kjæreste. Det er jo forhold som tok slutt og kjærlighetssorg. 

Anonymkode: 2fff5...09e

• Liker 1
Skrevet

Leste ikke igjennom det du skrev, men du klager fordi du synes du har gått glipp av noe og skulle banget flere? Jaja, for å si det sånn. Har du hatt sex med en til, da ble det bare 2. Og enda en bare 3. Det er jo bare tall. 

Det å bare ha sex med noen, er ikke bestandig så digg altså. Som regel best når man kjenner personen og har hatt seg noen ganger. Finnes unntak, men nesten alle ganger jeg har hatt sex med noen som ikke var kjæreste. Så var det bare sånn ok. Ble tent av spenningen først men litt nedtur etterhvert. Med mindre hun var meget hot og erfaren. 

Anonymkode: 636f2...019

• Liker 2
Skrevet

Men maser venninner mye om sine tidligere sexpartnere? De jeg kjenner som har hatt sex med flere enn meg, er uansett i kjernefamilier eller minimum seriøse forhold. Er ikke mange 40-åringer som knuller seg gjennom livet eller er opptatt av hvem de lå med da de var 20.

Anonymkode: 2fff5...09e

• Liker 3
Skrevet

Har du luftet disse tankene med mannen din?  

Anonymkode: 72d68...d3a

Skrevet

Jeg ble sammen med mannen min da jeg var 18 og jomfru, nå er jeg 42 og han er den eneste jeg har hatt sex med. Jeg kan skjønne hva du mener TS, at det er nesten litt "rart", men å bli kvalm av det? Nei. 

Jeg er egentlig veldig glad over å bare hatt den ene, jeg er glad over å ha delt det mest intime et menneske kan gjøre (mener ihvertfall jeg uten at det er noen fasit) med en jeg elsker. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg er nå 40, møtte min mann rett før jeg fylte 16. Han er den eneste jeg har hatt sex med, og jeg er den eneste han har hatt sex med. For meg gir det en god følelse, så fint å tenke at dette er noe kun vi har delt med hverandre. 

Kanskje du trenger å "teste" litt forskjellig. Utforsk mer, lek mer. Bruk fantasien. 

Anonymkode: a1aab...50e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Om du synes det er intressant så kan det hende at mannen din lar deg ha sex med andre jenter i såfall. Mange menn er åpne for det.. 

Anonymkode: 1901d...b39

Dette er det mange menn som har brent seg på også. Skjer at damen plutselig blir mer interessert i å ha sex med andre damer enn han. 

Anonymkode: edd7d...c4a

Skrevet

Du har ikke gått glipp av mye. One night stands er sjelden bra og det er mye bedre å ha sex med den du elsker :) 

Anonymkode: 42f03...734

Skrevet

Ja, det er unormalt at du synes det er flaut å ha sex med kun en person.

Skrevet

Vi er ca 10 år eldre enn deg(dere). Hun jeg er sammen med har bare hatt meg. Jeg er faktisk stolt av å være den eneste som har..ja, du vet. Det gjør henne ekstra verdifull for meg. Jeg har hatt flere partnere, og som de fleste sier, det er bare en "been there, done that" følelse. Jeg er godt fornøyd med hun jeg valgte. Du er fremdeles ung når du er under 40. Kanskje kan han åpne opp for noe, dersom du ønsker det da. Jeg skal ikke anbefale noe som helst. Det viktigste er at dere har det bra sammen i dag.

Anonymkode: 19ec4...0f9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...