Gå til innhold

Kvinneguiden-treff??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde ikke det vært gøy da? Noe a la Eros sine. De har jo sef flere brukere sikkert fordelt, men å samle jentene (og guttene) mener jeg er en flott ide. Eller hva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ideen i seg selv er vel ikke så dum :)

Men tror nok veldig mange her inne ønsker å beholde anonymiteten sin. Ved et evt treff er jo denne en saga blott.

Selv har jeg ikke skrevet så mye som kan brukes mot meg her inne.......ehh........tror jeg. Men jeg kommer kanskje til å gjøre det ved senere anledninger og da er det jo greit å være anonym.

Men hvem vet, kanskje det er mange nok som ikke har noe imot å gi opp anonymiteten sin, nå har i hvertfall du tatt første skrittet :)

Klem fra

Lilly

som synes det er greit å være en ukjent blant alle de andre ukjente :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg synes det er en kjempeide jeg!! :D

Skrevet

Tror kanskje jeg hadde blitt litt skuffet jeg...

Har jo på en måte dannet mitt eget bilde av flere her inne. Og det er jo ikke sikkert det hadde stemt med virkeligheten.

Og det er også mange her inne jeg ABSOLUTT IKKE ville ha truffet IRL.

Selv om de ikke er i flertall da :blunke:

Ellers virker det som det er mange oppegående, fornuftige (til tider?) mennesker her :ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg etterlyste ett treff for Kg medlemmer selv i ett tidligere innlegg, men da var d noen som var redd for at d ville danne seg klikker;vi trenger jo ikke å tilkjennegi hvem vi er her inne, men heller avgi ett passord som vi får ifra Gry via PM ved innskjekking slik at vi blir plassert m hverandre!

Hva m treff på Danskebåten/hurtigruten?

Blir gjerne m å arrangerer ett treff

Skrevet

Hehe...Jeg startet en tråd om det samme inne på personlige meldinger i går...hehe....

Gjest Anonymous
Skrevet

Fra kirkenes i Nord til langt i sør, øst og vest. Hvordan skal man gjøre dette?

Gjest Anonymous
Skrevet

Lørdag 5 oktober klokka 21:00.

Treff i Trondheim, utested kan diskuteres.

Gjelder selvsagt ikke de som bor mangfoldig med mil unna, men dere kan jo velge andre steder i nærområdet.

Gjest Anonymous
Skrevet

hvorfor i huleste Oslo? Det ligger jo heeelt i øst for Norge.

Tungvindt og dyrt.

Dra heller til Trondheim eller en annen plass i midt-norge

guess what! :roll:

Skrevet

Kan det være skummelt for en moderator å dukke opp på et sånt treff tro? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Det høres jo ut som at dette er en god ide hos noen, må nok bare planlegges litt bedre først. Er også enig i at det burde holdes i midt-norge. Mest praktisk. Men det kan jo og holdes mindre treff på de enkelte plassene. Ikke vet jeg hvor mange jeg får med meg om jeg skal lage treff her i Troms :D Aner jo ikke hvor mange vi er herifra. Men at dette er en god ide, og at den burde iverksettes etterhvert, det mener jeg. Er jo gøy å møtes da!! :D De som ikke vil avsløre identiteten sin, trenger jo ikke bli med. JEG skjuler iallefall ingenting :sjarmor:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg har lyst på treff; hva m Steinkjer på utestedet KG??

Gjest Leia i.i.
Skrevet

Jeg mener de hadde et treff i Oslo, hvor det bare kom en person... Husker ikke helt hvem det var. Og det må jo ha vært veldig trasig. Noe å tenke på...

Gjest Anonymous
Skrevet

Å, det blir vel en ordning......Vent og se!! :D

Skrevet

Høres jo gøy ut da! Som tidligere sagt : Man trenger jo ikke avsløre seg heller, finne en ordning med inngang osv.....

Jeg har heller ikke noe å skjule, så hadde blitt med uansett. Bare jeg har råd så :D :D

De som ikke er tent på ideen og sier at det er mange her i forumet de IHVERTFALL ikke ville møte, kan jo bli hjemme? Skjønner de som ikke vil avsløre seg i allfall. Men synes det høres moro ut :)

Skrevet
Jeg mener de hadde et treff i Oslo, hvor det bare kom en person... Husker ikke helt hvem det var. Og det må jo ha vært veldig trasig. Noe å tenke på...

Det var de på Bryllup som arrangerte det. Det var 10 som hadde meldt seg på, og en person som kom. Skikkelig kjip holdning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...