Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er deres mann skikkelig kosete av seg? Eller er det en mannegreie å ikke være det?

Anonymkode: f640c...0cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempekosete!! Eksen var ikke det, føltes alltid stivt og "tillært". Savnet det masse. Nå snakker kjæresten og jeg mer likt fysisk språk og det er så deilig! 

Anonymkode: bd3df...f33

• Liker 2
Skrevet

Min er veldig kosete. Ofte mer enn meg 😅 Holde hånd, leke med håret mitt når vi ser på tv, kysse panna osv osv. Veldig koselig da 

Anonymkode: faee0...6f2

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mann, og min kone er ikke kosete. Hun vil helst ikke ha sex heller. Hun fortjener ikke meg. Jeg skal ikke lide for for hennes personlighet

Jeg kommer til å gå fra henne for jeg blir helt desperat. Jeg vet jo ikke lenger om hun egentlig liker meg eller tenner på meg eller om det bare er den lette løsnigen å ikke skille seg. Det gjør bare at det bygget seg opp en fryktelig frustrasjon.

Anonymkode: bdf74...60a

• Liker 1
Skrevet

Ja, begge er like kosete. Går sjelden en dag uten klemmer og ligge tett til hverandre 🥰

Anonymkode: f90bc...33a

• Liker 1
Skrevet

Ja mer enn meg

Anonymkode: 47a6c...eb9

Skrevet

Veldig, både i og utenfor senga, superkoselig 😊

Anonymkode: a7350...79c

• Liker 2
Skrevet

Samboer er kjempe kosete! Han er av typen som må ha kos "hele tiden" , likt som meg, så vi passer svært godt sammen.

Anonymkode: 57b2a...fe6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er mann, og min kone er ikke kosete. Hun vil helst ikke ha sex heller. Hun fortjener ikke meg. Jeg skal ikke lide for for hennes personlighet

Jeg kommer til å gå fra henne for jeg blir helt desperat. Jeg vet jo ikke lenger om hun egentlig liker meg eller tenner på meg eller om det bare er den lette løsnigen å ikke skille seg. Det gjør bare at det bygget seg opp en fryktelig frustrasjon.

Hun var neppe kosete da du giftet deg med henne heller. Teit å klandre henne for at du selv vurderte partner etter feil kriterier. Sånne ting pleier å ligge ganske oppe i dagen.

Anonymkode: b24fa...829

• Liker 7
Skrevet

Selv sånne mennesker bli forelska vet du. Da er liksom alt så perfekt. Dagene, månedene og årene går også vokser man fra hverandre. Det er jo forholdet hjemme som er det viktigste i livet. Hvorfor skal jeg leve resten av livet og være sur og fortvilet? Og hun ikke? Hvorfor skal jeg tilpasse meg henne? Nei, uten kos og sex så kan det være det samme. Da har man det kanskje bedre alene?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selv sånne mennesker bli forelska vet du. Da er liksom alt så perfekt. Dagene, månedene og årene går også vokser man fra hverandre. Det er jo forholdet hjemme som er det viktigste i livet. Hvorfor skal jeg leve resten av livet og være sur og fortvilet? Og hun ikke? Hvorfor skal jeg tilpasse meg henne? Nei, uten kos og sex så kan det være det samme. Da har man det kanskje bedre alene?

Ja, det er klart de kan. Men personer som ikke trenger så mye kroppskontakt blir ikke som selskapssyke katter av forelskelse, sånn som naturlig kosete kvinner blir. Og dersom en kvinne går fra å være veldig kontaktsøkende til å vike unna: handler det som regel om at følelsene forsvant. Jeg vet ikke hva som er mest relevant for deg. Jeg har full forståelse for at det er grusomt å være med noen som avviser en fysisk. Men det noe med at man har jo valgt den personen en gang helt for egen maskin. Hvorfor det? 

Skrevet

Veldig kosete. Litt ekstrem faktisk, men også slik at det er et godt triks å ha i ermet for meg. Litt gretten og dårlig humør, og det er bare å kose litt med ham, så er han superfornøyd. 😄

Det er veldig koselig å ha en kosete mann også. ♥️

• Liker 4
Skrevet

Ja, han er veldig kosete og vil helst ha meg i armkroken hele tiden når vi sitter i sofaen :) ellers er det mye kyss og klem, stryker hverandre over ryggen når vi lager mat. Er virkelig livet å finne en mann som er kosete når man er det selv :) har tidligere vært med gutter som later som de er kosete kun får å få inngang til sex. Er en kjent taktikk

Anonymkode: 53233...0ce

Skrevet

Veldig kosete og jeg elsker det 🥰

Skrevet

Veldig:) Tror nok mange ville oppfattet han(og forsåvidt meg) som klengete, men jeg elsker fysisk kontakt:)

Anonymkode: f4942...c5e

Skrevet

Ja, veldig ❤ liker det veldig godt. Har savnet det i tidligere forhold. 

Anonymkode: eaf45...4ba

Skrevet

Han (vi) er kjempekosete! 🤩 Men vi deler ikke soverom så mulig vi overkompenserer resten av dagen😅 Er like kosete nå som da vi møttes for seks år siden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hun var neppe kosete da du giftet deg med henne heller. Teit å klandre henne for at du selv vurderte partner etter feil kriterier. Sånne ting pleier å ligge ganske oppe i dagen.

Problemet er at man er ganske blind i starten av et forhold. Dessuten er alle mer kosete i starten.

Det er ingen grunn til å klandre henne, men det spiller ingen rolle. Konklusjonen er uansett at de ikke passer sammen. Ingen av dem har skylden.

Anonymkode: d3ee6...421

Skrevet

Ja, mye mer enn meg, men jeg prøver å gi så mye kos jeg orker. Hehe, jeg er litt mer sånn som trenger min egen space

Anonymkode: 6d455...c74

• Liker 1
Skrevet

Nei, og det har han aldri vært. Jeg ga beskjed tidlig at jeg trenger mer fysisk kontakt enn han og han er ikke dum, så når jeg kommer og vil kysse eller klemme blir han med på leken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...