AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Del Skrevet 14. januar 2021 Hei! Jeg fikk avsluttet abonnementet mitt på vektklubben (VG) fordi kortet mitt av utløpt. Da jeg skulle oppdatere ser jeg prisene var steget til det nesten doble. Jeg betalte 109 kr mnd uten noe tilbud/kampanje og ser nå prisen ligger på 199 pr mnd med diverse kampanjer med binding med priser fra 139 til 249 (!) pr mnd. Er det noen som vet om de har økt prisene noe voldsomt nylig eller om dette er feil? Ble ganske irritert nå, har gått ned 20 kg med hjelp av medlemskapet og trenger det videre, men 200 kr mnd gidder jeg ikke betale. Tar også i mot tips om gode apper til kaloritelling som er rimeligere/gratis. Må ha de fleste norske matvarer registrert. (har kontaktet kundeservice) Anonymkode: f3db7...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #2 Del Skrevet 14. januar 2021 Myfitnesspal og Fitbit. Ikke pokker om jeg skal betale noen for å spise mindre 😆 Anonymkode: 7248b...cd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Del Skrevet 14. januar 2021 Lifesum Anonymkode: 5d110...96f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #4 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Jeg fikk avsluttet abonnementet mitt på vektklubben (VG) fordi kortet mitt av utløpt. Da jeg skulle oppdatere ser jeg prisene var steget til det nesten doble. Jeg betalte 109 kr mnd uten noe tilbud/kampanje og ser nå prisen ligger på 199 pr mnd med diverse kampanjer med binding med priser fra 139 til 249 (!) pr mnd. Er det noen som vet om de har økt prisene noe voldsomt nylig eller om dette er feil? Ble ganske irritert nå, har gått ned 20 kg med hjelp av medlemskapet og trenger det videre, men 200 kr mnd gidder jeg ikke betale. Tar også i mot tips om gode apper til kaloritelling som er rimeligere/gratis. Må ha de fleste norske matvarer registrert. (har kontaktet kundeservice) Anonymkode: f3db7...848 Ja det har steget mye i pris. Det har vært tilbud på 30% nettopp, og som medlem fikk jeg på Mail tilbud om 50% rabatt. Anonymkode: ed853...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja det har steget mye i pris. Det har vært tilbud på 30% nettopp, og som medlem fikk jeg på Mail tilbud om 50% rabatt. Anonymkode: ed853...8aa Så mine 109 kr hadde blitt til 199 kr uansett? Burde de ikke informere om så store endringer? Har ikke fått med meg dette i det hele tatt. Ser 199 er fast månedspris men at om man kjøper for 3 mnd blir det 249 i mnd. Skjønte ingenting her 🙄 Anonymkode: f3db7...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #6 Del Skrevet 14. januar 2021 Hadde vektklubb tidligere og nå sist gang hadde jeg Lifesum. Syns den var bedre. Koster vel 129 i mnd, eller 12 mnd for 5-600. Ble veldig misfornøyd med vektklubb.. Anonymkode: e2794...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #7 Del Skrevet 15. januar 2021 Lifesum kan du bruke gratis. Det funker fint for meg Anonymkode: bd707...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #8 Del Skrevet 15. januar 2021 Prisen har steget sammen med bedre funksjoner, men prisen nå er virkelig ikke verdt det. Du får mye annet rimeligere, jeg har brukt det meste og nå er det YAZIO. Myfitnesspal, Roede, vektklubb, lifesum m.f. er ganske like. Vil si myfitnesspal har flest matvarer og er best, men noen synes den er litt kjedelig og velger lifesum isteden. Anonymkode: d96d8...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Del Skrevet 16. januar 2021 Jeg bruker MyFitnessPal og syns den er bra ☺️ gratisversjonen Anonymkode: daba1...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #10 Del Skrevet 17. januar 2021 Jeg var medlem i Vektklubb for ca 5 år siden, da betalte jeg ca 400 kroner for et helt år! (Halv pris, det var tilbud noen ganger i året.) Hvis det ikke har skjedd veldig, veldig mye med innhold og funksjoner der siden da, så er det virkelig ikke verdt prisen på 149-249,- pr. måned! Husker det var et forum der som hadde litt aktivitet, er det fortsatt liv i det? Det var egentlig det jeg brukte mest/det eneste jeg brukte etter hvert. Dagboken (kcal-regnskap) var jo OK, og det var snedig å legge inn egne oppskrifter/matretter, men det tar ikke så veldig lang tid før jeg vet omtrent hva ulik mat/ulike måltider inneholder, og da har jeg like mye nytte av å helt enkelt skrive opp hva jeg spiser i en liten notatblokk jeg har, uten å styre med å veie og legge det inn i en app/nettside. Anonymkode: 01797...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå