Gå til innhold

Kjøpte bord på Finn. Dama mente jeg var fattig og ville gi meg flere ting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte et litt kjip furubord (for å male det) på Finn. Dama jeg kjøpte det av, sa at jeg sikker satt litt trangt i det og hun lurte på om jeg trengte noen andre ting også. F.eks. barneklær eller ski! 😱

Jeg ble bare helt paff og sa at bordet skulle males og hadde perfekt størrelse. Hun sa at det ikke var noe å skamme seg for. Da måtte jeg bare svare at ungene hadde det bra, så ellers takk. Men hun gav seg ikke og gav meg 200 kroner. Det samme som bordet kostet.  Hjelpe meg. Jeg ville jo ikke bli sur på givergleden heller, men takket høflig nei. Da fant hun fram en kjeledress. 
Da gikk jeg, med bordet under armen. Begynte å le da jeg kom i bilen. 
Alt man skal få med seg. Har aldri tenkt at kjøp på Finn betyr at man er fattig. Er ikke det snodig? 

Anonymkode: 3f333...fe2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ros til giverglede.  Selv om det å kjøpe på finn ikke betyr at man er fattig. 

Anonymkode: 2bf8c...af7

• Liker 5
Skrevet

Kansje hun tenkte at bordet var så kjipt at ingen ville ha det om ikke de var veldig trengende? Ikke ta deg nær av det.

Hun er bare trangsynt. 

Anonymkode: 8d20a...d17

• Liker 3
Skrevet

Er det sant 😂

Jeg bor i "rikmannsområde". Både selger og kjøper mye på finn. Noen ganger for at det må kjøpes brukt. Andre ganger fordi jeg vil ha det billigere og synes brukt er genialt. Noen ganger kommer det noen jeg tenker har dårlig råd. Men har ikke gitt dem penger eller andre ting 😝

Skrevet

Så du stusselig ut?

Anonymkode: ed467...4fe

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper om trent alt på finn, jeg liker det best. Rart å anta at man er fattig av den grunn og enda rarere å påpeke det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du stusselig ut?

Anonymkode: ed467...4fe

Sikkert, men min dyre Audi stod utenfor synsrekkevidde. Hun hadde for øvrig en helt lik selv. 😂 

Anonymkode: 3f333...fe2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...