Gå til innhold

Synes alle smykker er like og kjedelige😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg går innom disse gullsmedene synes jeg alle smykker er like og kjedelige. Typ, kjede med en liten Stein/diamant. Fasongen på ringene er like. Alle smykkedesignerne har så og si like og «forsiktig» design på smykkene. 
Nå er det ikke sånn at jeg er ute etter noe veldig vulgært akkurat men synes at det mangler en del spennende smykker.  Noe som skiller seg litt ut ikke for mye ut. 
Nå er vi nordmenn ganske minimalistiske når det kommer til smykker og klesstil sånn generelt. I Forhold til noen andre land hvor det brukes plagg med 500 farger og millioner av mønster på 😂

synes dere at smykkene er like kjedelige ? Eller er det bare meg? 

Anonymkode: cce14...3ea

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Bet-t-ina
Skrevet (endret)

Cartier og Tiffany er mine favoritt butikker. Syns det mye fint, hvis man investerer i smykker. Chanel, Hermès og Gucci har mye stilig. Ferrari lager mange kule klokker. Invester i smykker som kan gå i generasjoner. 

Endret av Bet-t-ina
Skrevet

Er helt enig

Anonymkode: e53e9...b90

Gjest TheCatLady
Skrevet

Ja, og derfor kjøper jeg stort sett ikke smykker hos gullsmed. Får noen ganger i gave og da bruker jeg det, så er ikke nødvendigvis noe galt, men litt kjedelig. 

Pleier å kjøpe på nett og har noe hjemmelaget. Jeg har ikke noe spesifikt sted jeg pleier å kjøpe, men der jeg kommer over dem. Liker godt litt spesielle smykker og de kan godt være hjemmelagde, men ikke den typen som oftest selges og er laget i Norge. 

Høres kanskje litt pretensiøs ut nå, men synes mye av det som selges er så utrolig kjedelig :P

Skrevet
TheCatLady skrev (33 minutter siden):

Ja, og derfor kjøper jeg stort sett ikke smykker hos gullsmed. Får noen ganger i gave og da bruker jeg det, så er ikke nødvendigvis noe galt, men litt kjedelig. 

Pleier å kjøpe på nett og har noe hjemmelaget. Jeg har ikke noe spesifikt sted jeg pleier å kjøpe, men der jeg kommer over dem. Liker godt litt spesielle smykker og de kan godt være hjemmelagde, men ikke den typen som oftest selges og er laget i Norge. 

Høres kanskje litt pretensiøs ut nå, men synes mye av det som selges er så utrolig kjedelig :P

Ts her. 
Nå ble jeg ganske nysgjerrig på hva slags smykker dere liker/ønsker ? 
Litt sånn a la Thomas sabo? Synes han har litt mer spesielle smykker. 

Skrevet

Jeg kjøper stort sett smykker når jeg er på ferie, gjerne hos lokale smykkedesignere med eget utsalg 😊  Spesielt glad i å lete etter noe nytt i Barcelona og i Marokko. 

Anonymkode: 0b414...033

Skrevet

Du kan få gullsmeden til å lage hva som helst bare du betaler ham. 

Anonymkode: fc962...60a

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 22.49):

Ts her. 
Nå ble jeg ganske nysgjerrig på hva slags smykker dere liker/ønsker ? 
Litt sånn a la Thomas sabo? Synes han har litt mer spesielle smykker. 

Jeg er lite opptatt av merker og sånt, så har ikke noen spesifikk designer jeg liker. Finner en del fine smykker på Etsy for eksempel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...