Gå til innhold

Levis 501, utvider de seg mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært og prøvd levis 501 og jeg som vanligvis bruker str. 25 fikk på meg str 24, de var stramme, men ikke så stramme at det ble vondt, så jeg lurer på om jeg kan kjøpe de i str. 24? Hvis de utvider seg litt så vil de passe perfekt. Har ribcage fra Levis og selv om de inneholder tilnærmet 100% bomull har de likevel utvider seg litt, men har ingen erfaring med 501. De jeansene jeg har tenkt å kjøpe har en lyseblå farge.

Anonymkode: de7ee...425

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det synes jeg de gjør, utvider seg i hvertfall 1 størrelse. Hadde helt klart tatt den minste jeg kom inn i

Anonymkode: e6f5e...3b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det synes jeg de gjør, utvider seg i hvertfall 1 størrelse. Hadde helt klart tatt den minste jeg kom inn i

Jeg liker ikke bukser som er for stramme, men dersom de utvider seg en del så vil de passe perfekt 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 22.26):

Kjøpte de i str. 24 og angrer ikke. De var litt trange i starten, men etter å ha gått med de har de utvidet seg bittelitt! 😊 Og de er så fine!

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Kjøpte de i str. 24 og angrer ikke. De var litt trange i starten, men etter å ha gått med de har de utvidet seg bittelitt! 😊 Og de er så fine!

Så bra☺️ Liker mine veldig godt selv

Skrevet

Elsker 501! De utvider seg minimalt sammenlignet med jeans med stretch, men holder seg derimot i årevis.

Anonymkode: 48394...18f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...