AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Jeg debuterte sent(25 år) med han som er min forlovede i dag. Det var ingen plan å være lenge jomfru og jeg trodde heller ikke at vi kom til å planlegge bryllup sammen, alt er egentlig tilfeldigheter. Vi har aldri snakket om tidligere sexpartnere og kjærester, jeg har fortalt at jeg har datet litt men han vet ikke at jeg aldri har hatt sex før han. Bør jeg fortelle han tenker dere? Vi er 30 år i dag. Anonymkode: 6a3b9...f95 2
Morten1 Skrevet 14. januar 2021 #2 Skrevet 14. januar 2021 Tja, jeg ville ikke sagt det sånn helt ut av det blå, men du kan jo nevne det etter dere har hatt sex, eks "du vet at du er min føste?" Det er ikke noe farlig at han var din føste og jeg tviler sterkt på at det blir noe nummer ut av dette 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 Tror han blir glad om du sier det. Anonymkode: eed5e...b9e 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 Syns det er rart at han ikke spurte deg om du hadde hatt noen før han. Kanskje han ikke bryr seg om sånt. Mange menn liker jo å være den første, men om du forteller han det kan det hende at han skulle ønske at han gjorde den første gangen spesiell for deg. Uansett, så er det ikke viktig. Samme om du er jomfru eller har hatt mange, så lenge dere lever i nuet og har det bra. Anonymkode: cce00...1ea
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Jeg liker ikke uttrykket "å ta jomfrudommen", synes det er litt creepy og legger for stor vekt på den andre personen, at den har "tatt" noe uerstattelig. Foretrekker "å debutere seksuelt", da er det fokus på DEG, noe du valgte å gjøre, en overgangsrite du selv har gjennomført Anonymkode: c10d3...25b 11
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #6 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Syns det er rart at han ikke spurte deg om du hadde hatt noen før han. Kanskje han ikke bryr seg om sånt. Mange menn liker jo å være den første, men om du forteller han det kan det hende at han skulle ønske at han gjorde den første gangen spesiell for deg. Uansett, så er det ikke viktig. Samme om du er jomfru eller har hatt mange, så lenge dere lever i nuet og har det bra. Anonymkode: cce00...1ea Han burde jo heller være normalen. Det er nok av poster her inne, om de som gnåler om tidligere sexpartnere. En risiko med å havne i et langvarig forhold med ts, er at hun begynner å tenke på om hun har gått glipp av noe, ala denne: Anonymkode: 9a08a...00f 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #7 Skrevet 15. januar 2021 Æsj, bare la det være. Noen henger seg sånn opp i det, mens noen syns ikke det har noen betydning. Jeg bryr meg ikke om jeg hadde fått den beskjeden, men jeg ville heller ikke fortalt når/med hvem jeg debuterte med. Syns ikke noen har noe med det. Mange kan jo være jomfru og likevel "rundtpult" av ymse leker i ymse hull, mens noen kanskje har hatt sex men bare sånn ytterst på tuten/vanilla misjonærstilling uten orgasme. Så denne ideen om at man er "pur" og "urørt" er så sær. Anonymkode: bbf3d...37f 3
Fotgjenger Skrevet 15. januar 2021 #8 Skrevet 15. januar 2021 Jeg personlig ville droppet å nevne det😊 Det er informasjon uten betydning slik jeg ser det. Kunne kanskje vurdert å nevne det, dersom jeg trodde han ville bli glad. Men menn har så lett for å bli høy på pæra🤪 En eks fortalte meg at jeg var hans første. Jeg husker at det rett og slett plaget meg litt. Tanken på hvorvidt han/i hvilken grad han var nysgjerrig på å prøve en annen streifet meg innimellom. Det ble slutt av helt andre årsaker vel og merke😅 Så av egen erfaring ville jeg droppet det. 2
Maleficenta Skrevet 15. januar 2021 #9 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Syns det er rart at han ikke spurte deg om du hadde hatt noen før han. Kanskje han ikke bryr seg om sånt. Mange menn liker jo å være den første, men om du forteller han det kan det hende at han skulle ønske at han gjorde den første gangen spesiell for deg. Uansett, så er det ikke viktig. Samme om du er jomfru eller har hatt mange, så lenge dere lever i nuet og har det bra. Anonymkode: cce00...1ea Er bra at han ikke spurte om det. 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #10 Skrevet 15. januar 2021 Ja hvorfor ikke? Det har jo ingenting å si, kan hende han kommer til å like det. Anonymkode: bf172...730
altflyter Skrevet 15. januar 2021 #11 Skrevet 15. januar 2021 Det er det bare å si. Det er jo et stort komplement til ham og jeg klarer ikke se en eneste grunn til hvorfor det skulle være en hemmelighet. Det er jo både positivt og hyggelig for ham 😊 ikke noe å kvi seg til. Han kommer til å bli glad 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #12 Skrevet 15. januar 2021 Hadde sagt det om han spurte. Ellers hadde jeg bare satt pris på å ha en mann som ikke spør om tidligere partnere. Anonymkode: fbb5f...400 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #13 Skrevet 15. januar 2021 Nei, jeg ville ikke ha sagt det nå! La ham tro at du har valgt å gifte deg med ham fordi du synes at han er den beste elskeren du har hatt.... Anonymkode: f83fc...937 1
Trolltunge Skrevet 15. januar 2021 #14 Skrevet 15. januar 2021 Jeg fortalte det heller ikke da jeg var med første. Jeg fortalte det en stund etterpå, og da ble han helt stresset, for han mente at han hadde vært mye mer forsiktig og varsom om han visste det. Han var forsiktig og varsom, så det ble bare noe han følte på som ikke var eller hadde vært et problem. Om han ikke spør så hadde jeg latt være å fortelle. Jeg synes forøvrig at det er positivt at han ikke har spurt. 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #15 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg debuterte sent(25 år) med han som er min forlovede i dag. Det var ingen plan å være lenge jomfru og jeg trodde heller ikke at vi kom til å planlegge bryllup sammen, alt er egentlig tilfeldigheter. Vi har aldri snakket om tidligere sexpartnere og kjærester, jeg har fortalt at jeg har datet litt men han vet ikke at jeg aldri har hatt sex før han. Bør jeg fortelle han tenker dere? Vi er 30 år i dag. Anonymkode: 6a3b9...f95 Dette er kjempeviktig informasjon, og utelukkende positivt. Det er slik man skal oppføre seg, og han vil være utrolig glad om han får vite! Anonymkode: 38c24...cb9 2
Trolltunge Skrevet 15. januar 2021 #16 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er kjempeviktig informasjon, og utelukkende positivt. Det er slik man skal oppføre seg, og han vil være utrolig glad om han får vite! Anonymkode: 38c24...cb9 Du ville være utrolig glad om du fikk vite dette. Det er ikke sikkert han blir det. Det er også mulig at det gjør ham stresset (som i mitt tilfelle), eller nervøs for at hun får trang til å prøve ut senere, eller at det er absolutt uvesentlig for ham. Alle tenker ikke likt. Merkelig når noen tror at de sitter på fasit for hva alle andre skal tenke eller føle. 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #17 Skrevet 15. januar 2021 "kjempeviktig informasjon" 😂😂😂 Anonymkode: bbf3d...37f 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #18 Skrevet 15. januar 2021 Jeg synes ikke det er noe grunn for å si noe nå, fem år etterpå. Hva vil du ha ut av å si det? Og stemmer det virkelig at mange menn liker å være «den første», og vil bli glad for å få vite det? Hvorfor liker menn det? (var nytt for meg) Anonymkode: b83f5...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #19 Skrevet 15. januar 2021 Jeg ser ingen grunn til å si det nå etter så mange år. Jeg synes kanskje det er litt rart at du ikke sa det før dere hadde sex, slik at han kunne tatt ekstra hensyn. Anonymkode: 30ad2...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #20 Skrevet 16. januar 2021 Rart han ikke merket det? Den første gangen jeg hadde sex kom han ikke gjennom, mens andre gangen klarte han det men da blødde jeg. Anonymkode: 60dd4...2b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå