Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er egentlig best

være singel eller og ha kjæreste ?

personlig så mener jeg singel er best

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel ann på hvor man er i livet?

Skrevet
personlig så mener jeg singel er best

Det er bare fordi du ikke har funnet noen kjæreste som er så søt som min. ;)

Skrevet

jeg syns også singel var best, helt til jeg fikk meg kjæreste :)

Skrevet

Jeg synes aldri singel er best, folk sier du kan gjøre så mye da, men hva kan du gjøre? Sove alene, spise alene, se en film alene gå ut alene... jepp! Også kan man gå ut og flørte med folk og mest sannsynligvis ikke ha flaks istedenfor å være ute/hjemme med kjæresten og glad!

Sukk ;(

Skrevet

jeg hadde kjæreste så dumpet jeg henne....og siden har jeg hat det mye bedre

og jeg vil helst ikke ha kjærester som dere siden jeg antar at dere er kvinner og det er ikke jeg......

Skrevet

Dreier ikke det hele seg om å finne en som man vil dele livet sammen med da? Vi mennesker er jo utstyrt med drifter for at vi skal forplante oss, og godt er jo det ellers hadde vi jo ikke vært så mange...

Har en mann og kunne ikke tenke meg å leve et liv uten en å dele gleder og sorger med.

Skrevet

nei det hele dreier seg ikke om og finne noen og dele livet sitt med

problemet her i verden er at mange tror man må ha noen og dele ting med for og være lykkelig.

man ser det på tv har du ikke kone eller barn er du mislykket

det livet egentlig dreier seg om er....

Skrevet
det livet egentlig dreier seg om er....

Jeg er veldig spent på fortsettelsen...
Gjest Jiha(d)
Skrevet

Jeg var sånn "Åhh, det er så kult å være singel! Detta er gøy!" helt til jeg traff kjæresten jeg har nå. Han er helt super! Å være singel kan være fint, helt til man finner en man virkelig liker. Da er det å ha kjæreste MYE bedre, synes jeg :klem:

Dessuten kan man bli litt ensom når man er singel. men det kan man jammen meg bli når man har et dårlig forhold også! :overrasket: Fysj og fy...

Skrevet

vi er jo forskjellige, alle sammen... Men én ting er sikkert; nytraktet kaffe på sengen, ledsaget av et kyss, og hjertet hopper over et slag fordi det morratrynet man møter er det kjæreste i verden... Skal litt til å overgå det... :)

Skrevet

Jeg har aldri syntes at singel var best. I et forhold kan man jo gjøre akkurat det man kan som singel (kanskje bortsett fra å holde på med andre av motsatt kjønn, men jeg regner ikke med at man ønsker å gjøre det når man har kjæreste uansett, så det er jo ikke noe tap), og så får man så mye annet i tillegg. Nei, jeg kan aldri huske at jeg har satt pris på å sove alene, lage og spise middag alene, ikke ha noen å komme hjem til, ikke ha noen å planlegge fremtiden med, ikke ha noen å dele hverdagen og livet med.

Gjest Violetta
Skrevet

Klart det er best å ha kjæreste, men bare om det er et forhold som fungerer. Ellers er det selvfølgelig bedre å være alene, slik jeg ser det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...