Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et gavekort på 800 kr til jul, til en butikk jeg ikke finner noe jeg vil ha/trenger i. En venninne av meg handler ofte i denne butikken, er det innafor å spørre henne om hun vil kjøpe gavekortet av meg? Hvis jeg hadde hatt god råd hadde jeg jo bare gitt det til henne, men økonomien er litt skranten for tiden, og jeg kunne virkelig trengt de 800 kr til andre ting. Tanker?

Anonymkode: 5b484...7fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit å spørre 😊

• Liker 1
Skrevet

Selg det for 700,- 😃

Anonymkode: 3f641...1a4

• Liker 3
Skrevet

I din situasjon så tror jeg at jeg hadde spurt om hun kunne vært interessert i å kjøpe det til litt lavere pris. Er dere fortrolige venner, så kan du jo spørre om hun vil kjøpe det til samme pris, nettopp fordi det er litt vanskelig om dagen. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, men ikke tilby det til 800kr. Si hun kan kjøpe det for 600-700 kr. Du tar ikke full pris. Dere skal begge vinne på dette.

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke fått meg til å selge det til samme pris!😅 Men for 600 kr kanskje?

Anonymkode: 08d0e...9b6

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en tilgodelapp av ei venninne. Skulle ha noe i den butikken selv. Falt meg ikke inn at jeg ikke skulle betale fullpris. Jeg skal jo ikke tjene noe på venninna mi 😊

Anonymkode: 4c190...207

• Liker 1
Skrevet

Helt ut av det blå/om jeg ville solgt det med en gang så hadde jeg spurt om hun ville kjøpe det for kr 600.

Om jeg skulle ha solgt det for kr 800, så ville jeg sagt at jeg hadde et gavekort jeg muligens ikke ville fått brukt,  så jeg hadde satt veldig pris på om hun kunne spurt meg om jeg fremdeles hadde det neste gang hun planla å dra på shopping, og om hun da kunne ha betalt med gavekortet slik at jeg fikk "vekslet" det.

Anonymkode: 5daad...5dc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...