Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en 18 år gammel jente som har vært i et forhold i snart et år. Har det kjempefint, og jeg vet at det er den perfekte gutten for meg. Men i det siste har jeg fått en liten følelse på at han begynner å miste interessen eller begynner å bli lei av meg på en måte. I starten var han super interrisert  i meg og tok initiativ hele tiden. Men nå føles det litt ut som at nå som han faktisk har meg, så tar han det litt for gitt...? Vi møtes flere ganger i uken og har det jo fint sammen da, men nå har det blitt til at det alltid er jeg som må ta initiativet. Har lyst til å snakke med han om det, men redd for om han kommer til å reagere og vet ikke hvordan jeg skal ta det opp. 

Anonymkode: 46cab...cdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekk deg heller litt tilbake & se om han tar initiativet . Det behøver ikke bety annet enn at han har blitt vant til at du tar initiativ eller at han er mer avslappet til forholdet enn før. 

Skrevet

Dette er klassisk etter 1 år, og det skjer for mange. Forelskelsen varer ikke evig, selv om man skulle ønske det. Det betyr likevel ikke at forholdet ikke er liv laga. Tror du overtenker dette. Gi han tid og la han ta initiativ neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...