AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Kort fortalt: forholdet mellom min mor og hennes søster skar seg aldeles da jeg var ung. Min tante har to barn: en mann og en kvinne. Kvinnen er helt ubegripelig slitsom. Hun har prøvd gjennom årene og skape kontakt med meg og mine søsken, men hun er altså bare helt forferdelig å forholde seg til, så det har ikke blitt noe av. Min fetter har altså holdt seg litt unna, men det blir jo litt sånn mellom søskenbarn - man vokser opp uten særlig kontakt og etter hvert får man jo hver sine liv og går videre. Er jo ikke alle som har så god kontakt med søskenbarna sine. Men, nå har jeg hatt en del med min fetter å gjøre da han er håndtverker og har vært mye hjemme hos meg i arbeidssammenheng da jeg pusser opp. Han virker jo som en utrolig alright og real fyr! Jeg har inntrykk av at vi har mye til felles, noe jeg har savnet i kontakt med øvrig familie. Jeg har alltid skilt meg litt ut fordi jeg er stille, sjenert og har en fryktelig rar humor. Nå virker det dog som jeg har funnet min likemann! Ønsker gjerne kontakt med han videre, da jeg ikke har særlig med familie rundt meg lenger. Men hvordan går jeg frem? Forslag? Hvordan oppnår man kontakt med en perifer slektning man knapt har snakket med på 30 år? Anonymkode: 7960d...c78
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #2 Skrevet 14. januar 2021 Be han på kaffe en dag? Anonymkode: bb60f...be2
MiaHI Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 Som du ville gjort med en hvilken som helst annen bekjent du ønsker å bli bedre kjent med. Ikke akkurat det vi nordmenn er kjent for å være best på! Be på kaffe? Finne på noe dere begge liker...se fotball eller noe slikt? Hvis dere er friluftsmennesker kan du spørre om dere skal ta en topptur? Prøv å ikke legg for mye i denne trøblete familiehistorien og fokuser på at dere er to mennesker som matcher. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå