Gå til innhold

Hva er det rareste en ex har gjort mot deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og tenkte på tidligere forhold og plutselig kom jeg på en liten episode med min første kjæreste (vi var 16).

Han hadde fått noen bilder av meg som sto øverst på hylla hans og en dag hadde han fått seg softgun. Mens jeg satt hos han så satt han og skøyt disse bildene av meg i hodet!

Og jeg tenker ennå den dag i dag: Hva?? :forvirra:

Greit han var ung, men jeg synes nå ennå det var litt sært :)

Også har vi en annen som var så opphengt i denne syngedama Rollergirl og snakket om henne konstant at han ville til tyskland og besøke henne. Så sa jeg "ja du vil vel jeg like greit skal ligne på henne?" hvorpå han sier "nei da hadde jeg jo aldri fått deg for meg selv"

Hoho så frekt!

Deres tur!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja... er én ting som har festet seg ved meg i flere år

X'n min hadde vært utro mot meg, og var i det minste ærlig nok til å fortelle meg det, da lå vi i senga. jeg gikk ut på trappa og tente meg en røyk, han kom etter og sa;

"Jeg er ikke sur på deg..."

Hva faen? hvorfor skulle han være sur på meg, når han er den som var utro? Skjønner det ikke den dag i dag =)

Skrevet

:ler: Ja den var fin.

Jeg daten en type en gang. Vi bodde i hver vår by og han inviterte meg hjem til seg, betalte flybilletten og alt. Alt var veldig stas da jeg var på besøk og veldig trist da helgen var over og jeg måtte dra.

Så hører jeg ingenting ifra han på lange stunder. Da jeg endelig fikk en e-post så brukte han det herlige uttrykket "at det hadde kokt vekk i kålen".

Så nå er dette blitt ett standard uttrykk blandt mine venninner når ting ikke går helt som forventet :ler:

Gjest hjertesukka
Skrevet

- For mange aar siden hadde jeg en blind-date med en fyr som i virkeligheten viste seg aa vaere ca 20 aar eldre enn han ga seg ut for. Ung og impulsiv som jeg var, hadde jeg gaatt med paa og bestille billetter til Syden en uke, hver sitt rom, heldigvis.

Da vi mottes til frokost , sa fyren disse bevingede ord>- "du maa bare ikke tro at jeg er forelska i deg."

Det ble den lengste uken i mitt liv. :roll:

Gjest gotthard
Skrevet

"du forstår det jenta at grunnen til at jeg blei sammen med deg er at jeg er drit lei fine damer, bare rot med fine damer serru,får ikke ha de i fred en gang,,,,er glad i deg jeg jenta og i minne øyne er du utrolig sexy"........

det var skidrow i fylla,,20 år gammel og finni ny dame.

angrer den dag i dag på de ordene, og det var faktisk ikke det jeg mente heller, jeg mente hu var fin men at fine damer vanligvis ikke er som hu i oppførsel..............................................ogh rodde meg bare lengre og lengre uttpå til jeg drokna i hennes skufelse.

angrende

Skrevet

Vel, da det ble slutt mellom meg og eksen min så fant han seg ei ny ei ganske så fort. Etter en uke fant jeg ut at han hadde vunnet hjertet hennes med å lese opp et dikt som han sa han hadde skrevet til henne. Det eneste som skurret var at det diktet hadde han skrevet til meg personlig etter at vi hadde vært sammen i et halvt år :roll:

Ikke mye kreativ gutt det nei!

Skrevet

Tja....det var ganske tidlig i forholdet. Vi satt i stua hans og han begynte å bla gjennom en skuff med gamle papirer. Det førte til at jeg måtte tilbringe den neste timen med å se på gamle bilder fra turer han hadde hatt med kone og barn den gang han enda var gift.....

Det er fint å vite litt om fortida, men det får nå være grenser for hvor mange familiebilder dame nr. 2 kan tenkes å ha interesse av.

Skrevet

En tidligere kjæreste/elsker hadde tall på alt! Og da mener jeg absolutt alt!

Han hadde, viste det seg etter hvert, en oppskrift på hvor mange ganger han skulle gjøre ditt og datt i sengen før jenta fikk orgasme! :overrasket: :grine2:

Det varte ikke lenge nei. Og oppskriften funket heller ikke... :ler:

Skrevet

ehmm.. spurt etter blowjob når han ikke har dusjet på lenge. Det luktet ekkelt. og enda skjønte han ikke hvorfor jeg sa nei :ler:

Gjest filosofia
Skrevet

En av mine avlagte elskere kom med følgende en ettermiddag han satt og bladde i bilder av meg i en yngre utgave; Du er ikke spesielt pen på bilder....

:frustrert:

:sjenert:

:sjarmor:

Gjest Gjest_snuppa_*
Skrevet

Det rareste må være da jeg var sammen med en da jeg var 16 år. Han var 17. Han sa til meg at han skulle på tur til Sverige- sammen med to jenter i klassen! :overrasket: Jeg ble ikke spurt om å være med, og jeg ble ikke spurt om jeg syns det var greit... Han dro faktisk. Jeg slo opp to mnd etterpå. Lurer på hvorfor jeg ikke gjorde det før!! :roll:

Gjest StoreSky
Skrevet

Så mange raringer jeg kjenner burde jeg hatt et tonn med historier..så enten er jeg heldig eller har hatt høflige bekjente som holder det for seg selv.

"du er ikke noe pen, men...joda..litt småsøt er du" - han ville ha et knull, jeg ble IKKE med han hjem.

"bor du hjemme hos mamman din? jeg: "nei det gjør jeg ikke" han: wow, så kult!" (jeg var 29 år, han 19...)

Skrevet
Det rareste må være da jeg var sammen med en da jeg var 16 år. Han var 17. Han sa til meg at han skulle på tur til Sverige- sammen med to jenter i klassen!  :overrasket:  Jeg ble ikke spurt om å være med, og jeg ble ikke spurt om jeg syns det var greit... Han dro faktisk. Jeg slo opp to mnd etterpå. Lurer på hvorfor jeg ikke gjorde det før!!  :roll:

Hehe, kom til å tenke på at når jeg var 17 så dro jeg på skiferie med fire eldre guttekompiser. Jeg spurte ikke kjæresten min om lov eller om han ville bli med...

:rodme:

Jeg tror ikke han likte det, men jeg var litt sånn: "ingen skal bestemme hva jeg skal gjøre eller ikke". Og ja, det ble slutt et par mnd etter. :ler:

Skrevet

en eks av meg hadde tatt meg med på besøk til ei venninne som en gang hadde vært hans eks også. hun hadde ny mann, så der satt vi i stua vi fire og drakk vin osv. så gikk hun på badet, et par minutter etter gikk eksen min også inn på badet, og låste døra, så satt vi der i stua, jeg og mannen til eksen til eksen min, mens de to var 20 minutter på badet alene... da han kom tilbake, og jeg fikk han på tomannshånd, spurte jeg hva de to gjorde der. "vi prata".. "Hva prata dere om da?" ....... "Husker ikke..." etter at det ble slutt mellom han og meg, fortsatte vi kontakten en stund. han fikk seg ny dame, likevel spurte han stadig om å treffes og "mimre om gamle dager"... Skikkelig patetisk fyr...

:ler:

Gjest Jiha(d)
Skrevet

Dette sa min nåværende kjæreste. Bevis på at gutter snakker FØR de tenker.

Vi sitter foran dataen og ser på sånne "morsomme" videoer. Vi ser en skikkelog "hot" dame om dere skjønner, bikini, brun, blond om dere skjønner.

"Hva hadde du sagt om jeg så sånn ut?" sa jeg bare for tull "Da hadde jeg dødd!"....ble litt paff. Men ba vel om det selv! Gutter tenker jo ikke så langt...han sa unnskyld med en gang da ;)

Gjest Jiha(d)
Skrevet

Kom på også:

Noen venner av typen som var sammen før.

Jenta: Åhhh, du er så utrolig fin! Hvorfor er du sammen med meg? Du kan jo få hvem du vil!

Gutten: Hadde jeg kunnet få hvem jeg ville, hadde jeg faen ikke vært sammen med deg...

Koselig ;)

Skrevet

tja,

etter at jeg hadde overlatt ham huset for at han ikke skulle komme etter meg, fikk jeg en søppelsekk med klær, og alt undertøy var tilgriset med olje...

Skrevet

En av mine ekser hadde vært ute på byen en kveld og var VELDIG på druen. Når han kom hjem for å legge seg krøp han inntil meg i sengen og begynte å kose meg på magen. Etter litt kosing klarte han stutre frem dette: "Du er ikke den fineste i verden, men fy faen for en personlighet du har" og 2 sek senere "Pule?"

Jeg sa nei :ler:

Skrevet

:overrasket::overrasket::overrasket:

Jeg håper dere klappet til disse eksene??? Makan!

Skrevet

Jeg hadde akkurat slått opp og han satt der litt stille, betenkt og halvt på gråten før han ser opp og sier "Ok, skal vi ha sex?". :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...