Gå til innhold

Gi meg noe tips til hva jeg kan gjøre med typen min før det klikker for meh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okeei. Jeg er i et forhold, som går helt fint. Men jeg kjeder meg faktisk i forholdet. Og jeg er en person som liker å være aktiv, og gjøre på morsomme ting i blant. De siste gangene jeg har vært med kjæresten min har jeg sittet med han nede på rommet hans i flere timer å sett på YouTube videoer. Ja, det er koselig. Men i lengden blir det gørr kjedelig. Jeg bruker flere timer på å fikse meg, og når jeg går dit ber han meg ta på joggebukse osv. jeg kler meg opp for en grunn. Jeg vil finne på noe med han. Jeg synes det er kjedelig å sitte sånn. Har noen noe tips til hva vi kan gjøre sammen? Plis

Anonymkode: c9592...ab9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil aldri forandre seg, dette er fremtiden din dersom du ikke går fra han og finner en mer kompatibel partner.

Anonymkode: 2a1e9...e17

• Liker 10
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Hva sier kjæresten din når du foreslår å gjøre noe annet enn å sitte på rommet hans? 

Skrevet

Kino, restaurant, shopping, gå tur, trene, kjøretur, museum, bowling, biljard, spa med parmassasje, sex, spille et brettspill/tvspill, se en serie/film, hyttetur, inviter noen på middag

Anonymkode: 70f0a...040

Skrevet

Funker ikke nå i disse corona tider men hva med å begynne på dansekurs sammen? 

Anonymkode: fa6e1...ca1

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han vil aldri forandre seg, dette er fremtiden din dersom du ikke går fra han og finner en mer kompatibel partner.

Neida, før corona gjorde vi faktisk ting. Vi dro på resturanter, var ute på bursdagsfester i sommer, dro på stranden. Men i det siste spiser vi bare godteri, går litt turer rundt i nabolaget, men aller mest sitter vi på rommet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Funker ikke nå i disse corona tider men hva med å begynne på dansekurs sammen? 

Anonymkode: fa6e1...ca1

Hahaha, hadde vært noe. Vi pleide å trene sammen en liten periode, men nå stengte de også treningssentere her borte. Så jeg skjønner han litt. Men det er skikkelig kjedelig å sitte der å fokusere på YouTube videoer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kino, restaurant, shopping, gå tur, trene, kjøretur, museum, bowling, biljard, spa med parmassasje, sex, spille et brettspill/tvspill, se en serie/film, hyttetur, inviter noen på middag

Anonymkode: 70f0a...040

Jeg dro faktisk på kino alene i dag, fordi han var på jobb og jeg hadde fri. Jeg tror ikke han hadde blitt med om jeg hadde spurt. Har mast om å bowle siden september. 

Skrevet
Dævendøtte skrev (24 minutter siden):

Hva sier kjæresten din når du foreslår å gjøre noe annet enn å sitte på rommet hans? 

Han sier at han skal tenke på det og ikke glemme det..

Skrevet

Kom med konkrete forslag med tidspunkt og be om konkret svar på ja eller nei.

Kanskje han er som meg - når jeg først har kommer inn i uvanen med å trives i sofaen så kreves det en kraftanstrengelse å komme over dørstokken igjen ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvordan vet du det? Bare fordi du har sett 1 eller noen som ikke har forandret seg? 

Anonymkode: d2bb8...4e2

Skrevet

Tipper dere er veldig unge. Du må fortelle han, at det er kjedelig. Enkelt og greit. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tipper dere er veldig unge. Du må fortelle han, at det er kjedelig. Enkelt og greit. 

Jeg er 22 og han er 24, blir 25 i år..

Skrevet
PM75 skrev (5 minutter siden):

Kom med konkrete forslag med tidspunkt og be om konkret svar på ja eller nei.

Kanskje han er som meg - når jeg først har kommer inn i uvanen med å trives i sofaen så kreves det en kraftanstrengelse å komme over dørstokken igjen ;) 

Det er en veldig dårlig uvane. Jeg kjeder meg ekstremt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er en veldig dårlig uvane. Jeg kjeder meg ekstremt 

Det skjønner jeg. Det som er så greit med mannen min og meg er at vi begge er litt slik, men gjerne på ulike tidspunkt. Så sa drar vi hverandre i gang og gjør hyggelige ting med familien eller oss to. Vi har jo knapt med fritid, så den ble brukes på en god måte :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Neida, før corona gjorde vi faktisk ting. Vi dro på resturanter, var ute på bursdagsfester i sommer, dro på stranden. Men i det siste spiser vi bare godteri, går litt turer rundt i nabolaget, men aller mest sitter vi på rommet 

Haha, følte dette var godt oppsummert på hvor man havner etter 9 mnd med pandemi... spiser godteri går turer rundt i nabolaget, spot on.. 

• Liker 1
Skrevet

Foreslå noe dere kan gjøre sammen inne . Spille brettspill? Kort? Sminke hverandre...?🤣 jeg kom ikke på noe annet i farta.

Anonymkode: ece8d...e84

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Foreslå noe dere kan gjøre sammen inne . Spille brettspill? Kort? Sminke hverandre...?🤣 jeg kom ikke på noe annet i farta.

Anonymkode: ece8d...e84

Vi kan godt spille kort, men greia er at han ikke gidder det en gang😂  skikkelig tørt. 

Skrevet

Tror egentlig bare at du må si klart og tydelig fra, at dette går ikke. Og være klar til å dumpe. 

Anonymkode: dd7f4...998

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...