Gå til innhold

Bekjent som hele tiden skriver at hun er ensom og ikke får kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent av meg legger ut nesten daglig på sosiale medier at hun er så ensom og alene, og "ingen mann vil være med meg", "jeg venter og venter på kjærligheten, han kommer aldri..." og lignende. Slik har det vært i flere år. Vi er flere som har invitert henne på fester (før korona selvfølgelig), bursdager og andre sammenkomster, men da kommer hun aldri. Likevel skriver hun gjerne på Facebook dagen etter at hun er så ensom og alene og "visstnok ikke bra nok for noen....jaja".

Hvordan forholder man seg til slikt?

Anonymkode: 48249...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorerer.
Det finnes mange slike mennesker. De liker å klage, liker oppmerksomhet, men ønsker ingen endringer. 

Anonymkode: df1b4...c47

• Liker 5
Skrevet

Blokker fra sosiale medier

Anonymkode: d59f2...020

Skrevet

Er vel som 50% av alle single her inne 😂 man ignorer dem eller bruker laaang tid på innlegg om hvor verdifulle de er og at den rette dukker opp når hen minst aner det fordi det skjedde med dem 😂

Anonymkode: a9f07...ce8

• Liker 1
Skrevet

Ville tatt en prat og forklart hvordan det virker på omverdenen - vil hun virkelig fremstå slik? Høres ut som hun trenger psykologisk hjelp

Anonymkode: 5a78a...b4a

Skrevet

Jeg har merket at det har begynt å påvirke meg fordi jeg ikke orker å ta initiativ til noe lenger fordi det går kun i det samme hele tiden. Om mennene hun aldri møter, om kjærligheten hun aldri opplevde. Jeg forstår helt ærlig at det er trist, men det blir så forferdelig monotont og slitsomt i lengden å høre på. Ts.

Skrevet (endret)

Her ville jeg nok ha tatt kontakt med personen å gitt henne en liten forsiktig forklaring på hvorfor hun er singel.

Når hun stadig klager på å være singel, men ikke er interessert i å være med noen aktiviteter der hvor man kan treffe på folk, ja nei... da forblir man singel! Kjekkeste mannen står ikke plutselig utenfor døra di uten at man tar noen initiativ selv? Eller rett og slett fjerner henne på sosiale medier pga. klagingen? 

Endret av Lasox
Skrevet

hehe lurer på om vi har samme veninne😁orker sjelden å ta tlf etter 20 år med samme gnålet.

Anonymkode: 895e8...3f5

Skrevet

Jeg synes det er leit da, for jeg tror nok ikke hun selv ser at hun skyver folk unna fordi det blir så masete og negativt at vi ikke orker...men jeg er ikke tøff nok til å si det.

Skrevet

Hvis hun aldri dukker opp og driver å annonserer for kreti og pleti at ingen vil ha henne og hun er så ensom, har hun jo mer alvorlige problemer enn at hun er singel?

Kanskje forslå psykolog el, enn å slå hånden av henne? Hun virker jo ikke i balanse mentalt. 

Anonymkode: c8e8d...d0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...