Alleah Skrevet 14. januar 2021 #1 Del Skrevet 14. januar 2021 Jeg ser det er en snakke boble og tallet ved siden av betyr vell hvor mange ganger man har kommentert? Men er det tallet i forhold til MIN bruker eller følger det tallet den randome anonym brukeren jeg får? Ved siden av alt det er det også en tommel opp, og hvor lange likes, men igjen, føler dette min bruker eller akkurat denne anonym brukeren jeg helt random får tildelt? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 14. januar 2021 På meg nå så står det «snakke boble» og tallet 38, og likes 93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord Friendzone Skrevet 14. januar 2021 #3 Del Skrevet 14. januar 2021 Telleverkene til hver enkelt brukerprofil påvirkes ikke av antall innlegg skrevet eller likes mottatt som anonym. Alle anonyme innlegg (og likes som disse mottar), samles altså under en slags felleskonto som kalles «AnonymBruker». De tilfeldige anonymkodene som deles ut i hver tråd er kun en slags forgrening av denne kontoen, for å gi hver anonyme bruker en unik identifikator i den aktuelle tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 14. januar 2021 Lord Friendzone skrev (På 14.1.2021 den 19.11): Telleverkene til hver enkelt brukerprofil påvirkes ikke av antall innlegg skrevet eller likes mottatt som anonym. Alle anonyme innlegg (og likes som disse mottar), samles altså under en slags felleskonto som kalles «AnonymBruker». De tilfeldige anonymkodene som deles ut i hver tråd er kun en slags forgrening av denne kontoen, for å gi hver anonyme bruker en unik identifikator i den aktuelle tråden. Ekspander Takk!! 😄 skjønte det nå! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå