Gjest Gjest_stella_* Skrevet 13. august 2005 #1 Del Skrevet 13. august 2005 er litt stuss.... jeg har to brødre som er yngre enn meg. er da begge mine lillebrødre, eller er den eldste min storebror siden han er størst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. august 2005 #2 Del Skrevet 13. august 2005 Han er selvsagt din lillebror og den yngstes storebror. Man kan være begge deler, vet du - bare for forskjellige søsken. Du er storesøster til begge og den yngste er lillebror til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. august 2005 #3 Del Skrevet 13. august 2005 For at han skal kunne være din storebror må han være eldre enn deg, så det var en god forklaring Tusenfryd kom med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 14. august 2005 #4 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg svarer seriøst - satser på at det ikke er et "tulle"-innlegg... Selvfølgelig er du storesøster om du er eldst!! Den eldste broren din er vel ikke størst av dere alle om han er yngre enn deg?? Han er storebroren til den yngre... Kom på at da jeg gikk gravid med nr.2 spurte lillegutt (da 5 år) om han ble storesøster eller storebror... Han trodde han ble storesøster om han fikk en lillesøster og storebror om han fikk en lillebror... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå