Gå til innhold

er coop og coopay bare lureri?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I en periode jeg handlet veldig lite på coop fikk jeg en drøss med rabattkupponger.  Jo sjeldnere jo flere. men nå som jeg kun handler på coop dukker nesten ikke de " personlige kupongene " lenger i det hele tatt. Trumf belønner jo kundene sine bedre med tanke på at det sparer opp på alt du kjøper. Virker som at koppongene til coop er mer ment for å lokke deg inn i butikken, mens når du kun handler på coop, forsvinner fordelene?

Anonymkode: efb28...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du samler opp "poeng" på alt du handler hos coop, kupongene er i tillegg. Sjekk min side på coop eller i app så ser du hvor mye du har spart opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som C-girl skriver får du poeng når du handler hos Coop.

Minimum 1% kjøpeutbytte, samme som Trumf.

Noen Coop-butikker har høyere prosent for sine kunder. Trumf har en trippeltrumf-dag i måneden.

Coop har enkelte varer som har lavere pris for medlemmer annonsert i kundeavis, i tillegg til månedlige medlemskupp som vanligvis er dyrere varer som ikke er mat.

Coop har kuponger som varer rundt en måned, basert på tidligere kjøp. Trumf (Spar og Meny) har tilfeldige, ukentlige kuponger.

Jeg har begge deler, men føler jeg får mye mer ut av Coop-medlemskapet.

Kan forresten nevne at jeg ikke har fått kuponger fra verken Coop eller Spar så langt i år. Spurte to andre nå, den ene har fått, den andre ikke. Forrige gang det skjedde gikk det flere måneder, håper de har fått fikset opp i det.

Kuponger fra Trumf er mindre spennende da det alltid er ccrsbsticks og lobnobs, pluss en del andre ting jeg aldri kjøper.

Endret av applestories
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettvint med coopay for da slipper jeg ha med kort. Jeg kan helt sikkert bare betale med telefonen bedre plasser også, men det har jeg ikke lært meg.

Såg også i appen at jeg hadde spart ca 2500,- i fjor. Og jeg handler mer på Meny siden den kjeden er nærmere hjemmet mitt. 

Skulle jeg spart mer så måtte jeg fulgt med på prisene ( jadda, sløv forbruker) og gjerne handlet på Rema (?).

Anonymkode: 7e827...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes COOP og Coopay fungerer utmerket. Har også fått mange kuponger inn i appen. Synes det kommer nye kuponger der hele tiden. Har ikke fått noen kuponger i posten, så det kan være lurt å ha appen tilgjengelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes coopay er genialt. Jeg har lagt inn coop Mastercard som betalingsmiddel og i 2020 ble det ca 4500 kr i kjøpsbonus som snart blir utbetalt.

Jeg får kuponger ofte, har f.eks så langt så godt som ikke kjøpt bleier til full pris til minsta på 1 1/2 år, fordi jeg hele tiden får kuponger med 12 kr avslag på hver bleiepakke. Får masse kuponger på andre nyttige varer jeg kjøper ofte, som melk, juice, knekkebrød, ost osv.

Mulig at jeg får så mange kuponger fordi jeg kjøper stort antall av varer når de er på tilbud?

Anonymkode: 7d2c5...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...