AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Jeg anser meg til å være en sensitiv person. Leser kroppsspråk, humør, stemning lett. Blir fort sliten av for mange folk eller bråk over en viss tidsperiode, har alltid vært sånn. Har bodd på steder det har vært aktivitet i huset. Har aldri fysisk sett skygger men har merket kulde, at noen ser på meg, lyder etc. Dette er flere år siden. For en måned siden flyttet jeg inn i mitt nye hus. Når jeg var alene hjemme var det akkurat som om noe "nappet" meg forsiktig i genseren flere ganger og jeg følte kulde mens ovnen sto på. Skulle legge meg etterpå. Da jeg lukket igjen øynene mine var det akkurat som om jeg kunne se en sort bølgete skikkelse danne seg til en mannsperson. En sort skikkelse med hatt. Et par sekunder, så forsvant det. Jeg er redd for å "se" ting men er samtidig litt nysgjerrig. Er jeg iferd med å bli klin sprø? Eller kan dette være en type "evne"? Anonymkode: 61f12...692 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #2 Skrevet 14. januar 2021 følger. et familiemedlem bodde i ett hus det spøkte i og så også skikkelser når hen lukket øynene. Anonymkode: 9f4b8...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå