Gå til innhold

markløft

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jente som har trent på studio i 3 mnd og tar 90kg (5x5). Er det bra/ dårlig? Har spilt fotball før. Er gjennomsnittlig bygd.

Anonymkode: 8c705...f35

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har trent like lenge som deg, og jeg har ikke gått høyere enn 60kg, så jeg syntes du er flink! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er jente som har trent på studio i 3 mnd og tar 90kg (5x5). Er det bra/ dårlig? Har spilt fotball før. Er gjennomsnittlig bygd.

Det sier absolutt ingenting. Ikke kan du sammenligne deg med noen andre, og ikke får vi sett markløften din. Dette er f.eks dritdårlig hvis du har en helt ræva teknikk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda skrev (19 timer siden):

Det sier absolutt ingenting. Ikke kan du sammenligne deg med noen andre, og ikke får vi sett markløften din. Dette er f.eks dritdårlig hvis du har en helt ræva teknikk. 

Sikkert satt mange verdensrekorder i markløft med "ræva teknikk". Vekten løfter seg ikke av seg selv.

5x5 på 90kg er veldig bra!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg synes det er kjempe bra! 😀 Selv er jeg super stolt over at jeg klarte 75 kg her en dag!for 1 år siden klarte jeg bare 12 kg. Så jeg synes det er veldig individuelt om hva som er bra. Hvis venninen min foreksempel bare klarte 90 kg, ville jeg synes det var dårlig, fordi hun er virkelig sterk og løfter 130 kg til vanlig 😅

Anonymkode: 301b5...c34

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 23.32):

Jeg synes det er kjempe bra! 😀 Selv er jeg super stolt over at jeg klarte 75 kg her en dag!for 1 år siden klarte jeg bare 12 kg. Så jeg synes det er veldig individuelt om hva som er bra. Hvis venninen min foreksempel bare klarte 90 kg, ville jeg synes det var dårlig, fordi hun er virkelig sterk og løfter 130 kg til vanlig 😅

Oj, er hun styrkrløfter eller er hun bare STERK? ! 😊

Anonymkode: 837f8...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Oj, er hun styrkrløfter eller er hun bare STERK? ! 😊

Anonymkode: 837f8...8b7

hun er ikke proff nei, bare skikkelig sterk 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 17.28):

Knallbra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig bra. Jeg har trent LENGE og er godt trent. Har nettopp økt til 80 kg 😂

Anonymkode: cf54d...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...