AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Bor i 2. etasje. Vannet i springen er blankt slik jeg kan se. De to siste dagene er vannet som kommer ut fra sisternen brunt/gult. Men ikke hver gang jeg spyler. Sisternen ble vasket inni i fjor (😂 fordi jeg trodde vannet var gult pga misfarging men viste seg at kommunen måtte klore vannet). Så jeg tror ikke det er sisternen som er skitten. Det har vært kaldt her, så vi har en kran som står på svakt renn så det ikke fryser i kjeller. Jeg tror ikke det er vannet heller, ettersom det bare skjer et par ganger om dagen (ikke hver gang man spyler). Kan det være rørene som "slipper" grums pga kulde/temp forandring? (vedfyring om dagen, litt kaldt om natten). Eller at det har kommet no grums som ligger inn under der vannet kommer ut i skåla? Det frister ikke å åpne sisternen fordi det er så knot. Har ikke merket noe feil med trykket i vannet eller noe lekkasjer. Noen som har opplevd lignende? Under kuldeperioder? Anonymkode: 9603b...035
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Har du sjekket om noen spøkefugler driter/pisser i cisternen? Anonymkode: ceb81...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå