AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Del Skrevet 14. januar 2021 Hei! Jeg fikk kraftige magesmerter, feber, ble slapp, diare og oppkast (og mer) i sommer. Ble sendt på sykehus og de gikk inn laparoskopisk for å sjekke. De fant ingenting. Nå sliter jeg fortsatt med smerter i magen, luft, dårlig matlyst, kvalme, innimellom rar avføring, lite energi og "hjernetåke". Jeg har aldri slitt noe spesielt med magen/fordøyelsen eller allergier. Siden jeg fortsatt sliter så må det jo være noe galt. Det er jo ikke riktig alt det skal være sånn her. Derfor har jeg lest meg opp en del og tenkt at det kanskje kan være parasitt siden det kom så akutt! Å prøve å behandle dette naturlig er jo ikke skadelig. Så derfor lurte jeg på om noen har prøv å behandle parasitt naturlig og om de har noen tips? Lest meg opp på noen urter osv og funnet noen produkter fra superstate.no. Har noen erfaring med denne siden? Er den trygg? Takk på forhånd!! PS: er "koronafast" og har ikke tilgang til legen min. Anonymkode: d374b...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillapb Skrevet 14. januar 2021 #2 Del Skrevet 14. januar 2021 Prøv å drikke 4 dl biola hver dag? Hadde noe som høres veldig likt ut i en lengre periode (vet ikke om det var parasitt). Drakk biola hver dag i 2 uker og smertene gikk faktisk over. Jeg drikker det hver dag enda(ca 2 dl nå), da jeg er redd det skal komme tilbake😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Del Skrevet 14. januar 2021 Camillapb skrev (22 minutter siden): Prøv å drikke 4 dl biola hver dag? Hadde noe som høres veldig likt ut i en lengre periode (vet ikke om det var parasitt). Drakk biola hver dag i 2 uker og smertene gikk faktisk over. Jeg drikker det hver dag enda(ca 2 dl nå), da jeg er redd det skal komme tilbake😅 Takk, det skal jeg prøve! Anonymkode: d374b...504 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #4 Del Skrevet 14. januar 2021 Probiotika, som Biola, kan kanskje hjelpe. Andre ting i samme kategori er kefir, yoghurt, Nycopro Ferie (kapsler, jeg bruker disse). Anonymkode: cb6af...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå