Gå til innhold

Strever litt med damas tenning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er samboer med verdens beste kjæreste. Vi har bodd sammen i to år, hun er flott og sexy og vi har det kjempefint. Men hun har en "greie" som jeg strever litt med. Hun kan finne på å vise seg litt frem. Type tynn joggebukse dratt opp for å vise cameltoe, gå uten bh under tynn topp for å vise at de er løse og med vorter, litt liten bikini som er litt for gjennomsiktig, gå fra badet med bare håndkle når noen er på besøk, gå uten truse...og flere andre ting. Hun er trofast, vi har det bra og alt er egentlig fint. Det er bare det at hun ikke skjønner at andre får feil inntrykk, hun oppfører seg slik at andre kan tenke at hun er "løs" og at jeg er en som finner meg i det. Men det blir mye og bra kos ut av det de gangene hun gjør sånn, så...men altså vanskelig. Jeg har nevnt det men da sier hun bare at folk må slutte å tulle.

Anonymkode: e3170...390

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare fjern ordet "løs" fra ditt vokabular. Det skinner gjennom, at det er skam inne i bildet her. Din egen, som du prøver å påføre henne. 

Mann 53

Anonymkode: 5b898...172

• Liker 25
Skrevet

Hva har dette med hennes tenning å gjøre?

Anonymkode: fac23...fd4

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare fjern ordet "løs" fra ditt vokabular. Det skinner gjennom, at det er skam inne i bildet her. Din egen, som du prøver å påføre henne. 

Mann 53

Det jeg elsker mest med dette svaret er at det står «Mann 53» på slutten. Var sikker på at det var en kvinne. 
Så godt å se menn med en slik holdning, og som faktisk er oppmerksom på dette fenomenet med skam påført kvinner av menn. 

Anonymkode: 50758...b85

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er samboer med verdens beste kjæreste. Vi har bodd sammen i to år, hun er flott og sexy og vi har det kjempefint. Men hun har en "greie" som jeg strever litt med. Hun kan finne på å vise seg litt frem. Type tynn joggebukse dratt opp for å vise cameltoe, gå uten bh under tynn topp for å vise at de er løse og med vorter, litt liten bikini som er litt for gjennomsiktig, gå fra badet med bare håndkle når noen er på besøk, gå uten truse...og flere andre ting. Hun er trofast, vi har det bra og alt er egentlig fint. Det er bare det at hun ikke skjønner at andre får feil inntrykk, hun oppfører seg slik at andre kan tenke at hun er "løs" og at jeg er en som finner meg i det. Men det blir mye og bra kos ut av det de gangene hun gjør sånn, så...men altså vanskelig. Jeg har nevnt det men da sier hun bare at folk må slutte å tulle.

Høres jo ut som drømmedama dette. Skulle ønske kona var mer slik...

Anonymkode: 9dbdd...69d

• Liker 4
Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mann 53

Mmm....

alle disse tingene gjør hun jo for å få seksuell oppmerksomhet, da.

Jeg hadde selv stusset veldig om mannen min kom med bar overkropp og håndkleet hengende litt vel godt ned mot underlivet når jeg har besøk og liksom bare tilfeldig strenet forbi.

Det er påtatt og kleint å presse dette på andre. 

Han uttrykker jo ikke behov for kontroll, men at det mer er pinlig og asosialt - noe det jo er.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Og hennes tenning kommer inn i bildet?

Skrevet

Du har nevnt det.. Hva med å snakke skikkelig om det? Faktisk si at dette er tungt for deg. 

Om hun ikke vil forandre på klesstilen, har du egentlig bare 2 valg. Enten godta det, eller forlate henne. 

Skrevet

Herlighet, kanskje hun bare har et naturlig forhold til kropp 😅 Er ikke som om hun går rundt naken foran gjester heller. Syns det er flott med folk som ikke tar seg selv så høytidelig og har et avslappet forhold til seg selv og andre. Alt man skal måtte gå rundt å tenke på for å være redd for å kunne støte andre i dag altså😳 

Anonymkode: 20968...887

• Liker 2
Skrevet

Hvor kommer dette kontrollbehovet til menn fra egentlig? Løs fordi man går i håndkle fra badet i sitt eget hjem etter å ha dusjet😅 Er det ikke fint at hun ikke skammer seg over kroppen sin da, sånn som mange dessverre gjør? Vi kvinner går gjerne litt opp og ned i vekt, så kan hende det er derfor bikinien er litt liten. Eller så liker hun den og bryr seg ikke! Men hvorfor skal man henge seg opp i alt egentlig? Man kan ikke gå rundt å tenke på hva andre eventuelt mener om en hele tiden. Da blir man syk. Hvorfor er du så dømmende ovenfor dama di? Sett pris på henne i stedet!  Og hvis det handler om at du selv er misfornøyd med egen kropp, så gjør noe med det! 

Anonymkode: 20968...887

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Men det blir mye og bra kos ut av det de gangene hun gjør sånn, så...men altså vanskelig.

Hvorfor blir det kos utav det? Er det det du mener med "hennes tenning", at du har inntrykk av at hun blir kåt av å eksponere seg?

Anonymkode: 78ec8...e5e

• Liker 1
Skrevet

Det handler ikke om at hun er løs, men at hun tenner på å bli sett på av andre. At du i det hele tatt kaller noen løs sier mye om deg. Finn deg en annen dame da? 

Anonymkode: 4963b...ed8

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hun går vel slik uansett om det er menn eller kvinner på besøk? Og som du sier er det på vei ut av badet. Hadde hun gått mye rundt halvnaken bare når det var menn tilstede, hadde jeg vært litt skeptisk. Uansett så har du neppe noe annet valg enn å akseptere henne som hun er, og absolutt ikke bruke uttrykket «løs». Ettersom du sier at folk kan tenke slik, er det din tanke, ikke noe andre har sagt. Du kan jo også i etterkant spørre dine venner hva de tror. Så slipper du gå og bekymre deg over hva de måtte tenke.

Jeg skjønner ikke hvorfor du brukte den overskriften på tråden? Tror du hun går slik fordi hun er tent?

Endret av MyMichelle
La til siste avsnitt.
  • Liker 1
Skrevet
O.G. skrev (1 time siden):

Og hennes tenning kommer inn i bildet?

At hun tenner på å vise seg frem?

Skrevet

Kjenner meg igjen i hva Ts skriver, er selv mann i 30 årene. 

Det jeg fant ut var at man ikke passet sammen. Noen mennesker har rett og slett annet syn enn deg selv. De er mer frigjorte. Jeg måtte bare være ærlig med meg selv å innse at jeg var og er tildels konservativ. 

Prøvde å si forsiktig at f.eks "når du bøyer deg ser mann rett igjennom treningstightsen, man kan se tydlige konturer." "Hva så ?" Svarte hun. Da skjønte jeg at hun rett og slett likte å vise seg frem.

Ellers at hun på død og liv måtte gå med svært utringede topper, nesten alltid. For meg vitnet det om dårlig selvtillit og smak.

Jeg har ingen problemer med at jenter går slikt, selvfølgelig vfritt valg. Men da velger jeg jenter som ikke har det behovet og er i dag samboer med ei som passer meg slikt. 

Anonymkode: 820a1...348

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det handler ikke om at hun er løs, men at hun tenner på å bli sett på av andre. At du i det hele tatt kaller noen løs sier mye om deg. Finn deg en annen dame da? 

Anonymkode: 4963b...ed8

Er det så sikkert at hun tenner på det? Kan være andre grunner. Som at hun synes det er behagelig, synes hun er fin og ikke vil skjule det, vise at hun driter i hva folk måtte synes, at hun har lyst til å protestere mot etablerte samfunnsnormer, eller ønske en eller annen form for oppmerksomhet. Umulig å si for noen som ikke kjenner henne.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (39 minutter siden):

At hun tenner på å vise seg frem?

Vet vi lite om.

Skrevet
O.G. skrev (32 minutter siden):

Vet vi lite om.

Er vel det TS mener kanskje

Skrevet

Er folk her i Norge seriøst så fjerne at de reagerer på at en kvinne går kledd som ho vil? 
Aldri har jeg opplevd en partner (verken mann eller kvinne) hatt problemer med at jeg går i håndkle etter en dusj, eller gått uten bh, eller uten truse. 
de som reagerer på det gir KRAFTIG «small dick energy» eller «pick me energy». Ta dere sammen. 

Anonymkode: 0f450...09b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...