Gjest Violetta Skrevet 13. august 2005 #1 Skrevet 13. august 2005 Plutselig, mens jeg sitter her og leser innlegg, spretter hunden ned fra sofaen der han lå og sov og løper rundt på gulvet og piper og hyler. Jeg prøver å roe han ned, men han bare fortsetter. Løper og piper. Etter en stund klarer jeg å roe han ned, men finner ikke ut hva han vil. Dette har han aldri gjort før! Han løper og piper en stund til, så jeg finner ut at han kanskje må ut. Tar han ut, han piper ikke lenger og snuser og tisser litt her og der. Så går vi inn igjen, nå sover han... Hva kan dette ha vært? Ble helt skremt jeg, skvatt sånn...
Gjest Violetta Skrevet 13. august 2005 #3 Skrevet 13. august 2005 Smerter? Luftsmerter kanskje? Mareritt? ← Ja tenkte på det. Han har bare laget sånne lyder en gang før, og da hadde han diarè og måtte ut fort, så det var det første jeg tenkte. Ikke godt å si hva det var, men det ser i hvert fall ut som det er over nå... Våken ble jeg i hvert fall...
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2005 #4 Skrevet 13. august 2005 Kanskje han drømte - ble skremt i drømme?
Gjest Violetta Skrevet 13. august 2005 #5 Skrevet 13. august 2005 Jeg har kommet frem til at han muligens hadde krampe i en eller annen muskel, eller at han hadde luftsmerter. Han kan jo ha drømt, men han pep så lenge etter at han var våken at jeg tviler litt på det. Uansett, han ser helt frisk og vanlig ut i dag, så noe alvorlig var det nok heldigvis ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå