AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Jeg opplever dette og syns det er vanskelig Anonymkode: c96e1...5bf
axillea Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 Hvorfor prøver noen å tvinge deg til å ta plastisk kirurgi? 1
Navani Skrevet 14. januar 2021 #4 Skrevet 14. januar 2021 Jeg hadde sagt klart ifra at det kan de bare glemme. Min kropp, jeg bestemmer. Hadde også spurt om de har problemer med seg selv som de prosjekterer over på meg, og helst kuttet det mennesket ut fra omgangskretsen min permanent. Du er god nok som du er. 9
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 Sagt nei jeg også. Så enkelt er det, ingen i hele verden kan tvinge meg til å gjøre noe sånt. Din kropp, du bestemmer!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #6 Skrevet 14. januar 2021 RosaSokk skrev (Akkurat nå): Hvorfor prøver noen å tvinge deg til å ta plastisk kirurgi? Var på en middag for en stund siden (ikke fest, og alle smittevernregler ble fulgt) og kameraten til hun ene var utrolig frekk mot meg. Sa jeg var stygg og burde ta fettsuging og transplantere trynet mitt. Er så utrolig lei meg Jeg har allerede operert meg 1 gang (nesa), men opplever at menn er utrolig slemme mot meg og sier stygge ting. Ble avvist av en Tinder-date forrige helg og som skrev at vi kunne møttes igjen om jeg opererte meg til å ligne Bianca Ingrosso. Hun er sykt pen og jeg kommer aldri til å se ut som henne.. Jeg kan ta fettsuging på avbetaling ser jeg, men er det verdt det? Kommer menn til å like meg da, eller vil jeg alltid være verdiløs for menn? Kommer til å slite økonomisk om jeg gjennomfører dette. Koster ca 20.000 kr for fettsuging. Anonymkode: c96e1...5bf
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #7 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var på en middag for en stund siden (ikke fest, og alle smittevernregler ble fulgt) og kameraten til hun ene var utrolig frekk mot meg. Sa jeg var stygg og burde ta fettsuging og transplantere trynet mitt. Er så utrolig lei meg Jeg har allerede operert meg 1 gang (nesa), men opplever at menn er utrolig slemme mot meg og sier stygge ting. Ble avvist av en Tinder-date forrige helg og som skrev at vi kunne møttes igjen om jeg opererte meg til å ligne Bianca Ingrosso. Hun er sykt pen og jeg kommer aldri til å se ut som henne.. Jeg kan ta fettsuging på avbetaling ser jeg, men er det verdt det? Kommer menn til å like meg da, eller vil jeg alltid være verdiløs for menn? Kommer til å slite økonomisk om jeg gjennomfører dette. Koster ca 20.000 kr for fettsuging. Anonymkode: c96e1...5bf Altså hva faen er galt med disse menneskene? Støtter plastisk kirurgi for de som vil det men du kan ikke gjøre det bare fordi noen sa det. Og fettsuging er nok ikke verdt det,mye bedre å trene og spise sunt og forbedre deg selv FOR DEG SELV Anonymkode: 30eed...0a5 9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #8 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var på en middag for en stund siden (ikke fest, og alle smittevernregler ble fulgt) og kameraten til hun ene var utrolig frekk mot meg. Sa jeg var stygg og burde ta fettsuging og transplantere trynet mitt. Er så utrolig lei meg Jeg har allerede operert meg 1 gang (nesa), men opplever at menn er utrolig slemme mot meg og sier stygge ting. Ble avvist av en Tinder-date forrige helg og som skrev at vi kunne møttes igjen om jeg opererte meg til å ligne Bianca Ingrosso. Hun er sykt pen og jeg kommer aldri til å se ut som henne.. Jeg kan ta fettsuging på avbetaling ser jeg, men er det verdt det? Kommer menn til å like meg da, eller vil jeg alltid være verdiløs for menn? Kommer til å slite økonomisk om jeg gjennomfører dette. Koster ca 20.000 kr for fettsuging. Anonymkode: c96e1...5bf NEI. Menn vil aldri respektere deg fordi du ser ut på en spesiell måte. Menn vil respektere deg om du respekterer deg selv ❤️ Ikke ta fettsuging, de mannfolka som foreslår det er helt ærlig blåst i hodet og du trenger ikke meningen deres. Det er ikke personer du bør ha et forhold til på noen måte. Tinder høres svært kroppsfiksert ut, kanskje lurt å lete andre steder? Og jobb med selvtilliten din De fortjener deg ikke. Normale menn elsker kvinner som de er. Min mann har aldri foreslått at jeg opererer meg, og jeg har variert en del i vekt siden vi ble sammen pga sykdom. Hadde han foreslått det hadde han gått på hodet ut døra, for det er så uaktuelt og respektløst å foreslå. Anonymkode: 18c38...b61 6
axillea Skrevet 14. januar 2021 #9 Skrevet 14. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Var på en middag for en stund siden (ikke fest, og alle smittevernregler ble fulgt) og kameraten til hun ene var utrolig frekk mot meg. Sa jeg var stygg og burde ta fettsuging og transplantere trynet mitt. Er så utrolig lei meg Jeg har allerede operert meg 1 gang (nesa), men opplever at menn er utrolig slemme mot meg og sier stygge ting. Ble avvist av en Tinder-date forrige helg og som skrev at vi kunne møttes igjen om jeg opererte meg til å ligne Bianca Ingrosso. Hun er sykt pen og jeg kommer aldri til å se ut som henne.. Jeg kan ta fettsuging på avbetaling ser jeg, men er det verdt det? Kommer menn til å like meg da, eller vil jeg alltid være verdiløs for menn? Kommer til å slite økonomisk om jeg gjennomfører dette. Koster ca 20.000 kr for fettsuging. Anonymkode: c96e1...5bf Nei vet du hva... Du skal absolutt ikke ta noen operasjoner på grunn av at andre mennesker oppfører seg så ufyselig som det der. Det er ikke greit at noen sier slike ting til andre! 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #10 Skrevet 14. januar 2021 Du møter feil menn! Finn deg nye venner! Nei, de vil ikke like deg noe bedre om du opererer deg. De vil antagelig bare tenke at du er lett på tråden som har operert deg, og dermed forsøke å ha sex med deg. (Og så ikke møte deg igjen.) Hva er det egentlig med "menn" som liker å gi jenter dårlig selvbilde for så å utnytte at hun har dårlig selvbilde? Anonymkode: b3ee4...0a0 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #11 Skrevet 14. januar 2021 Jeg hadde sagt «min kropp, mitt valg». Ingen kan tvinge deg til noe du ikke vil. Et inngrep er et inngrep du selv må leve med, og ingen andre. Anonymkode: 8bc82...522 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #12 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du møter feil menn! Finn deg nye venner! Nei, de vil ikke like deg noe bedre om du opererer deg. De vil antagelig bare tenke at du er lett på tråden som har operert deg, og dermed forsøke å ha sex med deg. (Og så ikke møte deg igjen.) Hva er det egentlig med "menn" som liker å gi jenter dårlig selvbilde for så å utnytte at hun har dårlig selvbilde? Anonymkode: b3ee4...0a0 Min venninne har aldri opplevd denne mannen som ufin før.. så han ble kastet ut for å si det sånn. Han slengte dritt til flere der også. Jeg bare forstår ikke hvorfor man ikke kan holde sine meninger for seg selv. Jeg lever på veldig lite kalorier (skriver ikke hvor lite, for da blir det vel slettet) og har gått ned i vekt. Men virker som mannfolk aldri blir fornøyd. Noen som har tatt fettsuging og blitt fornøyd? Var det vondt? Anonymkode: c96e1...5bf
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #13 Skrevet 14. januar 2021 Men i all verden. Slike ting er noe man kanskje kan høre fra uoppdragne 13-åringer i et dysfunksjonelt miljø (det skjedde med meg for 20 år siden), ikke fra voksne menn. Glem plastisk kirurgi, ta heller en opprydding i omgangskretsen din. «Vi kan møtes igjen hvis du ligner på Bianca Ingrosso»? Du burde ledd ham opp i trynet og sagt at du dater ikke menn som burde hatt støttekontakt. Anonymkode: b6cdd...51e 6
Kokeshi Skrevet 14. januar 2021 #14 Skrevet 14. januar 2021 Ingen kan tvinge deg til å ta plastisk kirurgi, det bestemmer du helt selv. Og hvis noen maser om at du bør ta plastisk kirurgi, da bør du virkelig finne noen andre å være sammen med. 1
Callisto83 Skrevet 14. januar 2021 #16 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Var på en middag for en stund siden (ikke fest, og alle smittevernregler ble fulgt) og kameraten til hun ene var utrolig frekk mot meg. Sa jeg var stygg og burde ta fettsuging og transplantere trynet mitt. Er så utrolig lei meg Jeg har allerede operert meg 1 gang (nesa), men opplever at menn er utrolig slemme mot meg og sier stygge ting. Ble avvist av en Tinder-date forrige helg og som skrev at vi kunne møttes igjen om jeg opererte meg til å ligne Bianca Ingrosso. Hun er sykt pen og jeg kommer aldri til å se ut som henne.. Jeg kan ta fettsuging på avbetaling ser jeg, men er det verdt det? Kommer menn til å like meg da, eller vil jeg alltid være verdiløs for menn? Kommer til å slite økonomisk om jeg gjennomfører dette. Koster ca 20.000 kr for fettsuging. Anonymkode: c96e1...5bf Du blir jo ikke tvunget til å ta plastisk kirurgi, du har bare noen utrolig frekke drittsekker i omgangskretsen. 7
Yuumi Skrevet 14. januar 2021 #17 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min venninne har aldri opplevd denne mannen som ufin før.. så han ble kastet ut for å si det sånn. Han slengte dritt til flere der også. Jeg bare forstår ikke hvorfor man ikke kan holde sine meninger for seg selv. Jeg lever på veldig lite kalorier (skriver ikke hvor lite, for da blir det vel slettet) og har gått ned i vekt. Men virker som mannfolk aldri blir fornøyd. Noen som har tatt fettsuging og blitt fornøyd? Var det vondt? Anonymkode: c96e1...5bf Bruk heller pengene på terapi. Du er helt virkelighetsfjern, og tro meg det kommer ikke til å bli bra bare du får litt fettsuging eller nye pupper. Du er bra nok som du er! Det er vanlig å ha noen ting man kanskje kunne ønske å gjøre noe med, men slik som du har det er ikke vanlig (håper hvertfall ikke det), og ikke bra for deg i det hele tatt. Du har sikkert fått mange komplimenter opp igjennom, men de glemmer vi med engang. Det eneste vi husker er de negative tilbakemeldingene. 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. januar 2021 #18 Skrevet 14. januar 2021 Ingen hadde klart å tvinge meg til det, hadde bare sett dumt på vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #19 Skrevet 14. januar 2021 Yuumi skrev (1 minutt siden): Bruk heller pengene på terapi. Du er helt virkelighetsfjern, og tro meg det kommer ikke til å bli bra bare du får litt fettsuging eller nye pupper. Du er bra nok som du er! Det er vanlig å ha noen ting man kanskje kunne ønske å gjøre noe med, men slik som du har det er ikke vanlig (håper hvertfall ikke det), og ikke bra for deg i det hele tatt. Du har sikkert fått mange komplimenter opp igjennom, men de glemmer vi med engang. Det eneste vi husker er de negative tilbakemeldingene. Det er sant at jeg henger meg opp i det negative. Men kanskje han hadde et poeng.. syns jeg ser feit ut i ansiktet så kanskje jeg kan ta en konsultasjon. Noen som vet om en bra kirurg i Oslo-området? Jeg har tidligere operert nesa på Akademi-klinikken, men kan være villig til å prøve andre og. Anonymkode: c96e1...5bf
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #20 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men virker som mannfolk aldri blir fornøyd Hvorfor tror du livet ditt handler om å gjøre mannfolk fornøyd? Det er du som skal være fornøyd med livet ditt! M42 Anonymkode: 584dd...15a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå