Gå til innhold

Mistet mobilen i hodet på baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg som verdens verste mamma, jeg mistet tlf og kanten på tlf traff hodet, jeg så med en gang at det ble et hakk og nå har baby kul og det er rødt, både han og jeg gråt 😭 burde jeg ringe legevakten? Han er kvikk nå, men det er rødt og hevelse 

Anonymkode: 7bf46...7d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånn som kan skje. Du gjorde det ikke med vilje. Det kan skje den beste. Du er ikke en dårlig mamma av den grunn. Men jeg ville tatt kontakt med legevakt, evt. bedt om en undersøkelse. :)

• Liker 15
Skrevet

Du, det går sikkert helt fint. Ring hvis du er usikker og be om en sjekk 😊

Jeg mistet mobilen min midt i ansiktet på baby da jeg skulle sjekke klslett på natta 🙃 Fikk heldigvis ingen merker🥴 Var uansett til kontroll dagen etter, og da så alt like fint ut. 

Anonymkode: b2c11...752

• Liker 6
Skrevet

Slikt kan skje den beste. Ta kontakt med legevakten. Det er bedre å ta kontakt med lege en gang for mye enn en gang for lite. Håper det går bra med baby ❤️

Anonymkode: 81b99...f0c

• Liker 5
Skrevet

Du er ikke verdens verste mamma, sånt kan skje! Men føler med deg, føler det faktisk på samme måte om en ulykke skjer med barnet mitt.. Blitt noen sånne nå som han har begynt å gå også! 
Hvor gammelt er barnet? Det har også noe å si på om det er nødvendig med legevakt! Men du må nesten avgjøre om du bør ringe, skader jo ikke å ta en telefon.. Vi vet jo ikke hvor skadelig dette var! 

Anonymkode: 63d05...0d1

• Liker 1
Skrevet

Du er nok ikke eneste som har vært uheldig med en baby :) 

Kontakt gjerne legevakten for å høre med dem om de vil gjøre en undersøkelse :) 

Anonymkode: 66d1a...674

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du er ikke verdens verste mamma, sånt kan skje! Men føler med deg, føler det faktisk på samme måte om en ulykke skjer med barnet mitt.. Blitt noen sånne nå som han har begynt å gå også! 
Hvor gammelt er barnet? Det har også noe å si på om det er nødvendig med legevakt! Men du må nesten avgjøre om du bør ringe, skader jo ikke å ta en telefon.. Vi vet jo ikke hvor skadelig dette var! 

Anonymkode: 63d05...0d1

Baby er 4.5 mnd, jeg ringte legevakt, hun sa at så lenge h•n gråt med en gang så skulle jeg ta det som et godt tegn. Men jeg skulle se an allmentilstand til baby, og om baby så ut til å avvike fra hvordan h•n oppfører seg så skulle jeg ringe igjen. 

• Liker 7
Skrevet

De tåler heldigvis en del, men jeg vet hvordan du har det. Jeg klarte å glemme å lukke trappegrinda for en uke siden, og mini på 7 mnd falt ned trappa. Jeg føler meg som verdens verste mamma, og jeg får ikke bildene ut av hodet. Men det har heldigvis gått bra. Det du gjorde kan virkelig skje alle. 

Anonymkode: 23930...908

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

De tåler heldigvis en del, men jeg vet hvordan du har det. Jeg klarte å glemme å lukke trappegrinda for en uke siden, og mini på 7 mnd falt ned trappa. Jeg føler meg som verdens verste mamma, og jeg får ikke bildene ut av hodet. Men det har heldigvis gått bra. Det du gjorde kan virkelig skje alle. 

Anonymkode: 23930...908

Huff, ja jeg kan kjenne på den følelsen som du satt med, det er den værste følelsen en mamma kan oppleve 😭 jeg har enda dårlig samvittighet, nå ligger baby å sover, han bruker å sove i et eget rom, men nå ligger han i vogna rett ved siden av meg slik at jeg kan holde et øye med han. 

• Liker 2
Skrevet

Må flire litt av denne selv om det selvfølgelig er dumt å miste telefonen på baby, men jeg kjenner den frustrasjonen igjen. 

Jeg klarte å denge huet på babyen min i taklampen og ble så redd at jeg holdt på å ringe ambulansen.. 

Alt gikk fint og legen (endte med å ringe legevakten) sa at barn tåler et lite trøkk. 

Man skal selvsagt passe på og sålenge man ikke gjør det med vilje så er det helt ok å gjøre slike feil  en sjelden gang😊

Anonymkode: b3e0e...d97

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker at dette skjedde med førstemann, og at jeg - som du- ringte legevakten. De tåler uendelig mye mer enn vi tror. Det her har gått helt fint. Tommelfingerregel er at så lenge de ikke har besvimt, så har det gått bra. 

Anonymkode: 4e59a...203

• Liker 1
Skrevet

Uhell skjer, det vil nok gå helt fint!

Anonymkode: beed1...ebd

• Liker 1
Skrevet

En god grunn til å legge bort tlf når man holder på med baby. Er så mange barn som idag vokser opp med at foreldrene er mer opptatt av tlf enn baby/ barn. 

Anonymkode: 02988...987

• Liker 8
Skrevet

Gjort det samme :)

Anonymkode: af8c9...84c

Skrevet

Jentungen her var vel 5-6 mnd da jeg klarte å se bort ett sekund i dobbeltsenga, og hun trillet med hodet først ut av den, og traff gulvet via en sånn oljeovn som sto ved siden av senga.

Har jo ALLTID passet på, men ja - ting skjer!

Det gikk fint, men jeg var verdens verste mamma i mitt hode en stund etterpå, ja!

Skrevet

Gratulerer du har nå rundet mamma nivå 1, nivå 27 inkluderer å klemme fingrene deres i skuffer, å dunke hodet deres i biltaket i det du løfter henne ut og klipse hakehuden inn i sykkelhjelmen. du får ikke noe mammaseterfikat uten. Gled deg! 

Anonymkode: cd2c9...ca6

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Gratulerer du har nå rundet mamma nivå 1, nivå 27 inkluderer å klemme fingrene deres i skuffer, å dunke hodet deres i biltaket i det du løfter henne ut og klipse hakehuden inn i sykkelhjelmen. du får ikke noe mammaseterfikat uten. Gled deg! 

Anonymkode: cd2c9...ca6

Jeg har nådd nivå 27, og ungen har ennå ikke begynt på skolen. Det er en forferdelig følelse du kjenner på ts, men dette går bra❤ Uhell skjer, og ungene tåler det som oftest greit, selv om det gjør vondt lengst inni hjertet. Lurt at du ringte legevakten, det hjelper gjerne å få tilbakemelding fra noen som kan vurdere saken bedre. Og de får mange slike telefoner.

Anonymkode: f828b...7fa

Skrevet

Sånt skjer! Man er uheldig med ungene sine. Husker første gang min falt ut av senga, da var han vel rundt 5 mnd og jeg følte jeg hadde sviktet totalt som mor. Men det gikk bra! Senere har jeg dunket han i alt mulig rart, klemstret han, badet han i kaldt vann (ved ett tilfelle), skallet til og klort han. Det er uhell, jeg er alltid påpasselig med å beklage og evt trøste etterpå :) Det går helt fint, det er en del av det. Vi mammaer er bare mennesker vi også, vi kan gjøre feil. Barnet ditt er ennå lite, men prøv å gå rundt i en trang leilighet med en 1-åring på armen som kaster seg til alle kanter helt plutselig! Det blir en del dunking i alt mulig rart 😆 Barnet mitt er to år nå, og en trygg og god gutt som fortsatt er glad i meg 🤣 Babyen din har det helt fint. Kan godt hende hans gråt ble påvirket av din reaksjon og at du ble oppkavet og stresset. Det er min erfaring. Nå er min eldre da, men merker veldig godt hvis han faller feks, hvis jeg løper til og sier ‘’åååååå gikk det bra, falt du stakkars lille deg!!!’’ Da kan han hylgråte. Men dersom jeg ved samme fallet gir et forsiktig ‘’nei huff da, gikk det bra?’’ Så er reaksjonen betydelig mildere. Barn speiler foreldrene sine. 

Anonymkode: 37850...67b

• Liker 3
Skrevet

Slapp av :) Jeg mistet en tallerken i hodet på datteren min da hun var er halvt år-is, den lå oppå noe annet i skapet og ramlet ut slik at kanten traff hun i panna .. Hun fikk et hakk som faktisk måtte sys. Du kan tro jeg følte meg grusom der jeg satt på legevakta! 

Men nå har hun blitt 14 år - og det gikk helt fint. Ila de 14 årene har det vært mange karameller. Pust og slapp av, vi er fler i den båten der ❤️

Anonymkode: e3fdb...f70

Skrevet

Kanskje på tide å logge av Instagram og være tilstede med barnet ditt? 

Anonymkode: 91786...2cf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...