Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drar dere å handler om dere er hjemme fra jobb som syke? 

Jeg har hatt en forkjølelse, testet negativt på corona, ringte i går å sa jeg måtte bli hjemme, da jeg fremdeles var i dårlig form i går, sjefen satte meg på syk i går og i dag. Er hjemme alene med 2 små, og vi er tomme for litt av hvert, så jeg kunne trengt å få handlet. Gjør dere det? Hva tenker dere dersom dere møter noen som ikke er på jobb, men som skulle vert der? Skal på jobb i morgen, og det er ikke snakk om å dra på kjøpesenter. Det er snakk om dagligvare for å handle brød og middag

Anonymkode: d3bea...402

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke er smittet eller i karantene så er det selvsagt helt greit. Både nå og før corona. 

Anonymkode: eb2fe...e69

• Liker 3
Skrevet

Dere må da ha mat selv om du er syk. 

Anonymkode: 1434e...7b2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så lenge du ikke er smittet eller i karantene så er det selvsagt helt greit. Både nå og før corona. 

Anonymkode: eb2fe...e69

Er ingen av delene, og skal på jobb i morgen.

Anonymkode: d3bea...402

Skrevet

Hvis du er i tvil kan du jo alltids bestille varer fra Meny eller annen nettbutikk?

Anonymkode: 0cb00...ec0

• Liker 1
Skrevet

Klart du kan dra ut og handle. Det er ingen som forventer at du skal være halvdød for å bruke egenmelding. Det er ikke som om du drar på diskotek.

Hadde jeg møtt en kollega som var syk på butikken hadde jeg hilst og sagt god bedring. Det er helt innafor. 

Anonymkode: 77d5d...af9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...