Gå til innhold

foreldre som er skeptisk til vaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre med foreldre på sykehjem der vedkommende er så skeptisk til vaksine og heller mest mot et nei? For meg som pårørende er det meget vanskelig, jeg lengter til en tid der jeg kan fordele besøkene litt på andre i familien og. Og at venner av min forelder kan besøke ho. Og så vil eg såklart at ho skal være trygg og ikke bli sjuk. Ho er berre 71 år og kan ha mange år framfor seg. Og rent egoistisk så er jeg sliten og lengter til vaksina kan komme og fikse ting. 

Men hva kan man gjøre? Av og til ønsker jeg det hadde vært tvang...Noen tanker ? 

Anonymkode: a5dd5...28a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er så vanskelig! 

Jeg har et familiemedlem som på den ene siden er sykelig redd for korona. Sint på folk som reiser, sint på de som ikke bruker munnbind, unngår alt av tettsteder. Men, vaksine? Nei, det er hun skeptisk til. 

Det er så frustrende! 

Anonymkode: b4e55...edc

Skrevet

Du kan ikke gjøre noenting. Man kan ikke tvinge noen! Man kan selvfølgelig si sin mening om saken, men det er opp til de om de ønsker å ta den eller ikke :) 

Anonymkode: 6e9f3...2cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du kan ikke gjøre noenting. Man kan ikke tvinge noen! Man kan selvfølgelig si sin mening om saken, men det er opp til de om de ønsker å ta den eller ikke :) 

Anonymkode: 6e9f3...2cf

Jeg vet at jeg ikke kan tvinge noen. Men uansett så blir det slitsomt for folk rundt dem hvis de nekter. Hva skjer på sykehjemmet da? De må jo engang slippe opp tiltakene.. (altså jeg vet det ikke blir før vaksinering i folket som helhet er fullført) TS

Anonymkode: a5dd5...28a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...