Gå til innhold

Vil så gjerne like å ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh! Jeg blir så frustrert over meg selv! Hvorfor kan jeg ikke like sex som liksom skal være det fineste i verden? Jeg syntes det er megakjedelig og kunne like gjerne vasket gulvet i 30 min (egentlig heller det for da  får jeg noe konstruktivt ut av tiden uten å føle at jeg kaster den bort). Jeg har prøvd flere forskjellige partnere i mitt liv, leketøy, har gått til sexterapeut, mastrubert og jeg vet ikke hva. Har hatt samboer i over 2 år og vi har sex ca. 5 ganger i uken. Jeg vet jo hvor godt han liker det så jeg har det for hans del, men altså..bleh! Kjedelige greier! Har aldri fått orgasme i mitt liv. Skulle så innmari gjerne gledet meg til og kost meg med sex! Noen andre som har hatt det slik og klart å få glede av det? Jeg komuniserer bra med samboer og vi har prøvd mye rart og er ikke redde for å fortelle hva man vil den andre skal gjøre i køya så tar gjerne imot tips her også :) 

Anonymkode: a6a00...0b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor får du ikke orgasme? Kjenner du ikke hvor og hvordan det er godt å ta på deg selv eller bli tatt på?

Anonymkode: 953ed...09e

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er helt sykt at du har sex 5 ganger i uken når du ikke nyter det selv. Jeg er ingen fan av sex jeg heller, men får orgasmer og syns som oftest det er greit når jeg først er i gang. Aldri i livet om jeg gidder mer enn 1 gang i uken da. Mannen min skulle nok ønsket mer, men jeg skulle nok helst ønsket mindre, så for oss har det endt opp med 1 gang i uken. 

Har du prøvd sexleketøyet womanizer? Jeg tror den skal komme med orgasmegaranti, så dersom du er redd for å kaste bort så mye penger så kan det være at du slipper risikoen der. Det er i hvert fall det mest intense jeg har vært med på, det er klitorisstimuli. Hvis du går for å prøve den så sørg for at du prøver den alene, da det kan være lettere å komme alene. Men det er jo ikke sikkert at det virker, jeg mener bare det kunne være verdt et forsøk!

Ellers er jeg helt enig i hva du sier. Jeg skulle også gjerne ha vasket gulvet eller gjort noe annet. Hovedgrunnen til at jeg prioriterer sex er fordi jeg føler oppriktig talt at det bringer meg nærmere mannen min. Så med fokus på det føler jeg jo at jeg får gjort noe fornuftig med sexen også. 

Lite med råd, kun denne womanizeren, og så ville jeg bare dele at du er ikke alene om å ikke være en fan av sex. 

Anonymkode: c74eb...8da

• Liker 3
Skrevet

Det er jeg med womanizer-tipset igjen. Glemte å nevne at jeg begynte å like sex vesentlig bedre etter at jeg fikk barn. Kanskje enda mindre overskudd til det, men selve opplevelsen er veldig mye bedre. Sånn til info, kanskje det kan gjøre at du får en finere opplevelse av det i fremtiden selv om det ikke er digg nå. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en av de som "aldri" kommer selv, og egentlig ikke får så mye ut av sex rent fysisk. Men jeg liker det på grunn av nærheten og alt det andre som hører med. 

Med "aldri" mener jeg at jeg for en del år siden kjøpte Womanizer når den var helt ny. Jeg kom aldri - hverken på egen hånd eller sammen med andre, men Womanizer har fikset dette for meg. Kommer fortsatt ikke uten den, men ved hjelp av den greier jeg enten serieorgasmer alene, eller en så sterk orgasme sammen med partner at jeg halvveis ler, halvveis gråter meg ihjel etter en runde. 😆 Sammen med partner holder det med den ene orgasmen siden den er så sterk, men jeg synes i tillegg det er vanskeligere å treffe "the sweet spot" samtidig som han er inni meg så det er ikke alltid vi gidder å ta den frem.  

Anonymkode: 7bf96...7f3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er jeg med womanizer-tipset igjen. Glemte å nevne at jeg begynte å like sex vesentlig bedre etter at jeg fikk barn. Kanskje enda mindre overskudd til det, men selve opplevelsen er veldig mye bedre. Sånn til info, kanskje det kan gjøre at du får en finere opplevelse av det i fremtiden selv om det ikke er digg nå. 

Dette høres lovende ut da! ☺️ Er så spent på om det vil endre seg i en enda mer positiv retning etterhvert som vi også får barn.

• Liker 1
Skrevet

TS her, tusen takk for svar! Her blir det rett ut for å kjøpe seg womanizer hvertfall! Har prøvd noe lignende tidligere, men ikke akkurat den så den orgasme-garantien skal få testet seg! ;) 

Det er jo ikke slik at jeg syntes det er fælt eller vondt å ha sex, men mannen min er veldig glad i det og jeg like forsåvidt nærheten av det hele. Jeg skulle bare ønske at jeg virkelig likte sex-biten. Skal ha keisersnitt om jeg får barn da (har en feil i familien som gjør at man ikke kan føde naturlig), men kanskje blir det bedre uansett :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

TS her, tusen takk for svar! Her blir det rett ut for å kjøpe seg womanizer hvertfall! Har prøvd noe lignende tidligere, men ikke akkurat den så den orgasme-garantien skal få testet seg! ;) 

Det er jo ikke slik at jeg syntes det er fælt eller vondt å ha sex, men mannen min er veldig glad i det og jeg like forsåvidt nærheten av det hele. Jeg skulle bare ønske at jeg virkelig likte sex-biten. Skal ha keisersnitt om jeg får barn da (har en feil i familien som gjør at man ikke kan føde naturlig), men kanskje blir det bedre uansett :) 

Have fun! 😁 Jeg angret litt første gangen mener jeg å huske siden jeg trodde det var et bomkjøp jeg faktisk ville bli nødt å benytte meg av garantien på, men etter at jeg ga den litt tid og ble kjent med den har jeg ikke angret et sekund!

• Liker 1
Skrevet

Har ingen tips, men jeg vil gi deg kred for en veldig konstruktiv holdning til å løse problemet. Vi menn er helt avhengige av dere kvinner. Kanskje et råd er at dere bør bli flinkere til å elske dere selv? Det starter gjerne der.

Anonymkode: a9406...49f

• Liker 1
Skrevet

For meg handler nytelsen min mye om hvor fokuset mitt er. Altså, vi kan gjøre mye rart uten at jeg egentlig nyter eller får orgasme. Hvis fokuset mitt er rett, kan vi gjøre akkurat de samme tingene og jeg nyter det i fulle drag.

Prøv å fokusere på det å være nær hverandre, kose, utforske og leke. Og ikke så mye på om du kommer eller ei.

(Det tok meg 4.5 år før jeg kom første gang...)

Skrevet

Kanskje du bare et aseksuell? Ikke noe galt i å være det. https://forskning.no/seksualitet-samliv-kjonn-og-samfunn/det-siste-sex-tabuet/834162

Jeg kjøpte en Womanizer for noen år siden. Jeg prøvde den én gang. Var ikke noe godt, tvert om. Fikk muskelsammentrekninger, ikke som orgasme men som krampe. Jeg synes «alenesex» er best når jeg presser en pute mellom beina, så den gnir mot klitoris når jeg beveger meg. 

Anonymkode: 26520...124

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...