Gå til innhold

Erfaring med Easywalker Harvey2 eller Rudey duovogn? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med easywalker harvey 2 og/eller easywalker rudey duovogn? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger! Lurer på det samme:)

Skrevet

Vi har easywalker harvey 2, bor i Nord-Norge. Det er en helt super vogn, skulle jeg kjøpt ny vogn i dag ville vi kjøpt den samme. Adapter til bilstol kan kjøpes ved siden av, det samme med høydeadapter som vi liker veldig godt, syns det er kjekt at barnet kommer godt opp i høyden. Den er da nesten like høy som Stokke trailz, men langt fra så massiv. Vogna er med sportsdelen ca 12 kg, kan vendes begge veier. Bor i 3 etg uten heis og går helt greit å ta den opp og ned. Den er liten når den er slått sammen, og har plass til den i vår Renault clio. Det eneste minuset er at jeg syns kalesjen er litt snau, men supplerer da med tinkafu solskjerm. Den er helt fantastisk å trille. Anbefales :)

• Liker 2
Skrevet
amlje skrev (3 minutter siden):

Vi har easywalker harvey 2, bor i Nord-Norge. Det er en helt super vogn, skulle jeg kjøpt ny vogn i dag ville vi kjøpt den samme. Adapter til bilstol kan kjøpes ved siden av, det samme med høydeadapter som vi liker veldig godt, syns det er kjekt at barnet kommer godt opp i høyden. Den er da nesten like høy som Stokke trailz, men langt fra så massiv. Vogna er med sportsdelen ca 12 kg, kan vendes begge veier. Bor i 3 etg uten heis og går helt greit å ta den opp og ned. Den er liten når den er slått sammen, og har plass til den i vår Renault clio. Det eneste minuset er at jeg syns kalesjen er litt snau, men supplerer da med tinkafu solskjerm. Den er helt fantastisk å trille. Anbefales :)

Takk for svar 😊 sånn jeg forstår er er Rudey den nyeste utgaven, men den ser veldig lik ut som harvey2. Vil tro de er ganske like. Syns du den fungerer bra i terreng, på grys osv, samt vinterføre? 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...