Gå til innhold

Hvordan er en perfekt BJ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips! 
Han kan få komme på munnen min, litt på leppene mine, men jeg svelger ikke. Han kan evnt sprute på puppene mine. 
Så, hvordan skal jeg få han i mål? 
Best når dere sitter eller ligger? 

Anonymkode: f2423...99c

Skrevet

Sitte og ligge avhengig av situasjonen.

Hold tennene unna.

Dypt og vått er fint. Tungelek på skaft og baller er gøy, men husk at det er inni munnen som er hovedsaken.

Bruk tid, ikke juks for mye med å runke, men leke med baller og anus er stas.

Hvis du viser at du liker det, er det en bonus.

Ikke stirr på ham, se ut som om du vil at han skal komme, eller spør og snakk om ting. Sug og slikk og ti stille.

Lytt og vær obs på hva han liker av det du gjør, bruk instinktene dine.

Husk at han er hovedsaken, dette gjør du for ham og du skal fullføre. Skjul det hvis du er stresset.

Når han kommer, må du være konsentrert. Ikke ødelegg orgasmen hans, det er dette du har jobbet for og han har ventet på. Fortsett med akkurat det du drev med da han kom, men husk å ha pikken hans i munnen - så mye du kan. Bruk våte lepper til å stimulere og kna gjerne pungen. La heller sæden renne ut i munnvikene eller sånn, men ikke ødelegg orgasmen hans.

Fortsett lenge, men husk at han blir følsom. La ham være inni munnen mens du beveger hodet og kjenner at han mykner. Minuttet etter utløsningen er like deilig som å komme.  Etter hvert lar du ham gli ut, men fortsett med lepper og tunge. Worshipping. Smør gjerne med sæden du har tatt imot, la den renne på pikkhodet hans og ta ham inn igjen.

Når du er ferdig kan du møte blikket hans: Da smiler du. Du smiler. Ikke se sliten ut. Smil kjærlig og litt frekt, og litt stolt.

Si: Jeg elsker pikken din.

Anonymkode: fcedb...878

• Liker 2
Skrevet

Jeg har lest masse tips på nettet for å lage en suge-guide, men det tipset som stadig går igjen er: vis entusiasme. Vis at du liker pålen hans og det å suge ham. Utforsk som om du er nysgjerrig på hva som skjer når du gjør hva.

Og så fikk du jo mane gode tips over her. 💜

Skrevet

Tusen takk! Gleder meg til å prøve. Trodde pikken ble veldig øm rett etter utløsning og ikke ville røres mer da.

Men hvor hardt eller mykt med leppene rundt pikken? Og hastighet? La han styre hodet mitt? 
Varirer det mye hvor lang tid det tar? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tusen takk! Gleder meg til å prøve. Trodde pikken ble veldig øm rett etter utløsning og ikke ville røres mer da.

Men hvor hardt eller mykt med leppene rundt pikken? Og hastighet? La han styre hodet mitt? 
Varirer det mye hvor lang tid det tar? 

Menn flest er forskjellige og det varierer fra mann til mann hvor hardt de liker det. Noen liker det veldig hardt mens andre er følsomme. Samme gjelder hvor hardt man suger. 

Tro det eller ei, men du må faktisk bli kjent med mannen du suger. Les kroppsspråket hans og responsene hans på det du gjør. Sier han "nei" eller "au" eller "ikke så fort" eller "ikke så hardt" så hører du på det. Om han sier "knip ballene mine" så gjør du det. Jeg var med en som elsket å få ballene knust omtrent, måtte klype kjempe hardt. Han digga det. Dette ville andre menn kanskje fått panikk av. 

Du må prøve deg frem. Øvelse gjør mester. De færreste er gode første gangen. Det viktigste er lidenskap for det man gjør, som med alt annet her i livet. Da blir det bra. 

Anonymkode: 525aa...f48

Skrevet

Spør ham og både lytt og kommunisere underveis er mitt beste tips. Hva alle andre mener er helt uinteressant. Det er han som sitter med fasiten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...