AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Hvordan påfører dere selvbruningsdråper? Blander i krem? Eller foundation? Hvis det siste, hvordan blander dere det inn om dere bruker kost eller beautyblender? Og bruker dere daglig? Tar også gledelig imot tips til dråper som ikke blir oransje ☺️ Anonymkode: e6437...06e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #2 Skrevet 14. januar 2021 Jeg blander to dråper i dag- eller nattkremen min to-tre dager i uken, bruker ikke sminke. Jeg har alltid sverget til Clarins Glow Booster(bruker den som er til kroppen for føler den gir mer farge). Får en fin naturlig glød uten at jeg blir oransje. Anonymkode: c854f...8ba 2
Djungelvrål Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Bruker St Moritz sin. Blander 4-5 dr i dagkrem under foundation, kommer det en glød i løpet av 3-4 timer eller 6-7 dr i fuktighetskrem før jeg legger meg. Ikke bland i for fet krem, da virker ikke selvbruningen like bra.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Jeg har blandet Clarins sin (for ansikt) men synes den luktet selvbruning så sluttet med den. Har ikke giddet å lete etter en som ikke lukter. Anonymkode: 1cf33...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå