AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Ole Andreas Thrana - Profilert advokat mistet bevillingen (dagbladet.no) Jeg tviler på at det er tilfeldig at denne advokaten plutselig fikk "influensa" akkurat når det stormer som verst rundt han. Arbeidskonflikter er som kjent ikke grunn til å få sykmelding. Men virkeligheten tyder på noe ganske annet. Anonymkode: 0e756...063
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 Han har vel mest sannsynlig fått en psykisk reaksjon på konflikten og da kan du bli sykemeldt og få rettigheter på sykepenger. Man kan også bli sykemeldt uten rettigheter på sykepenger med noen typer diagnoser. Anonymkode: a898a...cf2 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #4 Skrevet 14. januar 2021 Å bli påkjørt gir heller ikke sykemelding, men det kan føre til skader som gir sykemelding Anonymkode: d8e7a...37d 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 Men arbeidskonflikter kan gjøre deg syk og sykdom kan gi grunnlag for sykemelding. Jeg kan si at det for meg har vert enkelt å få sykemeldinger fordi jeg presser meg så lenge før jeg går til legen at jeg skulle kommet for to mnd siden, fått "kjeft" for det mange ganger men lærer aldri. Altså, hva vet andre om hvordan denne advokaten hadde det psykisk i forkant? Det vet ingen andre enn pasienten og legen. Anonymkode: 2eb0c...40f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå