Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hva som skal til for å få respons på innlegg her på KG.

Jeg har vært medlem her før og ble det igjen nå, men hverken den gangen eller nå virker det som om jeg klarer å skrive et innlegg som får noen respons.

Spiller heller ingen rolle hvilken type innlegg det er, om jeg skrive en hilsen i noens dagbok, eller om jeg svarer på spørsmål folk lurer på ang. forskjellige ting.

Vurderer å gi opp snart. Jeg vil tror jeg ikke skriver noe annerledes enn folk flest, er heller ikke uhøflig i innleggene mine, prøver heller ikke å stå frem som bedrevitende.

Noen som kan gi meg et tips? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst må man vel ha en god og beskrivende topic så folk forstår hva tråden handler om..

Og så er det vel en del her inne som ikke er så glade i gjester, så det å registrere seg er nok også en idé...

Skrevet

Jeg vil tro at alle forsto topic'en min nå? Ellers så svarer jeg gjerne på andre sine innlegg og da er det jo ikke jeg som lager topic.

Grunnen til at jeg skriver som gjest nå er for at jeg har fått så dårlig respons når jeg har vært innlogget.

Vurdere å gjøre om profilen min nå og bruke annet navn så ingen vet at det er jeg som skriver igjen.

Skrevet

Trur dei fleste her ofte skriv svar i andre sine innlegg uten å få respons på det. Eg forventar i alle fall ikkje at folk kommenterar det eg skriv, uten at det er eg som har starta emnet. Men det er sjølvsagt kjekt om nokon gjer det :)

Ellers er det som Grooo sa viktig med ei god overskrift, så folk i det heile tatt gidd å sjå på innlegget ditt. Formulere deg greit (store forbokstavar, ok gramatikk og tegnsetting osv). Men kva du skriv om spelar sjølvsagt størst rolle. En kan ikkje forvente å få svar om du lurer på f.eks kordan det er å vere gammal mht eldreboligar i Solund kommune, då få her har eit godt svar på det. Nokre emner engasjerer mange, nokre engasjerer ingen.

Skrevet

Mente ikke at du hadde dårlig overskrift nå, tvert i mot :)

Men det er noe i det du sier, jeg føler det i blandt jeg og at "alle andre" får så mye mer svar på sine tråder en det jeg gjør. Tror dett og slett det virker sånn fordi "alle andre" er så mange og jeg er bare en.. om du skjønner ;)

Skrevet

Jeg tror ikke man så ofte får respons på noe man skriver som svar i noens innlegg. Jeg opplever det i alle fall ikke sånn. Eller det spørs litt hvilken type innlegg det er. Er det et enkelt spørsmål blir det ikke så ofte brukt siteringer eller lignende. Men er det en debatt blir man gjerne sitert, det blir en helt annen meningsutveksling.

Ikke ta det så tungt. Tror ikke du får noen annen respons enn de fleste andre her inne. Det kanskje bare oppleves sånn :)

Skrevet

Jeg er overbevist om at det ikke er deg som bruker som er årsaken til at du ikke får respons på innleggene dine. Noen emner interesserer mange, og får stor respons, noen innlegg er det bare noen som engasjerer seg i.

Du må ikke ta det personlig - fortsett å skrive innlegg med det samme nicket du - etterhvert blir du "kjent" og kommer i kontakt med noen. Fortsett som du har gjort du! :)

Skrevet

Det er ikke allltid det er så hyggelig med respons heller...

Gjest gotthard
Skrevet

trur også du må lese lit av svarene de får her, mange ganger 2-3 stk begynner og prate seg immelom midt i en diskusjon om noe annet her inne, enkelte som utmerker seg der.

er også let hoss noen og falle i unåde har jeg merket,, er noen som boikoter andre her om de ikke liker hva de står for.

men hovedsakelig gjelder det og skrive så du vekker interesse, sakelig og i det rette forumet.

Gjest Gjestelisa
Skrevet

Jeg får også sjelden respons, om jeg ikke er den første som kommer med et godt råd, sier noe særlig smart, eller gjør noen forbannet ;)

Sånn er det nok for de fleste.

Gjest Violetta
Skrevet

Det viktigste for å få respons som trådstarter er et emne som fenger og som noen har noe å si om, formulert i en beskrivende overskrift.

Overskrifter som "hjeeelp" uten noen videre forklaring gidder jeg ikke å lese en gang.

Gjest gjest i dag
Skrevet
Jeg lurer litt på hva som skal til for å få respons på innlegg her på KG.

Jeg har vært medlem her før og ble det igjen nå, men hverken den gangen eller nå virker det som om jeg klarer å skrive et innlegg som får noen respons.

Spiller heller ingen rolle hvilken type innlegg det er, om jeg skrive en hilsen i noens dagbok, eller om jeg svarer på spørsmål folk lurer på ang. forskjellige ting.

Vurderer å gi opp snart. Jeg vil tror jeg ikke skriver noe annerledes enn folk flest, er  heller ikke uhøflig i innleggene mine, prøver heller ikke å stå frem som bedrevitende.

Noen som kan gi meg et tips?  :sjenert:

Det har mye med høflighet å gjøre også?

det er mange her inne som durer i veg med sine svar. Det ka pågå debatter,men de sitter på SVARET.

Legg merke til noen brukere, de komenterer hver sine innlegg. Det er de såkalte "faste". de som kan og vet alt.

Der betyr andre sine meninger, ingenting.

Du fikk respons nå,men stå på.

ha en fortsatt god dag.

Gjest gjest i dag
Skrevet
Hei du!  :vinke:

:icon_smile:

Hei igjen, og takk for sist. :roll:

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Takk for masse tips osv. til dere alle.

Jeg mener selv at jeg alltid prøver å være høflig og bruke normal folkeskikk. Tror heller ikke jeg durer i vei og slikt... Isf. håper jeg noen sier det til meg.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

Skrevet
Det viktigste for å få respons som trådstarter er et emne som fenger og som noen har noe å si om, formulert i en beskrivende overskrift.

Overskrifter som "hjeeelp" uten noen videre forklaring gidder jeg ikke å lese en gang.

Jeg er veldig enig i dette med overskrift/tittel på tråden. Jo bedre den besriver tema - jo lettere er det å treffe noen som vil svare - og er det et emne som ikke engasjerer noen .. så blir jo svarene deretter.

Men du er ikke alene - vi har alle tråder vi ikke får svar på .. eller tråder vi er "gjennomsiktige" i - sånn er det bare.

Violetta .. du leste denne :ler: - men jeg er helt enig .. stort sett tror jeg veldig mange hopper over tråder som har titler som ikke sier noe (som Hjelp - Noen som vet? - osv - uten å beskrive noe mer)

Gjest Violetta
Skrevet
Violetta .. du leste denne  :ler:  - men jeg er helt enig .. stort sett tror jeg veldig mange hopper over tråder som har titler som ikke sier noe (som Hjelp - Noen som vet? - osv - uten å beskrive noe mer)

At jeg leste denne var en kombinasjon av kjedsomhet og at den faktisk hadde en beskrivende underoverskrift. ;)

Skrevet

jeg trodde du bare skrev sånne lange svar jeg kafka, har du blitt sosial med tia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...