AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Jeg tenker på situasjoner der man ikke kjenner den andre så godt. Spesielt hvis man er kvinne, så kan man jo være redd for å bli voldtatt. Er det spesifikke ting som gjør at du stoler på at personen vil behandle deg pent og godta å kun gjøre det som er greit for deg? Eller er det ikke alle som tenker så nøye over sånt før man velger å være alene med personen? Anonymkode: 1b865...5e5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #2 Skrevet 14. januar 2021 Ikke noe. Lols. Mange blir så sure når de skjønner at du ikke er interessert i deres seksuelle energi. De skjønner ikke at man ikke er interessert. Som om folk liker alle de ser på gata. Er lov å tenke litt, hvis man betrakter ser man jo at de fleste er temmelig udigge, så hva er egentlig problemet? Har de ikke øyne eller hjerne? Anonymkode: 65b08...8d6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 Interessant spm som jeg (som forever har vært i fast forhold) har tenkt på. Og Hva gjør at man tør bli med/ta med noen man bare akkurat har møtt hjem for (underforstått) sex? Kan jo være en psycho som plutselig holder deg fanget el lign. 🙈Kanskje bare katastrofetanker, men gjør folk seg noen slike refleksjoner? Anonymkode: b7537...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #4 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Interessant spm som jeg (som forever har vært i fast forhold) har tenkt på. Og Hva gjør at man tør bli med/ta med noen man bare akkurat har møtt hjem for (underforstått) sex? Kan jo være en psycho som plutselig holder deg fanget el lign. 🙈Kanskje bare katastrofetanker, men gjør folk seg noen slike refleksjoner? Anonymkode: b7537...ad7 (Jeg er ikke ts forresten) Anonymkode: b7537...ad7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Interessant spm som jeg (som forever har vært i fast forhold) har tenkt på. Og Hva gjør at man tør bli med/ta med noen man bare akkurat har møtt hjem for (underforstått) sex? Kan jo være en psycho som plutselig holder deg fanget el lign. 🙈Kanskje bare katastrofetanker, men gjør folk seg noen slike refleksjoner? Anonymkode: b7537...ad7 Ja, man vet jo aldri. Eller så kan det være at de plutselig begynner med annen type sex enn det som var greit, eller ikke respekterer hvis man skulle ville trekke seg. Dette kan jo skje også i parforhold der man stoler på hverandre, men når det er noen man ikke kjenner godt så er det vel vanskeligere å avgjøre selv hvordan de er med tanke på dette med å respektere grenser? Anonymkode: 1b865...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #6 Skrevet 14. januar 2021 Det pleier å være nok at hun vil ha sex, så stoler jeg på henne 🙈 Anonymkode: ebde0...143
gladogvanlig Skrevet 14. januar 2021 #7 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker på situasjoner der man ikke kjenner den andre så godt. Spesielt hvis man er kvinne, så kan man jo være redd for å bli voldtatt. Er det spesifikke ting som gjør at du stoler på at personen vil behandle deg pent og godta å kun gjøre det som er greit for deg? Eller er det ikke alle som tenker så nøye over sånt før man velger å være alene med personen? Anonymkode: 1b865...5e5 Det holder at de har kuk.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #8 Skrevet 14. januar 2021 Hva som gjør at jeg stoler nok på dem til å ha sex med dem? 6 pils. Anonymkode: 8ca6d...04a 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #9 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det pleier å være nok at hun vil ha sex, så stoler jeg på henne 🙈 Anonymkode: ebde0...143 Er du mann? Sannsynligvis er du da sterkere enn de fleste kvinner. For mange kvinner er situasjonen annerledes. Anonymkode: 1b865...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #10 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du mann? Sannsynligvis er du da sterkere enn de fleste kvinner. For mange kvinner er situasjonen annerledes. Anonymkode: 1b865...5e5 Ja, jeg er mann, og ja, det er tryggere for oss å bli med/ta med en dame hjem enn motsatt. Anonymkode: ebde0...143
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #11 Skrevet 14. januar 2021 frk.jus skrev (3 timer siden): Det holder at de har kuk. Du tenker at du stoler på alle menn da? Jeg gjør selv ikke det. Jeg tror de fleste er snille, men noen er det jo som begår alle disse overgrepene. Men det er jo ikke så lett å se på noen om de har gode intensjoner, eller ikke. Man vet jo liksom ikke automatisk hvem overgriperne er. Anonymkode: 1b865...5e5 1
gladogvanlig Skrevet 14. januar 2021 #12 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du tenker at du stoler på alle menn da? Jeg gjør selv ikke det. Jeg tror de fleste er snille, men noen er det jo som begår alle disse overgrepene. Men det er jo ikke så lett å se på noen om de har gode intensjoner, eller ikke. Man vet jo liksom ikke automatisk hvem overgriperne er. Anonymkode: 1b865...5e5 Du har et poeng. Jeg er kanskje bare heldig som ikke har hatt kjipe opplevelser. En god kuk er sjelden å forakte. Jeg er ganske åpen - bokstavlig talt...
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #13 Skrevet 14. januar 2021 Jeg har god magefølelse når det kommer til andre mennesker jeg møter og har stolt på den. Den har vist seg riktig i 99% av alle tilfeller også når det kommer til ting som ikke har med sex å gjøre. Og så har jeg aldri vært noe særlig redd for ting. Ikke naiv men uredd. Har alltid hatt en skjer det så skjer det filosofi og alltid tenkt at livet er for kort for å gå å være redd for ting som kanskje kan skje. Når dårlige ting har skjedd så har jeg lært av det og lagt det bak meg og kastet meg ut i nye ting. Anonymkode: bdfe7...3a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå