AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Jeg tror dessverre KG er litt som sukker og sjokolade. Greit av og til, men lurt å begrense inntaket av KG. Anonymkode: 1969b...323 2
SoWhat? Skrevet 14. januar 2021 #2 Skrevet 14. januar 2021 Det har positiv innvirkning på meg. Et sted hvor det er andre, og hvor en kan ha en slags kommunikasjon om en vil. Og så ser jeg mye humor her inne, og blir fascinert av både meninger og brukere. Vet ikke hvilke negative konsekvenser det kunne vært egentlig.... 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 Ja, vil si det er nok ikke så bra for meg å være her så mye. Det er så mye trist og fælt her. Mengder med folk som uten skrupler er utro mot sine kjære, blir helt desillusjonert av å lese om det. Så er det jo noen fine tråder innimellom, der folk får tips og gode råd på veien. Anonymkode: c0a86...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #4 Skrevet 14. januar 2021 Har vært her siden jeg var 18 og trives. Stort sett. Anonymkode: 33b1c...6d8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 Tvert i mot. Jeg er blitt vesentlig mindre hårsår takket være KG. I tillegg lærer jeg mye nytt fordi det er så mye ulike problemstillinger og ulike brukere. Anonymkode: 441a2...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #6 Skrevet 14. januar 2021 På generelt grunnlag en dårlig innvirkning. Men så er jeg en av dem som blir truffet av mange forskjellige tråder som har en tendens til å poppe opp i tider og utider med det samme våset, fordommene, stigmatiseringene og generaliseringene. Om det samme, med det samme, med samme deltagerne og samme argumenter/motargumenter. Igjen og igjen, døgnet rundt, året rundt. Føler meg ofte frustrert, oppgitt, nedbrutt og påvirket når folk har en tendens til å spy utav seg eder og galler. Har prøvd å unngå disse, men det viser seg å være umulig. Ofte klarer jeg ikke la ting stå motsagt heller, selv om jeg har svart det samme 1000 ganger før i 1000 andre tråder. KG var i hovedsak ment til å være en erstatning for mitt sosiale liv, ettersom jeg ikke kan ha et sosialt liv. Det funker tidvis greit. Blir lett oppslukt. Kanskje i overkant, noe jeg også merker negativt. Derav, jeg må bli flinkere til å ikke engasjere meg, eventuelt finne en annen del av forumet som gagner meg mer, og som er verdt å bruke tid på. Så burde jeg holde meg avlogget resten av tiden. Anonymkode: 3871b...4f5 5
Gjest SVK Skrevet 14. januar 2021 #7 Skrevet 14. januar 2021 (endret) Ja, jeg bruker mer tid på Kvinneguiden og internett enn jeg burde. Tror absolutt at internett er litt som sukker, som jeg også får i meg for mye av. Endret 14. januar 2021 av SVK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå