Palmesus Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 (endret) Oppdaget at han har slettet meg fra instagram og snapchat, og det gjør vondt. Å bli slettet slik gjør det så tydelig...Han sa at han vil komme seg videre i livet, og derfor ikke vil ha påminnelser fra fortiden. Det gjør vondt fordi jeg sliter med tanken på at man bare skal slette noen fra livet ditt som en gang har betydd veldig mye for deg. Vi var hverandres bestevenner og delte så mye, og forholdet ble avluttet på en fin måte hvor vi ble enige om at vi nok ikke passet sammen som kjærester, men heller var blitt veldig gode venner. Jeg håpte at vi kunne fortsette å være venner, men nå har han slettet meg og vil gå videre...Det sårer...Akkurat som om han bare vil glemme det vi en gang hadde, alt vi opplevde, og hvordan vi hjalp hverandre å utvikle oss som mennesker... Hvordan takle dette? Endret 14. januar 2021 av Palmesus
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #2 Skrevet 14. januar 2021 For noen gjør bruddet så vondt at å prøve å fortsette å være venner er for vanskelig. Og å bli møtt med at eksen vil være venner kjennes ut som de ikke sørger over bruddet. Å se tidligere partner i sosiale medier river opp i sår, eller kan føre til tankekjør og behov for å tolke alt mulig. Opprettholde ett håp om å bli sammen igjen. Det jeg prøver å si at det kan være han gjør det nettopp fordi det er så vondt for han, ikke fordi han vil glemme, men fordi han kjenner behov for avstand. Anonymkode: bec47...fdc 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 Du kan takle det ved å gi han det rommet han ber om, og anerkjenne for deg selv hvem han var for deg, og hva han gav deg, hva du lærte og ønsker å ta med deg videre i ditt liv. Anonymkode: bec47...fdc 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #4 Skrevet 14. januar 2021 Det er nok for tungt for han å se at du lever livet ditt. Jeg måtte slette min eks, han fikk etter hvert sin egen familie osv, alt vi hadde planlagt sammen gjorde han med noen andre. Det ble for vanskelig. Det var ingen vonde følelser mellom oss, men jeg hadde behov for å distansere meg fra det, men vi har snakket sammen i ettertid. Anonymkode: 278cf...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 Jeg sletter ekser fra sosiale medier. Ikke fordi det gjør så vondt å se dem, fordi jeg bryr meg ikke om hverken de eller hva de gjør, men fordi jeg ikke gidder å ha dem der lengre. De er ekser liksom. Gammelt søppel🤷🏼♀️ jeg liker å se fremtiden med nye kjærester. Anonymkode: 4562e...fcf
Lønnesirup01 Skrevet 14. januar 2021 #6 Skrevet 14. januar 2021 Han gjør jo deg en tjeneste også. Det virker som du trenger like mye som ham å gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #7 Skrevet 14. januar 2021 Hvert brudd har jeg dumpet og slettet. Har opplevd eksene som sinte og ene sluttet aldri å oppsøke meg. Anonymkode: 39f77...8df
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #8 Skrevet 14. januar 2021 Vi ble enige om det, vi trenger ikke vite lenger hva den andre gjør. Kontakten vi har, gjelder barnet vårt. Da nye kjæresten slettet elsen lagde hun ett helvete, ringte og maste om hvorfor, sendte han venneforespørsler, sendte han mld om at hun hadde sendt han venneforespørsel osv. Helt klikk i hue 🤯 Anonymkode: 959b4...351
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #9 Skrevet 14. januar 2021 Huff kjenner meg igjen. Jeg ønsket at vi skulle være venner men det endte med at han blokkerte meg overalt.. Forferdelig vondt Anonymkode: 20046...14c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #10 Skrevet 14. januar 2021 Det er vanskelig å gi helt 100% slipp etter et brudd, men noen ganger må man det, spesielt når det har betydd veldig mye. Sosiale medier blir en påminnelse, kanskje han satt og sjekket instagramen din eller innerst inne håpet det kom en snap, og dette er vondt og litt usunn måte å takle det på. Da kan det være bedre å slette, få det helt ut av hodet. Jeg mener man kan være venner med ekser, men å gli over rett fra kjæresteforhold til venn er en prosess hvor man ofte må gjennom en kjærlighetssorg først og komme ut på andre siden og være helt over den andre personen på den romantiske måten. Ene eksen min, hvor det var jeg som brøt men hvor vi skiltes som venner, sa at han aldri var venner med ekser, det var ikke vanlig for han og han så det ikke helt for seg. Det måtte jeg akseptere, jeg sa at jeg var åpen for det og at han fikk ta kontakt om han følte han ville det en dag. Vi slettet hverandre fra sosiale medier. Han tok kontakt årevis etter bruddet, og vi har møttes et par ganger bare. Og det var veldig hyggelig og vennskapelig det, de romantiske følelsene var borte og han var gift og hadde barn og greier. Vi har ikke pleid et vennskap da, da vi skiltes var det rart å miste sin bestevenn og jeg tenkte at når vi var på platonisk nivå så kom vi til å bli gode venner igjen, men sånn ble det ikke og det føles helt fint det også. Anonymkode: 06faf...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå