Gå til innhold

Vil ikke endre noe, men heller ikke gjøre det slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått nok av forholdet med kjæresten min. Jeg har forsøkt å vise forståelse for hans behov og følelser om å ta det rolig, men det er som om han finner glede i å vri kniver i såret og se hvor langt han kommer med ting/hvor såret jeg blir. Han har absolutt sluttet å prøve, han er ikke en kjæreste og vi har ikke annet intimitet enn sex og noe fysisk kontakt, ellers så er det ikke så nøye for ham hva som skjer.

Det er utrolig vondt å leve i sånn usikkerhet og bergdalbane følelser så jeg ville gjøre det slutt. Han ble opprørt og kunne ikke forstå hvorfor, jeg prøvde å forklare det, men det er som om han ikke skjønner at det ikke går om det bare er på hans premisser. Det gjør jo verre for meg fordi jeg har følelser og han klarte fort å overtale meg til å bare prøve igjen og vente på at ting blir bedre, fordi han har "andre ting å tenke på".. jeg er ikke sikker på hva det er, det er liksom alltid en grunn til at han ikke kan være der for meg. Skulle ønske jeg kan være sterk og bare si NEI.

Anonymkode: 5df46...ca0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si nei !! Been there, done that,,,det blir ikke bedre 🙄😅,, Jeg brukte 3 år,,,Gå ! 

Anonymkode: 4af18...a4f

• Liker 6
Skrevet

Gå, og ikke se deg tilbake! 

Anonymkode: bf831...b02

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Si nei !! Been there, done that,,,det blir ikke bedre 🙄😅,, Jeg brukte 3 år,,,Gå ! 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gå, og ikke se deg tilbake! 

Anonymkode: bf831...b02

Blir egentlig litt forbanna, har dype følelser for ham og så oppfører han seg slik, spiller på det og går bare tilbake til ikke å gjøre en dritt for hverken meg eller oss 😠

Skrevet

Betyr ingenting om han ikke vil gjøre det slutt. Si at det er slutt og gå.

Anonymkode: 8ce84...570

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Blir egentlig litt forbanna, har dype følelser for ham og så oppfører han seg slik, spiller på det og går bare tilbake til ikke å gjøre en dritt for hverken meg eller oss 😠

Du fortjener en som gjør en innsats❤ Se på hva han gjør, fine ord uten vedvarende handling gir deg ingenting.

Anonymkode: d0c14...e3d

Skrevet

Jeg gav deg den 1.kommentaren,,, forlovet i 2 år ,,, fuckfriends i etterkant,,,vente og se - holdning... We can do better 😜❤ Før dette forholdet som var Berg og dalbane, fra ende til slutt,,,var jeg gift i mange år..Så jeg deler nå opp mannfolk i Menn og Store guttunger... uavhengig av alder . PS- Words are cheap... er ikke bitter...bare litt 🤪,,, og singel en god stund fremover !

• Liker 1
Skrevet

Dere må ikke være enige om bruddet. 

Anonymkode: 798f6...b0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...