Lurvina Skrevet 12. august 2005 #1 Skrevet 12. august 2005 Synes synd på lillebruttern nå. Han skal begynne på ungdomskolen neste uke, så han skulle klippe seg hos frisøren i dag. Han sa til henne at han ikke ville ha helt kort hår, men kunne tenkt seg å få en fin form på det, fordi han har så tykt hår. Dette resulterte i at håret blei på en måte en runding rundt hodet, og panneluggen på den ene siden blei lengre enn den andre siden Han blei så skuffa stakkar. Jeg lurer på om man kan klage å få pengene tilbake? Synes ikke at han fikk noe fin form på håret for å si det sånn.
Pølsa Skrevet 12. august 2005 #4 Skrevet 12. august 2005 Bruk barbermaskinen på hodet hans og gi han et par militærboots så blir alle redd for han istedet for at han blir ertet... Neida! Jeg ville ha klippet han en gang til, går vel ann på bruke 150 kr på å rette opp i problemet? Eller klipp han selv.
Lurvina Skrevet 12. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2005 Tør ikke å klippe han selv, er redd for å gjøre vondt verre. Men han har faktisk spurt om jeg ville gjøre det, så han er ganske desperat for å få ordnet det. Men jeg lovte å klippe panneluggen hans da, slik at det ikke ser helt snålt ut.
Pølsa Skrevet 12. august 2005 #6 Skrevet 12. august 2005 Bor dere langt fra nærmeste frisør? Hvis ikke ville jeg dratt og fikset det med en gang. Hadde jeg vært han hadde jeg nektet å møte opp på skolen sånn. Bra du bryr deg om han ihvertfall, og ikke bare hånflirer, slik jeg hadde gjort med lillebroren min.
Lurvina Skrevet 12. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2005 Nei vi bor ikke langt unna frisør. Tror ikke det hjelper at han får rettet det opp igjen hos samme frisørsalongen, fordi jeg har vært hos den frisørsalongen der før og de har ikke peiling på å håndtere tykt hår. Har litt traumer selv fra da jeg var der, fikk en slags bollesveis jeg og. Men det var flere år siden på barneskolen, så man skulle tro de hadde forbedret seg siden da. Men jeg synes at det er noen sure penger å betale, når resultatet er så dårlig. Håpte på at noen kanskje visste om man kan klage slik at man kan få tilbake de pengene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå