Gjest *forelsket* Skrevet 25. september 2002 #1 Del Skrevet 25. september 2002 Hei! Problemet er at jeg er litt sjenert i visse situasjoner... Jeg jobber i et matbutikk, og hver mandag så kommer det en mann og leverer is til oss.. Det er ett eller annet ved han, vel det er litt vanskelig å forklare... Men kan si det sånn at eg gleder meg til mandagene, for da vet jeg at han kommer.. Når jeg ser han, så kjenner jeg at hjertet banker fortere... Har ikke vekslet så mange ordene med han, og jeg aner ikke hva han heter.. Kunne jo selvsagt spurt om det, men det passer liksom ikke... Selvtilliten min er ikke helt på topp for tiden, så om noen har noen ideer om hva jeg kan si... Jeg prøver å si noe til han hver gang, men det blir ikke noe av det.. Sier bare hei, smiler litt.. Han smiler jo igjen da, men... Kanskje dette virker litt dumt, men jeg håper noen har noen råd å komme med..... *forelsket* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillje Skrevet 25. september 2002 #2 Del Skrevet 25. september 2002 Hva om du bare komenterer ett eller annet slik at dere kommer i snakk, f.eks at "ja da var det mandag igjen" med et lite sukk, og alt etter som hvilket svar han gir deg kan du fortsette med å høre om han har det kjekt i helgen. Da finner du kanskje ut litt mere om han. :oops: Og kan fortsette samtale emnet. Hvis det har kommet en ny istype kan du høre om han har smakt den, og hva han syntes om den. Er det andre i butikken som snakker med han, enn bare jobb relaterte saker? I sa fall kan du jo menge deg inn i samtalen. Ellers har jeg aldri vært noe særlig med sjekkingen selv heller, men jeg vet en ting. Vi jenter må ta initinativet ofte selv. Det var slik jeg vant min kjære, for han var også av den litt sjenerte typen når det kom til jenta han elsket (meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 27. september 2002 #3 Del Skrevet 27. september 2002 Føler med deg... Vet akkurat hvordan det er! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2002 #4 Del Skrevet 27. september 2002 "...I'm your onemanband...I'm your icecream man, honey I'll be good to you...." Tom Waits tekst med en litt annen betydning. heheheh :oops: :oops: :oops: Du kan jo sette den sangen på når han er der... Eller kjøpe singelen i gave. *knise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå