AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Del Skrevet 14. januar 2021 1. Hvor mye har du gått ned? 2. Hvor lang tid tok det? 3. Hva gjorde du for å gå ned Håper på mest mulig svar Anonymkode: cb7da...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dompapp Skrevet 14. januar 2021 #2 Del Skrevet 14. januar 2021 Ca 25 kg Tok omtrent 6-7 mnd Spiser lavkarbo og trener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink123 Skrevet 14. januar 2021 #3 Del Skrevet 14. januar 2021 33 kg 8-9 mnd Har spist lavkarbo, og holdt på med periodisk faste - 18/6 (fastet i 18 t og spisevindu på 6t ) Spist god lunsj og middag, ikke frokost og kvelds. Ikke trent hardt, kun gått turer hver dag på 30-60 min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #4 Del Skrevet 14. januar 2021 Var det en skrivefeil - mener du best mulig svar? Eller virkelig bare mest mulig svar? Det er ingen mangel på svar. Det er vanskeligere å få gode svar. Og da trenger man å stille gode spørsmål. Det er vanskelig å finne de gode spørsmålene - fordi det er så mange dårlige svar! Forslag til gode spørsmål du kan stille - du kan finne på flere selv: Hva skal til for å gå ned i vekt? Hvorfor er det så vanskelig for mange å gå ned i vekt? Hvilke problemer støter akkurat jeg på, når jeg vil ned i vekt? Hvordan kan jeg overvinne dem? Vil jeg egentlig ned i vekt? Har jeg det ikke bra som jeg har det? Hvilke fordeler mister jeg ved å gå ned i vekt? Hvorfor er det så mange som går opp igjen, til tross for at de ikke ønsker det, og når de har lagt så mye innsats i å gå ned? Hvorfor er det så mange som er tjukke, når det finnes så mange slanketips, slankekurer og treningssentre, og så mye slankemat? Men ikke alle er tjukke, hva gjør de annerledes? Kan det være at det jeg prøver på, faktisk ikke har den effekten jeg tror den skal ha? Kan det hende at jeg trenger å angripe dette på en fullstendig annerledes måte? Er jeg redd for å gjøre noe helt annet enn alle andre, og dermed bli sett på som den sære? Eller er det akkurat det jeg ønsker mest? Anonymkode: 5a72e...0ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 1. Hvor mye har du gått ned? 2. Hvor lang tid tok det? 3. Hva gjorde du for å gå ned Håper på mest mulig svar Anonymkode: cb7da...8b7 45 kg 50 uker Telte kalorier, aldri over 1600 pr dag. Anonymkode: de37c...8b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #6 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Var det en skrivefeil - mener du best mulig svar? Eller virkelig bare mest mulig svar? Det er ingen mangel på svar. Det er vanskeligere å få gode svar. Og da trenger man å stille gode spørsmål. Det er vanskelig å finne de gode spørsmålene - fordi det er så mange dårlige svar! Forslag til gode spørsmål du kan stille - du kan finne på flere selv: Hva skal til for å gå ned i vekt? Hvorfor er det så vanskelig for mange å gå ned i vekt? Hvilke problemer støter akkurat jeg på, når jeg vil ned i vekt? Hvordan kan jeg overvinne dem? Vil jeg egentlig ned i vekt? Har jeg det ikke bra som jeg har det? Hvilke fordeler mister jeg ved å gå ned i vekt? Hvorfor er det så mange som går opp igjen, til tross for at de ikke ønsker det, og når de har lagt så mye innsats i å gå ned? Hvorfor er det så mange som er tjukke, når det finnes så mange slanketips, slankekurer og treningssentre, og så mye slankemat? Men ikke alle er tjukke, hva gjør de annerledes? Kan det være at det jeg prøver på, faktisk ikke har den effekten jeg tror den skal ha? Kan det hende at jeg trenger å angripe dette på en fullstendig annerledes måte? Er jeg redd for å gjøre noe helt annet enn alle andre, og dermed bli sett på som den sære? Eller er det akkurat det jeg ønsker mest? Anonymkode: 5a72e...0ba .. Holder meg til det jeg skrev i første innlegg jeg men takk.. Anonymkode: cb7da...8b7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #7 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Var det en skrivefeil - mener du best mulig svar? Eller virkelig bare mest mulig svar? Det er ingen mangel på svar. Det er vanskeligere å få gode svar. Og da trenger man å stille gode spørsmål. Det er vanskelig å finne de gode spørsmålene - fordi det er så mange dårlige svar! Forslag til gode spørsmål du kan stille - du kan finne på flere selv: Hva skal til for å gå ned i vekt? Hvorfor er det så vanskelig for mange å gå ned i vekt? Hvilke problemer støter akkurat jeg på, når jeg vil ned i vekt? Hvordan kan jeg overvinne dem? Vil jeg egentlig ned i vekt? Har jeg det ikke bra som jeg har det? Hvilke fordeler mister jeg ved å gå ned i vekt? Hvorfor er det så mange som går opp igjen, til tross for at de ikke ønsker det, og når de har lagt så mye innsats i å gå ned? Hvorfor er det så mange som er tjukke, når det finnes så mange slanketips, slankekurer og treningssentre, og så mye slankemat? Men ikke alle er tjukke, hva gjør de annerledes? Kan det være at det jeg prøver på, faktisk ikke har den effekten jeg tror den skal ha? Kan det hende at jeg trenger å angripe dette på en fullstendig annerledes måte? Er jeg redd for å gjøre noe helt annet enn alle andre, og dermed bli sett på som den sære? Eller er det akkurat det jeg ønsker mest? Anonymkode: 5a72e...0ba Mener du at det her var et godt svar? Det var jo et elendig svar. Du bestemmer da ikke hva TS lurer på. Anonymkode: d2eca...67b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #8 Del Skrevet 15. januar 2021 Spiste mindre. Anonymkode: f0417...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #9 Del Skrevet 15. januar 2021 10 kg 2 måneder periodisk faste og kaloriunderskudd Anonymkode: 8a425...395 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #10 Del Skrevet 15. januar 2021 15kg 6 måneder, i snitt litt over et halvt kilo i uken Kaloriunderskudd. Jeg har basert meg på totalt antall kalorier per uke. Har lagt meg bittelitt under i ukedagene slik at jeg kan unne meg noe ekstra i helgen. For meg har det fungert best å spise 3 måltider i stedet for mange små. Synes det er lettere å ha kontroll da i stedet for å spise "litt her og der", også glemmer man kanskje litt hva man putter i seg. Anonymkode: 1e8a7...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #11 Del Skrevet 15. januar 2021 25kg på 5 måneder. Lavkarbo, periodisk faste, vannfaste. Fulgte jason fung sine råd. Og best av alt. Det er to år siden og vekten er stabil. Anonymkode: 0772e...b98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #12 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mener du at det her var et godt svar? Det var jo et elendig svar. Du bestemmer da ikke hva TS lurer på. Anonymkode: d2eca...67b Det var et kjempebra svar, og både du og TS vet det! Jeg har sett hvordan folk som spør om det samme som TS gjør, sliter, og hvordan de som spør om de tingene jeg foreslår, ikke sliter. Nei, jeg bestemmer selvfølgelig ikke hva TS lurer på - antar du at jeg tror det? Hvor har jeg skrevet det? Ukebladene, bloggene, myndighetene og slankeindustrien, eventuelt også dårlig skoleundervisning, er det som bestemmer hva folk som TS lurer på. Jeg ville utfordre dette, med et ønske om å plante et frø som over tid kan bidra til at folk faktisk kan løse vektproblemene sine. Men hva eventuelle lesere av mine innlegg gjør med det de leser, bestemmer ikke jeg, like lite som jeg kan bestemme hva folk gjør med andre ting de leser eller hører. Anonymkode: 5a72e...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #13 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det var et kjempebra svar, og både du og TS vet det! Jeg har sett hvordan folk som spør om det samme som TS gjør, sliter, og hvordan de som spør om de tingene jeg foreslår, ikke sliter. Nei, jeg bestemmer selvfølgelig ikke hva TS lurer på - antar du at jeg tror det? Hvor har jeg skrevet det? Ukebladene, bloggene, myndighetene og slankeindustrien, eventuelt også dårlig skoleundervisning, er det som bestemmer hva folk som TS lurer på. Jeg ville utfordre dette, med et ønske om å plante et frø som over tid kan bidra til at folk faktisk kan løse vektproblemene sine. Men hva eventuelle lesere av mine innlegg gjør med det de leser, bestemmer ikke jeg, like lite som jeg kan bestemme hva folk gjør med andre ting de leser eller hører. Anonymkode: 5a72e...0ba Mitt tips: De irriterer seg over irrelevansen, den skyhøye hesten det skrives fra, og det liksom-dype men i realiteten platte innholdet. Anonymkode: 5a1c5...8d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #14 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): 45 kg 50 uker Telte kalorier, aldri over 1600 pr dag. Anonymkode: de37c...8b8 👏🏻👏🏻👏🏻 hvordan holdt du motivasjonen oppe? Anonymkode: 41357...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #15 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mitt tips: De irriterer seg over irrelevansen, den skyhøye hesten det skrives fra, og det liksom-dype men i realiteten platte innholdet. Anonymkode: 5a1c5...8d6 Nesten, men ikke helt: De er ikke egentlig interessert i å gå ned i vekt, aksepterer ihvertfall ikke å gjøre det som skal til. Anonymkode: 5a72e...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #16 Del Skrevet 15. januar 2021 9kg. 7mnd. Kaloriunderskudd. Kunne sikkert gjort det fortere, men jeg er lav så ville ikke kutte kaloriene for ekstremt, er heller ikke spesielt glad i hardtrening. Anonymkode: e3787...43a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå