Gå til innhold

Forskjellige måter å ta nesetest på?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har testet meg to ganger. Den første gangen var nesetesten bare ubehagelig, og pinnen var inne i 20 sekunder. Fikk litt tårer i øyet på testsiden. Det sved i et par timer etterpå. Den andre gangen jeg tok testen var den helt grusom. Dama presset inn pinnen så det gjorde veldig vondt, tårene strirant fra begge øyne. Pinnen var inne i 15 sekunder. Jeg tenkte «Hold ut, hold ut, hold ut!», mens jeg var redd for å besvime. Hadde ikke hodet mitt vært presset mot nakkestøtten, hadde jeg instinktivt rygget unna. De ga meg et ark etterpå, men jeg så det ikke pga tårene, og jeg hørte heller ikke hva de sa, for jeg var helt satt ut. Heldigvis var det ikke jeg som kjørte bilen. Etter en stund fikk jeg dundrende hodepine fra toppen av hodet og helt ned til kjeven. Måtte ta Paracet for å få sove.

Har andre bedre erfaringer? Jeg er livredd for å teste meg igjen. Begge testene ble utført på samme sted, men ikke av samme person. 

Endret av MyMichelle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er hoven så vil det gjøre mer vondt. Mitt triks er å ta en innblåsningstest på hvert nesebor. Hold for et nesebor, og trekk pusten inn gjennom nesen. Så det andre. Så ber jeg de teste på det neseboret som er mest åpent, og da er det ikke like ubehagelig. 

• Opprett ny...