Gå til innhold

Mannens klær, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne mangler det ikke akkurat diskusjoner om kjoler her og kjoler der, men jeg lurer litt på hva mennene deres skal ha på seg? Dress, bunad, sjakett, pingvin, uniform?

Lurer litt på hva jeg skal kle på mannen min på den store dagen :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøver å få sjakett på min kommende mann,men han ønsker å gå med lang dressjakke til lårene,han blir kanon fin med det også,spennende.vet du/dere om nettsteder får herreklær? :hoppe::bryllup:

Skrevet

Min mann hadde kjole og hvitt på seg!

Stiligere enn det blir det ikke ;)

Skrevet

Min mann hadde sort dress med vest og plastrong i en gullnyanse, ble helt vanvittig fin!!!

Skrevet (endret)

Min kjære skal ha på seg denne... :)

Endret av cons
Skrevet

Gollien min skal dresses opp i en mørk grå sjakett med flosshatt til - det har han vært fast bestemt på fra dag én, og han fikk selvsagt bestemme sitt antrekk selv!

Blir så flott atte! :hjerte:

Skrevet

Min kjære hadde sjakett på seg da vi giftet oss

Skrevet

Min mann ville ha sjakett, og det syntes jeg var veldig bra. Han var veldig stilig. :) Dessuten hadde liksom ikke dress passet helt til min staselige kjole. ;)

Catzy

Skrevet

Min kommende mann skal ha sjakett på seg, men han har ikke funnet ut hvordan enda siden han bare skal leie og ikke trenger å begynne med det enda.

Skrevet

@Lassie: Sørg for at han finner ut hvor lang tid i forveien han må sette opp en bestiling på å leie. Hvis dere gifter dere om sommeren, så er det kanskej lenger bestillingstid enn om vinteren etc.

Catzy

Skrevet

Kjæresten min skal ha galauniform. Det var bestemt leeenge før han fridde. Første gang han viste meg den sa han at denne skulle han gifte seg i! Jeg synes den er veldig stilig, så jeg klager ikke i det hele tatt.

Skrevet

Lys dress.

Hvit skjorte

Hvit vest med sølvdetetaljer (stjerner er det vel)

kalvekryss med de samme detaljene på--

også... sikkert lyse sko (må kjøpes)

hvit boxer og sokker..

Skrevet
@Lassie: Sørg for at han finner ut hvor lang tid i forveien han må sette opp en bestiling på å leie. Hvis dere gifter dere om sommeren, så er det kanskej lenger bestillingstid enn om vinteren etc.

Catzy

Takk for tips! Det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt! Vi gifter oss jo midt i fellesferien, i den mest populære helgen visstnok (det sa iallfall brudekjoledama), så da er det sikkert lurt som du sier!

Skrevet

Min mann hadde en brungrå dress med vest som matchet kjolen min :) du kan ta en titt på hvordan den så ut hvist du klikker deg inn på linken min under...

Skrevet

Mannen min hadde dress med amassadørjakke. Han hadde vest og kalvekryss i ivory, var sååå fin....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...