Gå til innhold

Hva er det flaueste/værste du har gjort på fylla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte dette kunne bli litt spennende 😣 jeg kan starte: ble så full at jeg ikke klarte å finne frem i ukjent by, klarte ikke se hva som sto på mobilen min.. Dagen etter ser jeg at jeg har klart å ringe jobben min kanskje 10 ganger.. Traumer enda, til tross for at dette er flere år siden, DIN TUR! 

Anonymkode: 8bc19...f6c

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var nyttårsaften, jeg bestemte meg for å installere facebook appen på mobilen så jeg kunne skrive godt nyttår der...Men jeg oppdaget nye venner (blant venner jeg allerede hadde men ikke huska i fylla) og skrev "takk for at du ville bli venn med meg, så koselig, alltid likt deg" og masse rart, rene oscar takke talen til mennesker som ikke hadde skrevet til meg men jeg trodde det. Det var 5-6 stk og 3 av dem var ikke venner med med meg lenger dagen etter.... fant ut at jeg ikke tåler sprit og så bobler, Dette er lenge siden altså 😄 Tenker på det hver gang jeg drikker. 

Skrevet

Var på julerevy på julebord med jobben og spydde i nakken på kollegaen min som satt foran meg...

Anonymkode: 8e259...189

• Liker 40
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Var på julerevy på julebord med jobben og spydde i nakken på kollegaen min som satt foran meg...

Anonymkode: 8e259...189

Åneiiii, uff!! Man må ikke Dra på julebord skjønner jeg, mye historier fra det rundt omkring 😖

• Liker 2
Skrevet

Snublet og rulla ned en trapp på vei ut av leiligheten til en venn etter vorspiel. Fallet var ikke så flaut i seg selv og jeg slo meg heller ikke, men da jeg var kommet i bunnen av trappa så lo jeg så fælt at jeg tisset på meg. Ikke bare litt men sånn skikkelig.

Anonymkode: 85b4c...dd0

• Liker 48
Skrevet

Det må vel være den gangen jeg falt og måtte på sykehuset. Fungerte ikke i det hele tatt på flere måneder. Det hadde ikke skjedd om jeg var edru. Har plager av den skaden enda selv om det er to år siden. 

Anonymkode: 0cd69...776

• Liker 7
Skrevet

Ny student og nettopp flyttet til Trondheim. Andre uken der kom typen på besøk og vi dro til en av hans venner. Ble absolutt dritings. Han ville ha røyk, og gikk for å finne butikk. En time senere var han ikke kommet tilbake så jeg dro for å lete. Dette var vel klokken 3? Jeg gikk og gikk og gikk og gikk. Fant verken han eller veien hjem. Prøvde å stjele en sykkel. (??!! hva faen liksom?? ) Heldigvis var den låst! Herlighet! 
Fant ut at jeg hadde gått motsatt retning,og grein og styrte og spurte tilfeldige om de kunne hjelpe meg hjem. Tror jeg tisset på veien mellom to biler.
Klokken 6 om morgenen kom jeg  meg endelig hjem. Og 10min senere kom han hjem. Han hadde tatt taxi. Han ante ikke hvor han hadde blitt av, eller hva han hadde gjort alle de timene han hadde forsvunnet.

Understreket de to tingene jeg syns er flauest, og som jeg heldigvis aldri har gjort før eller siden 😆

Anonymkode: 7b6fc...8e8

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ny student og nettopp flyttet til Trondheim. Andre uken der kom typen på besøk og vi dro til en av hans venner. Ble absolutt dritings. Han ville ha røyk, og gikk for å finne butikk. En time senere var han ikke kommet tilbake så jeg dro for å lete. Dette var vel klokken 3? Jeg gikk og gikk og gikk og gikk. Fant verken han eller veien hjem. Prøvde å stjele en sykkel. (??!! hva faen liksom?? ) Heldigvis var den låst! Herlighet! 
Fant ut at jeg hadde gått motsatt retning,og grein og styrte og spurte tilfeldige om de kunne hjelpe meg hjem. Tror jeg tisset på veien mellom to biler.
Klokken 6 om morgenen kom jeg  meg endelig hjem. Og 10min senere kom han hjem. Han hadde tatt taxi. Han ante ikke hvor han hadde blitt av, eller hva han hadde gjort alle de timene han hadde forsvunnet.

Understreket de to tingene jeg syns er flauest, og som jeg heldigvis aldri har gjort før eller siden 😆

Å så grusomt!!! 😂 Kan lukte litt fylleangst her 

Skrevet

Jeg ble skikkelig full og bæsja på et gulv. Dette var blant ukjent folk. Jeg var på besøk hos noen som bodde la med andre. Jeg hadde visst tatt et pledd over meg for å gjemme meg bort i gjerningsøyeblikket. Etterpå hadde jeg visst krabba til soverommet. Jeg våkna skamfull når jeg skjønte jeg hadde bæsja på meg. Men jeg trodde også, at jeg bare hadde bæsja på meg. Dagen etterpå fikk jeg høre at jeg hadde lagt en skikkelig stor kabel på gulvet. Det var noen som sa de ikke skjønte at en liten person som meg kunne klemme ut av seg noe så stort. Det er det flaueste jeg har gjort!

Anonymkode: d42fb...06d

• Liker 46
  • Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Å så grusomt!!! 😂 Kan lukte litt fylleangst her 

Noe så sykt også! 😂

• Liker 2
Skrevet

Skulle gå fra et hus til et annet og måtte gå gjennom byen. Tar ca 15-20 minutter. Klokka var 07, en mann kjørte forbi og spurte om det gikk bra og jeg begynte å hylgråte. Etter det husker jeg bare at jeg begynte å gå, totalt blackout etter det. Gud vet hva som skjedde på veien. 

Anonymkode: 3d3b1...638

• Liker 9
Skrevet

Jeg har heldigvis ikke gjort så mye flaut eller dumt, men noe en kompis gjorde tar kaka for min del. Verken han eller oss andre har funnet ut av hva han har holdt på med og hvordan det skjedde.

Festen var ferdig og han skulle gå tilbake til hotellet sitt. En annen i gjengen skulle egentlig følge han, men gadd ikke likevel. Han husker at han gikk fra stedet festen var, og så er det helt svart igjen før han våkner morgenen etter. Med munnen full av størkna stearin. Begynte å sjekke rundt seg for å finne ut av hva som skjedde, og oppdager at han har stearin på alle klærne han hadde på seg (også sko, sokker og bokser), på lommeboka, på mobilen.. ALT har stearin på seg. Han ringte rundt for å høre om noen andre visste hva som hadde skjedd, men ingen kunne si noe mer enn at han ikke hadde sølt med stearin da han dro, så det måtte ha skjedd på veien hjem. Han går så ned i resepsjonen og spør om de vet noe, men ingen av dem var på jobb den natta og har ikke sett han komme tilbake. Til slutt ender han opp med å sjekke på mobilen sin hvilken vei han gikk tilbake for å lete etter stearinsølets opphav. Viste seg at han hadde gått verdens lengste omvei (turen hjem hadde i følge telefonen tatt 3 timer når raskeste vei tar 15 minutter) og vært helt på andre siden av byen. Det var heller ingen spor etter fakler og sånt på veien. 😂

Anonymkode: b9465...2f2

• Liker 18
Skrevet

Satt meg ned og dreit i en oppgang rett utfor dørmatten der noen bodde. Angrer så sykt på det idag😂 stakkars de som skulle ut dagen etterpå.

Anonymkode: 766b0...765

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har fremdeles SKIKKELIG fylleangst etter noe som skjedde for over 20 år siden. Det hadde blitt slutt mellom meg og exen. jeg var på byen, komplett dritings, og fant ut at det var en god idé å dra innom en kamerat av exen som jeg alltid hadde syntes var veldig kjekk. En sånn mystisk, kjekk fyr som var veldig "korrekt" og ordentlig, det var noe av det jeg var fascinert av med ham. Dette var før mobiltelefonens tid. Jeg gikk til huset hans, ringte på, ikke noe svar (dette var sikkert i 4-tida på natta), så fant jeg soveromsvinduet hans og banket på i lang tid, helt til han kom opp, i bare trusa, og sa at jeg måtte dra hjem. Som en streng pappa i stemmen.

Da jeg våknet fikk jeg helt panikk over hva jeg hadde gjort. Husker jeg dro ut støpselet på hustelefonen, av pur angst. Jeg gikk ikke ut på gata, på butikken eller noe, på flere dager. Så kom jeg på en "redning": Jeg kunne late som jeg skulle dra til utlandet på kort varsel dagen etter, og derfor MÅTTE snakke med exen akkurat den natta, for å levere tilbake en genser han hadde lagt igjen hos meg. Jeg skrev et brev til exen ("Hei! Prøvde å levere denne hos kompisen din i natt, men nå sender jeg den i posten fra Spania. Jeg har dratt på ubestemt tid til Spania"). Så sendte jeg brevet og genseren til min søster som bodde i Spania på den tiden, og ba henne poste hele greia og sende til exen. Herregud. Men der og da føltes det helt riktig å gjøre. Har aldri snakket med exen eller den kjekke, ordentlige kameraten hans igjen.

Hadde håpet dette flaue minnet skulle bleknes med tiden, men det er like flaut i dag.

Anonymkode: cdca2...19f

Bra løst 😉😂

Anonymkode: 0cd69...776

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har fremdeles SKIKKELIG fylleangst etter noe som skjedde for over 20 år siden. Det hadde blitt slutt mellom meg og exen. jeg var på byen, komplett dritings, og fant ut at det var en god idé å dra innom en kamerat av exen som jeg alltid hadde syntes var veldig kjekk. En sånn mystisk, kjekk fyr som var veldig "korrekt" og ordentlig, det var noe av det jeg var fascinert av med ham. Dette var før mobiltelefonens tid. Jeg gikk til huset hans, ringte på, ikke noe svar (dette var sikkert i 4-tida på natta), så fant jeg soveromsvinduet hans og banket på i lang tid, helt til han kom opp, i bare trusa, og sa at jeg måtte dra hjem. Som en streng pappa i stemmen.

Da jeg våknet fikk jeg helt panikk over hva jeg hadde gjort. Husker jeg dro ut støpselet på hustelefonen, av pur angst. Jeg gikk ikke ut på gata, på butikken eller noe, på flere dager. Så kom jeg på en "redning": Jeg kunne late som jeg skulle dra til utlandet på kort varsel dagen etter, og derfor MÅTTE snakke med exen akkurat den natta, for å levere tilbake en genser han hadde lagt igjen hos meg. Jeg skrev et brev til exen ("Hei! Prøvde å levere denne hos kompisen din i natt, men nå sender jeg den i posten fra Spania. Jeg har dratt på ubestemt tid til Spania"). Så sendte jeg brevet og genseren til min søster som bodde i Spania på den tiden, og ba henne poste hele greia og sende til exen. Herregud. Men der og da føltes det helt riktig å gjøre. Har aldri snakket med exen eller den kjekke, ordentlige kameraten hans igjen.

Hadde håpet dette flaue minnet skulle bleknes med tiden, men det er like flaut i dag.

Anonymkode: cdca2...19f

🙆😂😂😂

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ung og håpefull, ny jobb jeg var stolt av og en helt egen paraply med firmaets logo på i gave til alle på jobb!

Godt beruset på vei ut på byen med samboer og noen venner av henne klarer han ene å ødelegge den flotte nye paraplyen min! Jeg ble så forbanna på han at jeg skjelte han høylytt ut midt i den store trappa i Stavanger sentrum/kaien. Jeg var så sur!

Makan til uforsiktighet og dårlig moral skulle en lete lenge etter. Fy f**n så skuffet jeg var over at et voksent menneske kunne behandle andres eiendeler sånn! Og spesielt den flotte nye paraplyen! Hvordan skulle jeg nå holde meg tørr om det begynte å regne???

Jeg har heldigvis ikke gjort noe som jeg har vært så flau over senere. Og jeg har sluttet med sprit. Kanskje det er en sammenheng.

Endret av nomore82
  • Liker 7
Skrevet

Drakk så mye fishermans shots , altså utrolig mange, det er ikke bra for magen og blir lakserende ...

jeg ble dårlig og spydde og med det trykket kjente jeg at jeg dreit på meg , med truse og bukse på er det bare en vei det kan gå. Mhm, oppover🙈 kjente det tøyt over bukselinningen😱 

heldigvis var jeg hjemme , fikk av med klær og vasket meg, heiv klær i maskinen og vandret inn i senga. Full fest ute , jeg måtte bare sove. 

Anonymkode: eaa4e...988

• Liker 10
Skrevet

Her var det mange gode, altså...  Har vel ikke noe sånne skikkelig tar kaka historier, eller voldsomme fylle flauser. Men sliter voldsomt med impulskontroll og særskilt når jeg drikker for da kan jeg dessverre mange ganger havne overalt fordi det er lurt der og da, for når jeg først slår ut håret så kan jeg gjerne ta tre dagers fest . Den siste endte først til Bergen fra Langesund, greit nokk - og så returen tilbake til Langesund ( alltid vært singel på turen og møtte en fyr ombord som skulle av i stavanger så vi festa jo skikkelig også da og utvekslet Facebook profiler og Messenger osv ) - og nesten i Langesund hadde jeg fått beskjed om dødsfall, så hylgrein jo allerede passe påseilet på moran etter Reprasjon og kameraten min jeg reiste med, skjønte ingenting, fikk tre gratis shots av bartenderen som kjente til personen som døde, og fant ut av vi skulle faen ikke hjem til Vestfold, nei. Vi skulle booke om billetten i Langesund og reise til Danmark. Som sagt så gjort, booket hotell i Hirtshals, og sov noen timer mens kompisen min gikk til puben, og kom ned etterpå. Hva som skjedde med han, aner jeg ikke for han ble totalt klikk utover kvelden, mens jeg kjenner innbyggerne i Hirtshals så jeg hadde på pysj og fylkesveis og tok noen øl med kjenninger. Og traff på en gammel venn så vi alle gikk tilbake til hotellet ved stengetid, for noen nach øl. BANG, kompisen min klikka totalt. Klarte å prestere jeg hadde voldtatt han, og slått han og hele pakka. han ringte politiet, de kom på rommet, jeg var egentlig i komaland trøtt, og de spør om det stemmer det han sier, og med vitne til stede og vi forteller disse to hva som egentlig hadde skjedd, så forsto de jo at kameraten min hadde kanskje fått noen øl og shots for mye og for lite søvn og mat.. :P De ba han ta med tinga og ordne nytt rom til han, men da klikket det helt i topplokket og kastet alt han hadde av taxfree varer og klær overalt og på meg.. Som satt rolig på sengekanten.. :P Politiet klikka da totalt, og slo han inntil veggen, og tok han i jern og førte han ut.... Og bort.. Han kom ikke tilbake den natta, og var flau da han fortalte på sms dagen etterpå hvor han måtte ta buss fra, men ikke hvor han hadde vært. Spurte han da han kom på puben før ferja gikk, om rommet han sov på var hyggelig og fine vegger.. :P Svarte flaut nei, han hadde havnet på glatta.. :PKunne vært verre.. :P Jeg var så utslitt så jeg sov hele ferjeturen hjem på dekk i sola.. :P

Neste episode jeg hadde, var for en lang stund tilbake, etter turen til Bergen og Danmark med Fjordline. Jeg har jo aldri flydd før, ikke sant - i hele mitt 33 år gamle liv, så hadde jeg vært på fest en kveld, og våknet så bakfull og jævlig og tekstet litt frem og tilbake med fyren jeg møtte ombord på Fjordline etter noen måneder ( vi bor på hver vår kant av landet for å si det sånn  så ikke bare å sette seg på bussen for en dag. Så han lurte på om jeg ville fly om jeg turte og fly.. Joda, har aldri prøvd, men gang må være den første og han booket meg inn på Norwegian med poengene og trodde faktisk ikke jeg turte å fly, men jeg havnet på toget inn til Gardemoen jeg, sjekket inn og alt. etter fem øl på puben, og ja.. Livredd var jeg da jeg fløy, men ble godt behandlet ombord og nervøs før jeg skulle møte han.. :P Møtte meg på flyplassen ved ankomst, og PANG Kommer inn dritings med alle ungene tilstede :P KLEINT deluxe første gangen, så tok meg litt sammen, eller prøvde da.. Heldigvis er ungene såpass store at de brydde seg ikke.. :P ... Vi skal gifte oss snart, så noe bra ut av den impulisvreisingen var det jo.. :P Men kleint dog den dag idag, like drita foran unger jeg aldri hadde møtt eller visste var der en gang.. Men burde jo skjønt det da han er alene far.. :P Ungene og jeg har et godt forhold idag, og verdens snilleste og elsker ungene så høyt... <3. Aldri vært så full annet enn på kjærsteturen vi hadde for en lang stund siden.. :P 

Tror han var flau over meg på flyturen for å si det sånn, tredje flytur :P Så spennende, løp i sokkelesten overalt og tok masse bilder........ Gikk bedre hjemover, for da hadde jeg blitt skjenket såpass mye på forhånd at jeg sovnet før takeoff.. :P

Anonymkode: a20ec...11e

• Liker 3
Skrevet

Det flaueste jeg har gjort må være at jeg ikke gjorde mer ut av kvelden på vors da jeg gikk på vgs og danset med den peneste jenta i klassen. Jomfru som jeg var ble jeg bare satt ut når hun gned musa si mot låret mitt. Hun var kommet mye lenger enn meg, og hadde et visst rykte. Glemmer aldri at jeg ikke grep denne sjansen.

Anonymkode: 773d0...850

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...