Gå til innhold

Familien og slekta har kalt meg hore i alle år, sliten og lei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mange år har familie og slekt sagt at jeg er en hore bak ryggen min, noe som har gjort meg så usikker på meg selv at jeg ikke har klart å møte noen. En tante av meg fikk stoppet dette, men det sitter hardt i meg enda. Jeg føler alle tror jeg er en hore og klarer ikke forholde meg til andre. Jeg føler null verdi i forhold til menn og kan ikke tro at de vil ha noe med meg å gjøre. Har isolert meg veldig.

Vil bare si at jeg aldri har vært en hore og er ganske stille og rolig og sjenert som person. Trenger å være trygg på andre...

Anonymkode: 266cc...77b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet hva du er og ikke er. Stol på det og deg selv! ♥️

Anonymkode: e51cc...52a

• Liker 5
Skrevet

Fy søren...for en familie! 😮 Dette har ikke noe med deg å gjøre. Det ble nok brukt fordi de så at det gjorde inntrykk, de sa dette for å mobbe deg og gjøre deg liten, ikke fordi du er "hore" (ikke at det heller er noe galt!)  

Huff, dette har satt arr, og selv om det er et klisje råd: du trenger å snakke ut hos en psykolog (ikke fordi det er noe feil med deg, men det er fint å snakke med noen som kan gi deg verktøy så du takler det bedre) Hva med å starte i år, nytt år og det gamle skal ut! 😁 Lover deg at det kan bli bedre, men du må jobbe litt med tankegangen din.

:klem: Du fortjener et godt liv. Og du er verdt like mye som alle andre (bortsett fra de som kalte deg hore da 😄 )

Anonymkode: a1e51...7f5

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du vet hva du er og ikke er. Stol på det og deg selv! ♥️

Anonymkode: e51cc...52a

Ja, men det er vanskelig med årevis med baksnakking. 

• Liker 2
Skrevet

Hva fikk du sagt til psykiateren da du var der?

Anonymkode: 6852e...41a

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fy søren...for en familie! 😮 Dette har ikke noe med deg å gjøre. Det ble nok brukt fordi de så at det gjorde inntrykk, de sa dette for å mobbe deg og gjøre deg liten, ikke fordi du er "hore" (ikke at det heller er noe galt!)  

Huff, dette har satt arr, og selv om det er et klisje råd: du trenger å snakke ut hos en psykolog (ikke fordi det er noe feil med deg, men det er fint å snakke med noen som kan gi deg verktøy så du takler det bedre) Hva med å starte i år, nytt år og det gamle skal ut! 😁 Lover deg at det kan bli bedre, men du må jobbe litt med tankegangen din.

:klem: Du fortjener et godt liv. Og du er verdt like mye som alle andre (bortsett fra de som kalte deg hore da 😄 )

Ja, de har brukt meg for å ødelegge eller noe sånt. Alle fra den bygda tror at man blir hore om man flytter til Oslo... 

Skulle gjerne pratet med en psykolog, ja.. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva fikk du sagt til psykiateren da du var der?

Anonymkode: 6852e...41a

Har ikke fått pratet om dette enda. Burde jeg ta det opp neste gang? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Alle fra den bygda tror at man blir hore om man flytter til Oslo... 

Ehh..... 

Anonymkode: fa747...435

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ehh..... 

Anonymkode: fa747...435

Da jeg skulle flytte til Oslo for å studere var det flere som sa til mamma at hun måtte ikke finne på å la meg dra dit for da ble jeg en hore... Så begynte baksnakkingen... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da jeg skulle flytte til Oslo for å studere var det flere som sa til mamma at hun måtte ikke finne på å la meg dra dit for da ble jeg en hore... Så begynte baksnakkingen... 

Ååå nå skjønner jeg (tror jeg) de prøvde å holde deg tilbake fra å flytte å utdanne deg med å kalle deg hore? Det er manipulerende og sykt 😮 Jeg er vokst opp med relgiøse foreldre (veit ikke om fam din er det da) men "hore" er noe man fort blir altså, fordi det er det verste en kvinne kan være.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ååå nå skjønner jeg (tror jeg) de prøvde å holde deg tilbake fra å flytte å utdanne deg med å kalle deg hore? Det er manipulerende og sykt 😮 Jeg er vokst opp med relgiøse foreldre (veit ikke om fam din er det da) men "hore" er noe man fort blir altså, fordi det er det verste en kvinne kan være.

Ingen som er spesielt religiøse, men bygdetullinger som skal holde hverandre nede. Janteloven, vet du. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har vokst opp med en mor som er pinsevenn. Hun er så religiøs, at hun til tider ikke vet hvilket ben hun skal stå på. Men jeg har fremdeles til gode å høre at hun omtaler noen som horer. Uansett hvilket liv de fører.  Tror virkelig ikke det er normen blant religiøse. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...