AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Mannen og jeg har en greie med å skrive klissete meldinger når han er borte på jobb, og da går det sport i å skrive den verste/beste meldingen til hverandre. Og da kan det være noe sånt: Jeg elsker deg mestest i hele universet, du er min verden og mitt alt, min beste og skjønneste venn🥰❤❤😍 Når han er hjemme holder det med et "elsker deg, kos deg i dag"😅 Andre som skriver kjærlighetserklæringer til hverandre? Anonymkode: cd474...597
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #2 Skrevet 14. januar 2021 Ja 😂 skriver akkurat likt som deg 🙈 gift på 16 året i tillegg 🥰🌷 Anonymkode: fb3f4...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 Tja, bdsm-versjonen av klissete meldinger er vel noe sånt som, du er den beste slaven/mistress jeg har hatt! Eller, alt jeg vil er å kneble deg og gi deg en omgang du sent vil glemme... Anonymkode: 812b1...de7 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #4 Skrevet 14. januar 2021 Gidder du ta med deg noe godteri når du er på butikken? Helst noe søtt og klissete. Nei, ingen av oss er særlig romantisk anlagt. 😅 Anonymkode: 15db5...865
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 Helt likens her "min sussemuss, du er perfekt - elsker deg mest av alt som finnes snusken ❤️ ❤️ ❤️ " Gift med kona i over 15 år haha. Tror det er ganske vanlig, man er jo ekstra tullete, trygg, følsom , barnslig og kjær med partneren sin Anonymkode: 5d0b4...23b 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #6 Skrevet 14. januar 2021 Skiver at han er deilig, at jeg elsker ham. Osv. Anonymkode: 4bf54...b39
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #7 Skrevet 14. januar 2021 Tja.. Hender vi legger på en 😘 etter ok. Vært sammen i fem år. 😂😂😂 Anonymkode: e8c15...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #8 Skrevet 14. januar 2021 Nei vi gjør ikke det. Men vi kan ta med hjerte og kyssemunn Men av og til sender vi litt drøye sexmeldinger hvis en av oss er ute. Det er koselig og det gledes å komme hjem Anonymkode: a3931...79c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #9 Skrevet 14. januar 2021 Nattamelding fra meg til kjæresten i går kveld: "Nattinatt min nusselige skatt 😍🥰 glad i deg 🤩" Svar: "Natta vakre jenta mi 😘" Dette er max av hvor klissete han kan klare å bli. Han er litt sånn typisk mann, ikke så glad i å sette ord på følelser, så for meg betyr sånne søte meldinger fra han mye 😅 Vært sammen i et år. Anonymkode: a3300...bdd
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #10 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nattamelding fra meg til kjæresten i går kveld: "Nattinatt min nusselige skatt 😍🥰 glad i deg 🤩" Svar: "Natta vakre jenta mi 😘" Dette er max av hvor klissete han kan klare å bli. Han er litt sånn typisk mann, ikke så glad i å sette ord på følelser, så for meg betyr sånne søte meldinger fra han mye 😅 Vært sammen i et år. Anonymkode: a3300...bdd Vet ikke hva jeg skal si jeg er godt voksen og holder på å rote meg inn i noe langdistanse her flyr emijoiisene 😘💋😊. Det var det han som begynte med. I tillegg er det nussing på web cam da det er det nærmeste vi kommer så lenge grensene er stengt. Jeg digger det i disse korona tider. Har kontakt daglig hatt i 3 mnd ... for min del er jeg beredt på å vente. Så gjenstår og se om han er det😊 Anonymkode: a81c0...7ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå