Gå til innhold

Bare for gøy: søte, klissete meldinger til partneren. Hva ville/faktisk skriver du om du tar an helt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg har en greie med å skrive klissete meldinger når han er borte på jobb, og da går det sport i å skrive den verste/beste meldingen til hverandre. Og da kan det være noe sånt: Jeg elsker deg mestest i hele universet, du er min verden og mitt alt, min beste og skjønneste venn🥰❤❤😍

Når han er hjemme holder det med et "elsker deg, kos deg i dag"😅

Andre som skriver kjærlighetserklæringer til hverandre?

Anonymkode: cd474...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja 😂 skriver akkurat likt som deg 🙈 gift på 16 året i tillegg 🥰🌷

Anonymkode: fb3f4...4c0

• Liker 1
Skrevet

Tja, bdsm-versjonen av klissete meldinger er vel noe sånt som, du er den beste slaven/mistress jeg har hatt! Eller, alt jeg vil er å kneble deg og gi deg en omgang du sent vil glemme...

Anonymkode: 812b1...de7

• Liker 1
Skrevet

Gidder du ta med deg noe godteri når du er på butikken? Helst noe søtt og klissete.

Nei, ingen av oss er særlig romantisk anlagt. 😅

Anonymkode: 15db5...865

Skrevet

Helt likens her "min sussemuss, du er perfekt - elsker deg mest av alt som finnes snusken ❤️ ❤️ ❤️ " Gift med kona i over 15 år haha. Tror det er ganske vanlig, man er jo ekstra tullete, trygg, følsom , barnslig og kjær med partneren sin

Anonymkode: 5d0b4...23b

• Liker 3
Skrevet

Skiver at han er deilig, at jeg elsker ham. Osv. 

Anonymkode: 4bf54...b39

Skrevet

Tja.. Hender vi legger på en 😘 etter ok. Vært sammen i fem år. 😂😂😂

Anonymkode: e8c15...7fb

• Liker 1
Skrevet

Nei vi gjør ikke det. Men vi kan ta med hjerte og kyssemunn :)

Men av og til sender vi litt drøye sexmeldinger hvis en av oss er ute. Det er koselig og det gledes å komme hjem 

Anonymkode: a3931...79c

Skrevet

Nattamelding fra meg til kjæresten i går kveld: "Nattinatt min nusselige skatt 😍🥰 glad i deg 🤩

Svar: "Natta vakre jenta mi 😘" Dette er max av hvor klissete han kan klare å bli. Han er litt sånn typisk mann, ikke så glad i å sette ord på følelser, så for meg betyr sånne søte meldinger fra  han mye  😅 

Vært sammen i et år. 

Anonymkode: a3300...bdd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nattamelding fra meg til kjæresten i går kveld: "Nattinatt min nusselige skatt 😍🥰 glad i deg 🤩

Svar: "Natta vakre jenta mi 😘" Dette er max av hvor klissete han kan klare å bli. Han er litt sånn typisk mann, ikke så glad i å sette ord på følelser, så for meg betyr sånne søte meldinger fra  han mye  😅 

Vært sammen i et år. 

Anonymkode: a3300...bdd

Vet ikke hva jeg skal si jeg er godt voksen og holder på å rote meg inn i noe langdistanse her flyr emijoiisene 😘💋😊. Det var det han som begynte med. I tillegg er det nussing på web cam da det er det nærmeste vi kommer så lenge grensene er stengt. Jeg digger det i disse korona tider. Har kontakt daglig hatt i 3 mnd ... for min del er jeg beredt på å vente. Så gjenstår og se om han er det😊

Anonymkode: a81c0...7ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...