Gå til innhold

Hvordan klare å si til min mann at jeg vil han skal være mer røff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så flaut. Vil han skal rive meg i håret, klaske meg på rumpa, ta tak i meg og gjøre som han vil. Dominere meg og bestemme. Vi er ikke flink på å snakke om sex. Jeg er redd han får sjokk hvis jeg forteller jeg vil dette og tror jeg tenner på det. 

Tips? 

Anonymkode: a76a0...0a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: Dere må lære å prate sammen om sex. Det er helt grunnleggende hvis dere skal leke dominansleker. Det synes i alle fall jeg. Kanskje dere kan bruke tilfeldige spørsmål om sex? Det har mannen min og jeg hatt mye å glede av.

For det andre: Jeg vil anbefale deg at du gjør alt du kan å bygge selvtilliten hans. Finn hans gode sider og skryt av dem. Ta små steg. Foreslå noen ting du tror han vil like. Kanskje du kan finne noen tips her

Men få kommunikasjonen på plass først... 💜

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

og gjøre som han vil

Kanskje han ikke vil dette? Kanskje det ikke er naturlig for ham?

Tenkt på det?

• Liker 2
Skrevet
Hunmedham skrev (26 minutter siden):

Kanskje han ikke vil dette? Kanskje det ikke er naturlig for ham?

Tenkt på det?

Dette! Er så lei av at menn må gå på akkord med sine preferanser. Snakk med han, men ikke press han eller mas om ting han ikke liker. 

Anonymkode: f7851...8f8

• Liker 2
Skrevet
Fioljenta skrev (8 timer siden):

For det første: Dere må lære å prate sammen om sex. Det er helt grunnleggende hvis dere skal leke dominansleker. Det synes i alle fall jeg. Kanskje dere kan bruke tilfeldige spørsmål om sex? Det har mannen min og jeg hatt mye å glede av.

For det andre: Jeg vil anbefale deg at du gjør alt du kan å bygge selvtilliten hans. Finn hans gode sider og skryt av dem. Ta små steg. Foreslå noen ting du tror han vil like. Kanskje du kan finne noen tips her

Men få kommunikasjonen på plass først... 💜

Dette.

Så synes jeg det er rart noen i det hele tatt har partner. Dere virker til å ikke være voksen nok når dere ikke tør snakke med partneren om sin lyst og sine behov. 

Skrevet

Å begynne setningen med "jeg liker det når du..." er en god idé. Fokuser på hva han allerede gjør bra, og legg til hva du vil ha enda mer av. Er det noe helt nytt du vil introdusere kan du jo bruke "Jeg tror jeg hadde likt det om du...".

• Liker 2
Skrevet

Tenk å snu på det?

Tenk om han drømte om å få slippe å være Mannen bestandig, slippe å være i kjønnsrollene, men få lov til å være den passive. Dette er faktisk ganske utbredt hos menn som er i lederstillinger. Mange nyter å slippe å være den som skal kommandere og jobbe i sengen. De vil gjerne bare nyte at kvinnen kravler over dem, suger dem, rir dem, knuller dem, mens de får lov til å bare koble av og slippe å bestemme aktiviteter stillinger, tempo osv.

Mannen min sa det en gang: Han gadd ikke gå inn i dette spillet. Det var ikke slikt sexliv han likte å ha, så dersom jeg ville bli herjet med fikk jeg gjøre gjengjeld 50/50 eller få utløp for det på andre måter hvis det var så viktig.

Han elsker deepthroating og å komme langt der nede, men orker ikke de macho munnknulle-rollespillene. Dette var noe jeg fikk vite om at han likte, og så levere det til ham de gangene jeg kom på at det passet. Såpass fikk jeg finne meg i. Det var en bra samtale - for 25 år siden.

Skrevet

Jeg sa det bare:

Jeg blir så tent når du tar meg hardt, jeg elsker den stillingen, jeg liker tanken på å bli holdt fast litt mens vi hr sex.

Han så på meg som om jeg hadde vokst ut et hue til, men han prøvde og vi utviklet oss underveis. Start rolig og bygg opp tillit og grenser sammen.

Anonymkode: a9547...891

• Liker 3
Skrevet (endret)
Hunmedham skrev (15 minutter siden):

Tenk å snu på det?

Tenk om han drømte om å få slippe å være Mannen bestandig, slippe å være i kjønnsrollene, men få lov til å være den passive. Dette er faktisk ganske utbredt hos menn som er i lederstillinger. Mange nyter å slippe å være den som skal kommandere og jobbe i sengen. De vil gjerne bare nyte at kvinnen kravler over dem, suger dem, rir dem, knuller dem, mens de får lov til å bare koble av og slippe å bestemme aktiviteter stillinger, tempo osv.

Mannen min sa det en gang: Han gadd ikke gå inn i dette spillet. Det var ikke slikt sexliv han likte å ha, så dersom jeg ville bli herjet med fikk jeg gjøre gjengjeld 50/50 eller få utløp for det på andre måter hvis det var så viktig.

Han elsker deepthroating og å komme langt der nede, men orker ikke de macho munnknulle-rollespillene. Dette var noe jeg fikk vite om at han likte, og så levere det til ham de gangene jeg kom på at det passet. Såpass fikk jeg finne meg i. Det var en bra samtale - for 25 år siden.

Det er jo derfor det er så viktig å snakke om hva man ønsker og forventer. Det gir dessverre ikke alltid enighet eller endringer, men uten å snakke sammen er det iallefall ikke så lett å forstå hverandres behov. 

Jeg forstår din mann, og kravet om at det må gå begge veier. Som kvinne som ikke har problemer med å ta initiativ og styring har jeg i tidligere forhold slitt med at menn da legger seg helt bakpå. Blir passive og egoistiske, i det at "Det er så deilig å endelig treffe en kvinne som tar kontrollen!" 

Så da var det greit å bare overlate alt til meg da? Blåse i at ja, det hadde vært deilig for meg at han tok initiativ og kontroll også? Jeg skulle som kvinne betale tilbake for at dette hadde ANDRE kvinner i liten grad gjort for dem før ved å aldri få samme tilbake, nå var det KUN deres tur til å være passiv, alltid? 

Jeg gikk selvfølgelig lei. Tok det opp flere ganger, men det var lite endringsvilje siden dette var så fint for dem, og snipp snapp snute... 

Det er fint å ha dialog om sex, ganske nødvendig, men det må være dialog, ikke monolog, og begges behov må ivaretas. Det er ikke kjekt å gi noe som helst til noen som ikke gir like mye tilbake av det du trenger. Egoisme er egoisme. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Synes det er så flaut. Vil han skal rive meg i håret, klaske meg på rumpa, ta tak i meg og gjøre som han vil. Dominere meg og bestemme. Vi er ikke flink på å snakke om sex. Jeg er redd han får sjokk hvis jeg forteller jeg vil dette og tror jeg tenner på det. 

Tips? 

Anonymkode: a76a0...0a1

Den sjansen bør du så definitivt ta, i beste fall får han gledessjokk og du får det du ønsker deg. 

Skrevet

Jeg har samme ønske til min partner, og ja, det er lurt å snakke sammen og lufte fantasier, for det kan godt hende han tenner på det samme. Men det er viktig å være litt forsiktig, og ikke «pålegge» han ting som han føler han må gjøre for deg. Jeg har hatt partnere som ikke er interessert i den slags, men som innimellom gjør det «for min skyld», og det syns jeg ikke er turn on i det hele tatt, når jeg vet at han ikke er helt komfortabel med det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...