AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Får bo gratis i underetasjen i et hus. Bor sammen med en kompis og det er foreldrene hans som eier huset, men de bor ikke der selv, så de leier også ut etasjen over til et vennepar som er uføre begge to (dette har kun betydning ift at de er hjemme HELE dagen HVER dag, ingenting negativt om uføre generelt). Problemet mitt er at disse naboene over elsker å spille musikk og å se på tv med BASS fra ca 7 om morningen til mellom 24 og 2 om natten. Med hjemmeskole er det veldig slitsomt å prøve å jobbe når det høres ut som et utested en lørdagskveld fra overetasjen. Føler heller jeg aldri får slappet helt av da jeg hører bassen godt både i stue og på soverom. Når jeg setter meg for å se på tv om kvelden må jeg ha på tekst for å få med meg hva de sier (med mindre jeg skrur opp volumet max, men det synes jeg blir alt for slitsomt). Ønsker på en måte ikke å klage på det, da det med stundentøkonomi er trangt nok og jeg er så heldig å bo gratis. Føler også at jeg ikke kan fornærme vennene til de som er så greie å la meg bo her. Er det noe jeg kan gjøre? Er mine eneste alternativer å enten snakke med de eller å leve med det? Jeg er i starten av 20 årene og de er ca 60, om det har noe betydning... Flytte er heller egentlig ikke et alternativ, da det er vanskelig å få seg ny bolig sånn midt i semesteret.... Anonymkode: 67b60...ffc
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 De ANER ikke hvor sterk gjenklang det gir nede hos deg. Jeg hadde en nabo som dine, jeg ringte på en gang fordi et brev hdde kommet feil, og det hørtes IKKE ut hos ham slik det gjorde hos meg nede. Jeg ba ham bli med ned og høre og han fikk nesten sjokk over hvor kraftig lyde ble. Gå opp der og snakk med de, de er ikke tankelesere. Anonymkode: 7c291...458 6
cerruti Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De ANER ikke hvor sterk gjenklang det gir nede hos deg. Jeg hadde en nabo som dine, jeg ringte på en gang fordi et brev hdde kommet feil, og det hørtes IKKE ut hos ham slik det gjorde hos meg nede. Jeg ba ham bli med ned og høre og han fikk nesten sjokk over hvor kraftig lyde ble. Gå opp der og snakk med de, de er ikke tankelesere. Anonymkode: 7c291...458 Uff, ja sprøtt hvordan lyd kan bære.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 Det forstyrrer kun deg og ikke kompisen din? Anonymkode: 6b88b...150
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #5 Skrevet 13. januar 2021 Sånn er det å bo med naboer. Det må du nok bare tåle 😄 Anonymkode: 55383...d92
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #6 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det forstyrrer kun deg og ikke kompisen din? Anonymkode: 6b88b...150 Har ikke bodd her så lenge og han er på jobb en del timer om dagen, så vet ikke om det plager han. Jeg har ikke tatt det opp med han, så mulig han tenker det samme som meg, men heller ikke sier noe... Anonymkode: 67b60...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå