Gå til innhold

Frisyre på bollemus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med bollemus, hvordan hårfrisyre har dere der? 
Jeg har alltid hatt helt glatt. Men føler meg litt naken i fellesdusj. Føler bollemusa stikker ut og er så synlig. Hater den bollen! Blir det finere og bedre å skjule med litt hår på toppen? 
Menn, hva foretrekker dere? Er en glatt vokset bollemus veldig synlig og stygt syn? 

Anonymkode: 354a5...988

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid finest med en bitte liten stripe velfrisert hår, ellers helt glatt 👍

Skrevet

Bollemusa troner jo øverst, nettopp fordi den ikke prøver å gjemme seg, men står frem, frekk og freidig. Den er vakrest, både med og uten hår. 

Anonymkode: b2afa...94b

• Liker 3
Skrevet

Bollemus er nydelig.  Jeg  liker best at det e hårvekst på den, men du er sikkert ikke stygg uansett.   

Anonymkode: 9fce2...46b

Skrevet

Varierer🤪

Altså,jeg barberer vekk alt,og når det gror ut igjen lar jeg være å shave på en stund. Også på'n igjen.

Mannen min elsker musa mi uansett😋

Skrevet

Bollemus er topp 😋

• Liker 2
Skrevet
Pringle skrev (1 minutt siden):

Bolleklipp:tommelsmil:

Ahahahha 

Anonymkode: 68776...cc6

Skrevet
Pringle skrev (1 minutt siden):

Bolleklipp:tommelsmil:

What else :fnise:

Skrevet

Liker best full hårvekst. Dyrisk og naturlig med en fyldig sødme. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Liker best full hårvekst. Dyrisk og naturlig med en fyldig sødme. 

😍

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Menn, hva foretrekker dere? Er en glatt vokset bollemus veldig synlig og stygt syn? 

Stygt syn!? En glatt bollemus er nådeløst erotisk. Menn kan ikke unngå å bli påvirket, kvinner kan vanskelig skjule den. Tenk ullundertøy etter en tur i marka, tights på trening, Akk så uskyldig, men likevel en konstant hypnotiserende fristelse. Her snakker vi kanskje verdens vakreste hårløse kosedyr. En visuell og taktil nytelse. 

Skrevet

Litt meningsløst å snakke om stygg og fin mus. Vi er slik vi er skapt og vi har bare ulike varianter av flotte kropper. Gjør det som gir deg mest selvtillit og tilfredshet. Om mannen vraker deg på grunn av hvordan musa di ser ut, da har han helt feil fokus og er ikke noe å samle på uansett.

Anonymkode: 8ad90...b27

Skrevet

Skjønner ikke helt dette med bollemusuttrykket. Dette er jo ikke selve musa, men området ovenfor, stemmer ikke det? At det buler utover på en måte, nesten som en slags mage? Klitoris med kjønnslepper er vel et stykke nedenfor dette området?

Anonymkode: bfefb...2ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Bollemusa troner jo øverst, nettopp fordi den ikke prøver å gjemme seg, men står frem, frekk og freidig. Den er vakrest, både med og uten hår. 

Anonymkode: b2afa...94b

Som jeg skulle skrevet det selv! Helt enig i hvert eneste ord. 

Skrevet

Hitlerbart for å minne om at Hitler oppførte seg som ei jævla fi***

Anonymkode: ec7f8...351

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hitlerbart for å la håret gro naturlig, så dekker det hele om at Hitler oppførte seg som ei jævla fi***

Anonymkode: ec7f8...351

Nei, huffda.  Jeg synes faktisk ordet og kroppsdelen fitte er for fin til å bruke som skjellsord.  Jeg er totalt antinazist altså.  Men la hået gro naturlig, så det dekker hele vulva-  trekanten foran.

Skrevet

Bollemus eller ei. Jeg liker best naturlig frisyre. 

• Liker 1
Skrevet
Kåte Anders skrev (På 15.1.2021 den 0.14):

Bollemus eller ei. Jeg liker best naturlig frisyre. 

Ja😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...