Gå til innhold

Leamus i tommelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det dag 3 jeg har hyppige "anfall" med leamus i ene tommelen gjennom døgnet. Skikkelig irriterende 😂 Det er ikke farlig såklart, men flere som sliter med det? 🙈 Er vel ikke noe man kan gjøre for å stoppe det? 😅

Anonymkode: 619f6...a8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det flere steder i kroppen, inkludert tommelen! Sjekk om du mangler noen mineraler i kroppen hos legen din, leamus kan nemlig komme av det, men ikke alltid da.

Anonymkode: 2298d...6dc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg har det flere steder i kroppen, inkludert tommelen! Sjekk om du mangler noen mineraler i kroppen hos legen din, leamus kan nemlig komme av det, men ikke alltid da.

Takk for svar 😊 var hos legen for 1-2 måneder siden, han tok 4 glass med blodprøver, ikke noe unormalt 😅 har også selv i alle mulige kroppsdeler, men da er det noen sekunder og det gir seg. Det er jo heldigvis ikke noe vondt, bare ubehagelig når hele tommelen rister 😅 

Har du det ofte? :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Takk for svar 😊 var hos legen for 1-2 måneder siden, han tok 4 glass med blodprøver, ikke noe unormalt 😅 har også selv i alle mulige kroppsdeler, men da er det noen sekunder og det gir seg. Det er jo heldigvis ikke noe vondt, bare ubehagelig når hele tommelen rister 😅 

Har du det ofte? :)

Ja, jeg har det mange timer i døgnet, mulig 24/7 siden det som regel kjennes ut som det er alltid et eller annet som vibrerer eller beveger på seg i kroppen🤣🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ja, jeg har det mange timer i døgnet, mulig 24/7 siden det som regel kjennes ut som det er alltid et eller annet som vibrerer eller beveger på seg i kroppen🤣🙈

Skikkelig kjipt 🙈😅😅 det er liksom den følelsen som når man står å fisker, duppen ligger i vannet, og når fisken rykker i duppen. Sånn følelse er det. Kommer først mange sånne små rykninger, plutselig kommer det noen store og tommelen hopper opp og ned 😂

Skrevet

Hadde leamus på høyre øyelokk i 6 måneder -det var irriterende det, mest sannsynelig så var det stressrelatert. Ble plutselig borte en dag heldigvis.

Anonymkode: 29d45...f50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...